Spelrum
Giraffen | 41 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 20 105 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lolololololo | 2017-05-19 21:29 | |
Har tänkt på detta ibland efter att ha sett ett av alla veterinärprogram som sänds på tv. Är det verkligen vettigt att ge kvalificerad vård till exempelvis marsvin? Jag hade själv ett marsvin som barn och de är förträffliga små gnagare, men...? | ||
kryddeluntan | 2017-05-19 21:52 | |
Jag är skeptisk, vi kan inte veta om katten eller hunden lider, precis som Vilda Vittra säger, bra råd från dig Vilda Vittra. matsterj, jag förstår precis hur du känner och du känner din katt bäst och utgå ifrån det. Däremot är det hemskt att se hundar utan bakben åkandes på en rullstol, har sett det i nåt program. | ||
yora - Ej medlem längre | 2017-05-19 23:04 | |
Jag är veterinär och tycker det här är en bra tråd. Jag jobbar mest med kor men vet ändå att detta debatteras mycket bland veterinärer. I Sverige har vi en policy att inte acceptera att behandla in absurdum. Bra tycker jag. Jag tycker heller inte det är okej med cellgifter till djur. Däremot så kan katter och mycket små lätta hundar klara sig bra med tre ben men där tycker jag att man balanserar på gränsen för vad som är acceptabelt. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-05-20 00:56 | |
Jag skulle vilja att avliva mina djur om dom blev för skruttiga | ||