Spelrum
Giraffen | 43 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 75 |
Mobilspel
Pågående | 20 224 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
apbur | 2011-02-07 22:38 | |
![]() | "Jag känner en kille som tycker att jag är för ful och blek för att åka bak i hans lastbil." *dör* | |
le-lou | 2011-02-07 22:38 | |
![]() | hihi det var nog bland det mest absurda jag läst, iaf idag. Undrar vad du har för vänner Snoosy, om det ligger till på det sättet du skriver om... välja kompisar efter utseende. Snarare ålderpryl (läs fjortis) än politisk iaf - även om jag inte är speciellt förvånad att du försöker göra det till en politisk fråga *lollar mig grön* | |
Mebiti | 2011-02-07 22:39 | |
![]() | I hur stor utsträckning har du observerat detta? | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-07 22:39 | |
![]() | >> Att vara vänster eller höger har tyvärr ofta med utseende att göra. Högermänniskor pratar ofta om det ytliga. Har du belägg för det vill jag gärna veta. | |
Snoosy | 2011-02-07 22:41 | |
![]() | Egentligen vill jag med denna tråd, att dom som enbart går på utseende både i livet eller på facebook, borde tänka vidare lite. Kanske ra kontakt med någon ni mobbade som yngre. För att han/hon inte ingick i den mall ni ansågs bra. | |
Snoosy | 2011-02-07 22:42 | |
![]() | le-lou, nä tyvärr är det ingen fjortisgrej. | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-07 22:44 | |
![]() | Är man kvar i gamla föreställningar att blå människor är ytliga och egoistiska samt att röda människor är givmilda och icke-dömande fattar jag att man kan fantisera sig till en sån här fjantig teori. | |
Zmurfy | 2011-02-07 22:44 | |
![]() | hahaha..vänta nu är inte alla på facebook snygga just för att de inte lägger ut något kort där de ser fula ut? Hela skiten dryper av hyckleri och fasad så det är helt naturligt att korten gör det med. Dessutom har ju 90% av tjejerna varit "modell för en dag" och den redan legendariska bilden/moderna klassikern huvudet-lutandes-i-händer na -över-en-spegel-fotot. | |
le-lou | 2011-02-07 22:45 | |
![]() | Hur går man enbart på utseende i livet? Jag vet inte och undrar därför. Tänkte jag ska ta och testa det eftersom jag är höger. | |
Snoosy | 2011-02-07 23:33 | |
![]() | Zmurfy, det ligger mycket i det du skriver. Absolut vill man ju visa den bästa sidan utåt, på fb. Men sen finns det dom som inte behöver göra så mycket ;) Utan ser bra ut även då dom vaknar på morgonen. Dessa personer har sällan kontakt med människor som gör sitt yttersta för att få en bra bild på sig själva. Hoppas någon förstår vad jag menar. Jag kanske låter likadan. Men icke. Jag utgår endast från dessa personer. Har dom på min lista, känner dom och vet hur dom tänker. Tyvärr så orkar jag inte ifrågasätta dom om detta. Utan försöker med denna tråd få personer med detta tankesätt att kanske se lite till männiksan bakom. | |
Snoosy | 2011-02-07 23:37 | |
![]() | Det är väl klart att det är skillnad på en högerperson och en vänsterperson. Bara löljigt att säga att så inte är fallet. En person som röstar på höger har ofta hårdare åsikter och är mer materiell. Även då det kommer till utseendet. Det är rena fakta. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-07 23:39 | |
![]() | Det låter helt absurt. Kan bara trösta dig med att i längden vinner den som har ett vackert inre, tiden tar så småningom ut sin rätt på den vackra utsidan och vad finns då kvar? | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-07 23:40 | |
![]() | Och miljöpartister vill bara ha vänner som äter ekologiskt och handlar på second hand? | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-07 23:41 | |
![]() | >> Det är väl klart att det är skillnad på en högerperson och en vänsterperson. Bara löljigt att säga att så inte är fallet. En person som röstar på höger har ofta hårdare åsikter och är mer materiell. Även då det kommer till utseendet. Det är rena fakta. Fakta har alltid en källa, och orkar du inte komma med några vettiga belägg för dina påståenden så kommer du nog inte heller ha någon större framgång i fråga om att få folk att tänka om. | |
Dyslekso | 2011-02-07 23:42 | |
![]() | Vad vinner personerna med vackert inre, bizzzy? | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-07 23:43 | |
![]() | kan man inte ha ett vackert inre om man har ett vackert yttre? | |
le-lou | 2011-02-07 23:45 | |
![]() | haha, Snoosy du kan ju inte vara sann..... du kanske skulle försöka fatta lite mod och vända dig direkt till dina polare istället för att gnälla av dig på forumet (det är ju bara ännu en fattig ursäkt från ditt håll för att kunna kasta skit på alla som röstar höger).... allt det här är ju bara rent trams. trams trams trams. Kan du själv se människan bakom - du som skriver denna vackra mening- har du testat det själv nån gång? Det är ju du som verkar vara den dömande personen i ert gäng om jag ska uttrycka mig milt. | |
Snoosy | 2011-02-07 23:46 | |
![]() | bizzzy,, ja man får hoppas att det blir så för alla som haft det jobbigt med sitt utseende. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-07 23:47 | |
![]() | nulltj, givetvis kan man ha ett vackert yttre och inre likväl som ett fult yttre och inre.. Dys, den med det vackra inre har troligtvis riktiga vänner mår bra i sig själv med eller utan rynkor och har inte hängt upp sitt liv på utseendet vilket som så småningom rämnar som alla vet. | |
Snoosy | 2011-02-07 23:47 | |
![]() | le.lou, varför ska jag konfrontera om det med dom. När det ändå inte lönar sig. | |