Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 21 226 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
leather-face - Ej medlem längre | 2006-10-26 23:34 | |
Vi vann på läktaren i alla fall | ||
pilutta-dej | 2006-10-26 23:38 | |
Och jag har varit och sett AIK utklassa IFK Göteborg. Se det var en match det! Jag vill förstås att AIK ska vinna, men Elfsborg håller fortfarande ledningen, så jag är rädd att det blir de som vinner. Men än är det för tidigt att kasta yxan i sjön. | ||
Mick E - Ej medlem längre | 2006-10-27 05:29 | |
Verkar som om gnaget inte är det mest populära laget hos betaspelarna, blir så mycket skönare när guldet säkras nästa måndag. Här kastas inga yxor nånstans. | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-10-27 07:21 | |
aik har ju gjort en kanonsäsong...varför detta aik hat?..skulle dom nypa guldet före mitt kära ife är det bara att lyfta på hatten och gratulera.. | ||
OneW | 2006-10-27 08:08 | |
Domarekårens sämsta Herr Fröjdflöjt avgör striden som vanligt. OM nu inte AIK vinner vilket jag hoppas av alla krafter så ser jag hellre Elfsborg än Helsingborg! AIK och Elfsborg har gjort en bra HEL säsong till skillnad mot HIF som lyfte sig väldigt sent. | ||
biorn | 2006-10-27 08:29 | |
Det är klart Elfsborg vinner, vi har ju ägt hela säsongen | ||
flyers21 | 2006-10-27 08:41 | |
alla utom AIK får vinna hatar jävla gnagare | ||
Miss_jk | 2006-10-27 17:03 | |
Gula tänder, rullad mössa, svarta jeans, bombajacka, tygmärke... | ||
ooord | 2006-10-27 18:47 | |
Siktar in mig på min eget lags kvarvarande i Allsvenskan, att nå kvalspel mot BP på Grimsta IP. När det gäller seriesegern får jag väl hoppas på att den inte hamnar i Solna. Rättvisast vore väl att IFE tar hem det. De har ju inte vunnit sen 1961 . Örgryte!!!!! | ||
pilutta-dej | 2006-10-27 22:27 | |
Jag fattar inte det här hatandet av andra lag, inte ens när gnagarna skanderar "hata, hata, hata Göteborg". Håll på ditt lag i med- och motgång, ja absolut, men vad är det för vits med att hata de andra? Det är ju roligast att vinna mot ett annat skickligt lag som man respekterar. Om alla andra lag vore sådana sopor som hätska supportrar i alla lag får det att låta som vore inte det egna lagets insats något att glädjas över. AIK har kommit att bli mitt lag och just nu är det roligt att vara AIK:are! | ||
Miss_jk | 2006-10-27 23:12 | |
Tycker det är roligare att vinna mot solna aik som jag starkt ogillar, än mot Elfsborg som jag gillar och respekterar... | ||
leather-face - Ej medlem längre | 2006-10-27 23:24 | |
Hatsånger är Stockholms lagens signum, Inget vi Göteborgare håller på med | ||
Miss_jk | 2006-10-27 23:29 | |
Nere i götet är det väl så att man hellre ser att guldet stannar i stan, än att typ sthlm får det? I sthlm är det precis tvärtom. Vinner inte Djurgårn (i mitt fall) så vore det fullständig katastrof om bajen eller gnaget gick och vann... | ||
leather-face - Ej medlem längre | 2006-10-27 23:39 | |
Usch, om inte vi tar det så ska ingen ha det =P | ||
Mick E - Ej medlem längre | 2006-10-28 09:30 | |
Nä göteborgsfansen är ju så snälla och fina, såg man ju inte minst i torsdags... | ||
Miss_jk | 2006-10-28 11:02 | |
Ja, det brukar låta så... Bajarna har ju oxå ett rykte om att vara så himla trevliga. Ingen som helst aning om vad man grundar det på. | ||
LasseBjörn | 2006-10-28 11:08 | |
Jo, men den sistnämnda myten är väl i alla fall ganska avlivad vid det här laget? | ||
Miss_jk | 2006-10-28 11:11 | |
Borde vara det. Men folk glömmer lätt. Särskilt grön-vita aftonbladet som tyvärr alltför många läser... | ||
Stacker - Ej medlem längre | 2006-10-28 11:40 | |
säga vad man vill om skvallerbladet men Erik Niva håller på rätt lag iallfall..coys ! | ||
pilutta-dej | 2006-10-28 23:58 | |
Inte var det någon myt att en del av göteborgsklacken gjorde bort sig i torsdags, jag var själv där och såg det. De slogs mot varandra, eller vad sjutton de hade för sig på sin avgränsade del av södra läktaren, så att man snart mest såg vita polishjälmar där.Sen kastade de in berngaliska eldar på plan. Fina sportälskare! Synd på alla genuina göteborgsfans, liksom jag lider när AIK-fansen gör bort sig. För övrigt gillar jag staden Göteborg, men i fotboll är det Gnaget som gäller för mig. | ||