Spelrum
Giraffen | 55 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 84 |
Mobilspel
Pågående | 21 549 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
vinhaggan - Ej medlem längre | 2006-09-10 23:58 | |
Nu är jag ännu mera rädd för Reinfeldt | ||
elron | 2006-09-11 00:24 | |
Alla ni som orkade titta på hela programmet skall ha en eloge. Jag fixar inte riktigt att titta på de här amerikanska 'räkna sekunderna'-debatterna. "Jaha herr X. Kan du nu berätta hur vi skall maximera lyckan på jorden, och i detalj för Sveriges del. Du har 30 sekunder från...nu!" Det enda vettiga blir ju att kasta ur sig några populära klyschor, och maskera dem så väl det går. Jag såg bara början, kanske var det annorlunda sedan? | ||
Ouck - Ej medlem längre | 2006-09-11 08:43 | |
I gårdagens duell så vann Reinfeldt ännu större än i den förra.. Jag måste faktiskt citera en person: "Persson känns bara loj när han går runt och flinar sådär, Reinfeldt känns mer seriös". - "Sedan har ju inte det med politiken att göra". (Tillade han). Nej men det är verkligen så, GP BARA står och klagar och drar fram nackdelar med blå politik istället för att visa de positiva låtarna av röd politik. | ||
Elmis | 2006-09-11 10:12 | |
Du är verkligen BLÅögd Neuman. ;) | ||
Ouck - Ej medlem längre | 2006-09-11 12:04 | |
Nej brunögd :) | ||
OrdLisa - Ej medlem längre | 2006-09-11 13:08 | |
Blir så frågande till HUR man helt plötsligt FÅR ett "riktigt" jobb genom att rösta på Moderaterna...? Men jag är däremot övertygad om att om högern kommer till makten så kommer ekonomin att köras i botten...IGEN! Med hjälp av deras skattesänkningar och luftfärder i det "blå" Precis som vid de två tidigare regeringsskiftena. | ||
HumbleBug | 2006-09-11 13:11 | |
Inte i någon av debatterna har Reinfeldt gett ett enda vettigt eller konkret förslag angående hur man faktiskt ska sänka arbetslösheten. Kan någon berätta för mig konkret hur det ska gå till (förutom att sänka a-kassa och göra andra försämringar) om jag nu har missat något. Tycker att Reinfeldt bara lovar saker och berättar hur han "tycker" att saker ska se ut. Visst, tycka kan väl alla göra. Jo, ett större munväder är han alltid jämfört med GP. Att folk inte fattar hur tomt hans snack egentligen är kan jag faktiskt inte begripa. Sure, med en S regering kommer det knappast att bli mycket bättre (samma gamla hjulspår). Men det enda vi vet helt säkert med alliansen i regeringsposition är att det kommer att bli sämre för många (för det har de själva lovat). Om det sedan blir bättre för somliga, eller lägre arbetslöshet är något som de liksom går omkring och hoppas på, något som så att säga ska komma som bieffekter av politiken. Är det en väl genomtänkt politik??? Av pest och kollera väljer jag nog helst ändå en sjukdom som jag i alla fall känner igen och vet hur jag ska hantera. *skakar uppgivet på huvudet* | ||