Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 53 |
Mobilspel
Pågående | 21 113 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-07-31 12:25 | |
Brukar han dricka på bild? | ||
Dyslekso | 2006-07-31 12:41 | |
Nej, men det kompenserar Kiefer Sutherland med råge när han inte filmar... | ||
HumbleBug | 2006-07-31 12:45 | |
Tidernas bästa TV-serie? Snarare tidernas mest överskattade. Har verkligen försökt titta på den. Såg första hälften av första säsongen samt fem avsnitt av andra. Men jag står inte ut. Den är så fånig och överdriven att det ofta blir rent komiskt. "Realtids"konceptet är nog det som får logiken i serien att balla ut fullständigt. När kunde man tex färdas långa sträckor med bil på ett par minuter? Jag antar att serien inte är skapad för folk som tänker över det de ser. Men det är klart, tar man det hela med humor så är det i alla fall en rätt rolig form av underhållning. | ||
smurvlan | 2006-07-31 13:23 | |
antipirat??? hahahahah du e ju riktigt skojig. | ||
Dyslekso | 2006-07-31 20:19 | |
Jag skojade inte. Jag skickade din bild. De skulle köra den genom sitt ansiktsigenkänningsprogra m. Räkna med att få besök av CPU snart. | ||
smurvlan | 2006-08-01 12:44 | |
hahahhaha puss o kram Dyslekso. Du har väl aldrig köpt en dvd-box antar jag HAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHA å lite till HAHAHAHAHAHHAHHHHAHA | ||
Dyslekso | 2006-08-01 13:54 | |
Enligt upphovsrättslagstiftning paragraf 14, stycken 3: "Immateriellt innehåll, oavsett cinematografisk eller televisiomatisk härkomst, vilket finnes för försäljning, månde det vara i form av s.k. etervågor eller i form av en s.k. box, skall befinnas olagligt att på något sätt bevittna, beröra eller åhöra." Ny lag som du kanske missat, Smurvlan. | ||
smurvlan | 2006-08-03 14:36 | |
HAHAHAHAHAH Du är söt | ||