Spelrum
Giraffen50
Krokodilen2
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
31
Inloggade85
Mobilspel
Pågående21 643

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Dyslekso2006-09-09 17:39
Antal inlägg: 8945

Jag brukar roa mig med att titta i min kundkorg, snegla på kassörskan och personen framför mig, ta ett snabbt beslut att betala med kort och tänka på att jag ska komma ihåg att ta en plastpåse.

Koste2006-09-09 17:45
Antal inlägg: 423

Om det är kö, handlar jag en runda till, då är ofta köerna borta. Handlar tisdagar efter 8, då är det inga köer.

betaguld2006-09-12 21:04
Antal inlägg: 268

Tänkte sätte några av tipsen i verket i dagens ICA-kö. Drog mig till minnes att "klä av folk" :$, men det var ju bara äldre herrar i kön framför mig. Det sprang fram ett leende och sen kollade jag i folks varukorgar istället. :D

davec2006-09-12 21:50
Antal inlägg: 18

Jag brukar mest ha ångest över något jag glömt plocka i korgen men nu inte orkar gå och hämta pga kön är för lång...

auranita2006-09-13 03:07
Antal inlägg: 652

Jag har alltid (minst) ett sudoku med mig i handväskan, och naturligtvis penna också. På bussen, hos tandläkaren, i snabbköpskön, ja var som helst plockar man fram sin sudoku, och precis när man lyckas peta in den där avgörande siffran, är det dags att stiga av/ öppna käften / betala...
Hemma på sängbottnen gömmer sig siffrorna i madrassen!

blue_moon2006-09-13 04:42
Antal inlägg: 9713

Sudoku är bra att ta till, brukar jag också ha i handväskan! En av mina tjejkompisar har alltid nån stickning på gång och tar fram den i alla lägen, till och med i varuhusets rulltrappa!!!

Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2006-09-13 17:06
Antal inlägg: 4814

Det kan väl knappast vara stressande att stå i kö.

Däremot innan man kommer fram till kön, som man sett innan man handlat klart... Att hela tiden veta att ens plats i kön blir sämre och sämre ju längre man handlar.

Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2006-09-13 17:08
Antal inlägg: 4814

Nåväl, jag brukar lyssna på min lilla fickradio med hörlurar när jag står i kön... Det händer att det är dålig täckning för den inne i själva affären.

Om den inte är med så filosoferar man mest tills det är plats att lägga upp varorna...

betaguld2006-09-14 00:35
Antal inlägg: 268

Att stå i kö är stressigt för många. Många har tider att passa och kön är något man inte ensam kan påverka hur snabbt den rör sig t.ex.

Sen att stå overksam i 1 minut och titta på när det går sååå slött kan kännas som en evighet...

EvaPno2006-10-06 10:24
Antal inlägg: 99

Det är ruggigt att tänka på vilket samhälle vi lever i,
när man e så stressad att man inte kan stå stilla och overksam i några minuter utan att få "spel".

Fundera inte över saker du inte kan påverka, ta det lugnt o slappna av en stund.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?