Spelrum
Giraffen | 55 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 84 |
Mobilspel
Pågående | 21 549 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ordoman - Ej medlem längre | 2006-09-04 19:33 | |
e n stor förlust för den familj som han skapat, barn och fru.det han levde för på ett exentriskt och för många tokigt vis är för planeten en sorglig men inte helt ovanlig dag som denna,det han satte i gång för att få oss att förstå att vi måste leva i harmoni kommer aldrig att glömmas,hoppas bara att vi inte har gått för långt på fel väg.beklagar sorgen till hans familj,fru och barn. | ||
LadyZara | 2006-09-04 19:35 | |
Synd om hans fru och barn, men skönt för djuren. | ||
ordoman - Ej medlem längre | 2006-09-04 19:36 | |
no comment´s | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-09-04 19:37 | |
ok lelou,det förklarar en del.kanske därför han vågade gå så långt.. | ||
lelou - Ej medlem längre | 2006-09-04 19:38 | |
varför skulle det vara skönt för djuren? han gjorde inte illa de, tvärtom han gjorde mkt gott för djuren och värnade speciellt mkt om krokodilernas fortsatta överlevnad på jorden. Alla människor som brinner för bra saker är värda respekt! | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-09-04 19:45 | |
såg för några år sen när han kom in oannonserad på jay leno med en stor krokokodil..bara för att chockera..dom celebra gästerna stod på bordet å skrek..ser inte vad det gör för gott för krokodilerna.. | ||
lelou - Ej medlem längre | 2006-09-04 19:51 | |
även en sån grej gör gott för djuren. Att sprida information och budskap om krokodilen kanske? Precis som gåvor till välgörenhet för djur i många fall ökar pga djurparkerna, där folk kan vara nära djur och få veta och börja KÄNNA för dem. Även om han var en underhållare visst, för att få folk att titta på hans program så var det inte det enda han var. Jag tycker mer att han var en bra affärsman med en god grundtanke, och han visste hur han skulle få folks uppmärksamhet till djurprogram. | ||
Pastor Green - Ej medlem längre | 2006-09-04 19:58 | |
Jag har ombesörjt procedurerna kring förbönen. Vi stod ju alla honom så nära - bara en halvmeter från teverutan. | ||
ordoman - Ej medlem längre | 2006-09-04 20:02 | |
Rätt lelou !!! =) | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-09-04 20:12 | |
för oss som är intresserade av djurprogram finns det betydligt bättre att se på..om jag vill se ett djurprogram vill jag se djuret i dess rätta miljö så ostört som möjligt,eller hur? | ||
davec | 2006-09-04 20:34 | |
Trodde han skulle dö redan då han jagade en grön mamba upp i ett träd mitt inne i Afrikas skog men han klarade sig iaf ett tag till. Såg hans program med skräckblandad förtjusning. Måhända var han knäpp men otroligt fascinerande! | ||
nina73 - Ej medlem längre | 2006-09-04 21:05 | |
instämmer med davec =) | ||
noRnoS | 2006-09-04 21:26 | |
Synd att en sådan profil skall gå ur tiden alltför tidigt. Gillade hans program, men som framkommit tidigare i denna tråd så trotsade han farorna väldigt ofta. Jag är också en äventyrare dock inte på samma nivå som Steve, kanske hälften iaf (skärmflyg, plastraket (motorcykel), fallskärmshoppning, dykning, jakt, "konstiga resmål", m.m). | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-09-04 23:19 | |
ok var bara nyfiken..har haft hans farsa som tränare.. | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-09-04 23:21 | |
ursäkta fel tråd.... | ||
Unsung | 2006-09-05 03:24 | |
saw it coming | ||
nina73 - Ej medlem längre | 2006-09-05 08:21 | |
heheh... lite nyfiken på vilken tråd dom inläggen skulle in i *L* | ||
jättegalen | 2006-09-05 08:38 | |
Nånstans måste man ju tycka att mannen fick skylla sig själv, "he who lives by the sword, shall die by the sword", eller nåt annat fånigt citat efter eget tycke. Men kontentan är ändock att det var väl inte så jävla oväntat att han skulle dö på nåt sånt sätt. Dessutom har jag svårt att känna någon jättesorg över en människa som jag aldrig har haft någon som helst relation till, eller ens mött. | ||
Scandal - Ej medlem längre | 2006-09-05 10:20 | |
Klassikern med SI är när han klättrar uppför klippor och skriker ut att han är så "EXTREMELY alone, who will save me if i FALL? OH, NO!!!" och så ser man kameramän och så här och var. Men som en bekant till mig sa: Det finns lite av en SI i varje krokodil. | ||
Bartendern - Ej medlem längre | 2006-09-05 22:13 | |
Synd som tusan vikken kille o de där om att det är skönt för djuren de e ju lite konstigt o säga han värna väl mer om djuren än något annat.. | ||