Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 14 |
Mobilspel
Pågående | 21 636 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
supermaxi - Ej medlem längre | 2006-10-01 13:33 | |
Snäll intill dumhet oah vad det stäm' ! Norrlänningar har svårt att säga nej om nån ber en om nåt, jag tror det beror på att dom/vi verkligen behövt hjälpa o stödja varann i alla tider, o att det är så glesbefolkat att man känner dom flesta o att vara en ogin typ är inget plusrykte om man säger så. Ok jag tar väl din farmor då för jag kan inte säga nej till fådda grejer heller, huset är fullt av fula onödiga prylar o kläder jag ser hemsk ut i, men jag kan inte slänga eller ge bort dom för tänk om du kommer på besök o frågar efter farmor... dricker kokkaffe gör vi och smarta är vi för vad ska vi annars göra än tänka, vi prat ju int | ||
Lyckokatten - Ej medlem längre | 2006-10-01 16:13 | |
Schuup. | ||
vinhaggan - Ej medlem längre | 2006-10-01 18:35 | |
jag har då kommit fram till att jag är ett mellanting, vilket då kanske passar bra eftersom jag då kommer från södra delarna av norrland från början. så må de vara... | ||
cptzoom | 2006-10-01 22:39 | |
Tror bara det är den geografiska lokaliseringen som påverkar betapetandet. Kan ha med anomalier i jordens magnetfält eller lokala avvikelser i jordskorpans uppbyggnad att göra. Kan också bero på mineralhalter i dricksvattnet eller hög bakgrunsstrålning vem vet, men det är nåt med Umeå. | ||
Dyslekso | 2006-10-01 23:14 | |
Precis. Där ena halvan av befolkningen har fått övermänsklig intelligens, som de tyvärr slösar bort på spelande framför datorn, medan andra halvan lider av västerbottensjukan, har klumpfot, puckelrygg, blänger missunnsamt på folk och inte vet när de ska prat ell håll tyst. | ||