Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 20 501 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tindris | 2016-05-07 23:07 | |
Småretar mig på att jag aldrig gick och köpte cashewnötter..för det vill jag ha NU.. =(( | ||
fulsnack | 2016-05-08 00:31 | |
Retar mig på stress. | ||
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2016-05-08 00:33 | |
Fulsnack, då ska du sova nu så att din hjärna och kropp får återhämta sig. Retar mig inte så mycket förutom på folk som har kläder på sig när det ligger på en nudiststrand. | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-05-08 09:01 | |
Retade mig lite på att sonen har blivit inkallad på två fotbollsmatcher idag med tre mils körväg emellan. Sen kom jag på att det ska bli typ 23 grader varmt ute idag, och att jag lika gärna kan läsa en bok i solen på en läktare som på balkongen. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-05-08 10:08 | |
retar mig på att det jag köpte i går är spårlöst försvunnet i dag,så störigt att jag inte kan hålla reda på någonting | ||
_Fjällan__ | 2016-05-08 13:22 | |
37 grader på balkongen! Jag smäller av! | ||
proposition | 2016-05-08 14:19 | |
Sigge Eklund i Ikeareklamen. Skitnödigheten till nya höjder i Eklund-Schulman-Widell-ps ykosen. | ||
brina | 2016-05-08 15:30 | |
Att gå fem kilometer för att hämta bilen och upptäcka att man glömt nycklarna. Hade ju förjävliga skavsår från gårdagen. | ||
EricaJong | 2016-05-08 19:53 | |
söndagsångest retar jag mig på. Speciellt som jag egentligen älskar mitt jobb och ser fram emot en ny vecka. Så ändå denna söndagsångest. | ||
brina | 2016-05-08 19:56 | |
Lättretat www.aftonbladet.se/n...27 77728.ab | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-05-08 22:06 | |
kul hack hehe, retar mig på att jag måste sova nu | ||
markoolio5 - Ej medlem längre | 2016-05-08 23:19 | |
Retar mig på folk som går långsamt och gärna då i bredd på trottoarer, i butikernas korridorer, etc. (inte rollator-långsamt utan "jag-har-minsann-ingen-br ådska"-långsamt eller "det-är-inte-helt-enkelt- att-gå-och-prata-samtidig t"-långsamt) och därmed hindrar mig från att gå i mitt önskade tempo, vilket å andra sidan brukar vara onormalt snabbt istället ... jag insåg precis att jag inte är omvärldskompatibel. Långsamma människor får min tillåtelse att reta sig på mig nu. | ||
markoolio5 - Ej medlem längre | 2016-05-08 23:20 | |
retar mig också på att det dök upp flera oplanerade mellanslag i förra inlägget | ||
punatulkku | 2016-05-09 09:27 | |
Pollenallergin slog till med full kraft. Är helt slut som människa, ändå är det bara början. Bläh!! | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2016-05-09 09:47 | |
Alltså folk som går sex stycken i bredd på cykelbanor. Vad är grejen med det? | ||
dinodog | 2016-05-09 11:00 | |
Retar mig på cyklister, framförallt de utan ringklocka. Helst ska de cykla så nära som möjligt. Jag går på gångbanan och ändå kommer de upp bakifrån och nästan cyklar på mig. Och de verkar tro att bara för att det finns en cykelbana, så gäller inga som helst regler för dom. Och påpekar man att det vore fint om du använder ringklockan, så får man ofta ett tyket svar eller fingret. Men det finns de som använder sin ringklocka och i god tid, och inte två meter bakom. Då är jag beredd att det kommer någon. Sedan får man ha i åtanke att alla kan inte höra, eller går med headset på sig. Därför bör man sakta ner och hålla sig åt sidan när man passerar. Och vad är grejen med att gå i bredd, ja det är väl inte särskilt konstigt. Cyklisterna cyklar ju i klunga och stoppar upp precis allting. | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2016-05-09 11:35 | |
Cyklister ligger väl snarare på led eftersom man vill ligga i vinddraget. | ||
dinodog | 2016-05-09 17:05 | |
Nä inte här. De far fram som marodörer. Störst går först. Sedan har vi ju dom som har elcyklar dom retar jag mig på väldigt mycket. Kommer i 30 knyck minst i en av nerförsbackarna. De ser absolut ingenting vad som kommer i kurvan. Dessutom är det trappor där. Och där går cykelbanan samma med alla bänkar och papperskorgar. Dom är på cykelbanans sida. Och där kan man inte sitta får då sticker ben och fötter ut i cykelbanan. Och en barnvagn kan absolut inte stå bredvid bänken. Retar mig på den som kom på att göra en dubbelriktad cykelbana, genom ett tättbebyggt bostadsområde. | ||