Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
6
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 608

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Dyslekso2006-09-27 19:09
Antal inlägg: 8945

Hur vanligt är fusket - egentligen? Kan inte påminna mig någon jag spelat mot på mycket länge som jag misstänkte fuskade. Vilket poängintervall hittar man flest fuskare i? Jag spelar oftast med folk som har 2000+ i ranking och är som sagt väldigt sällan med om matcher med konstiga rullningar. Det kanske är vid lägre ranking man blir mer sårbar för skitspel följt av rullningar? Hm, iofs spelar jag bara hets, kan tänka mig att det inte är den bästa matchtiden för en fuskare. Ni som stöter på fuskare, finns det ett mönster vad gäller ranking och matchtid?

För övrigt anser jag att skärmdumpning är ett aldeles utsökt idiotiskt förslag, av här tidigare anförda skäl.

Ajdan2006-09-27 20:08
Antal inlägg: 396

Äh, fuska på bara, de flesta som fuskar kommer ändå att sluta spela p.gr. av att de blir UTtråkade. Inte som en annan som är FAST här. Finns det något behandlingshem för betapet(miss)brukare förresten?

Bartendern - Ej medlem längre2006-09-27 21:19
Antal inlägg: 162

imo tror jag var på nått hem hör med henne

bingobanan2006-09-27 22:08
Antal inlägg: 2

håller med dyslekso här. av hundratals spelade omgångar så är det möjligtvis i ett par stycken som jag har misstänkt fusk. och ändå spelar jag enbart snabb, vilket ju är en hastighet som är rimlig för fusk (antar jag =). är fusket mest ett hjärnspöke och en förmildrande förklaring för dåliga förlorare eller är jag bara godtrogen?

oeronbarn - Ej medlem längre2006-09-27 22:12
Antal inlägg: 2288

fuskspöket. en effektiv försvarsmekanism

sirspellalot - Ej medlem längre2006-09-27 22:29
Antal inlägg: 320

Oeronbarn: amen to that.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?