Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående21 323

Forumkategorier

Användare Inlägg  
kryddeluntan2018-09-12 22:09
Antal inlägg: 12360

Jag har träffat kronprinsessan när hon delade ut ett stipendium från Bertil Hults stiftelse för att hjälpa barn med dyslexi. Fick också en pratstund med Martin Ingvar, hjärnforskaren.

Mitt uppdrag var att lotsa potentaterna från parkeringen till lokalen och alla var tvungna att legitimera sig. Expressens hovreporter vägrade först, men var tvungen att ge sig.

Behållningen var att surra med Säpokillarna. En hade varit elev hos min kollega.

klobba32018-09-12 22:14
Antal inlägg: 443

Torde väl vara när jag träffade Peter Benchley på jawsfest 2005

blankomblank2018-09-12 22:45
Antal inlägg: 1403

Varför plinius tänker jag Marlena Ehrnman?

flamsjo2018-09-12 23:09
Antal inlägg: 2651

Janne Lucas sommaren 1980. Det var stort :D

Jelenas772018-09-13 12:02
Antal inlägg: 1797

En annan höll ju på att göra en praktvurpa på scenen mitt framför hela ensemblen av Galenskaparna och Aftershave när jag skulle leverera blommor efter en av deras föreställningar. Lagom pinsamt när man är 16 år. Haha

Benny572018-09-13 14:35
Antal inlägg: 4508

Fick en pratstund med den gamle VM-hjälten från fotbolls-VM -94, Klas Ingesson på en älgjakt för många år sedan.

LouLou - Ej medlem längre2018-09-13 14:39
Antal inlägg: 190

Har varit barnvakt åt Jan Rippes barn.

Turligt nog fyllde både han och hans fru 40 år det året så jag barnvaktade även på deras kalas. Så hela Galenskaparna och Aftershave var där!

flamsjo2018-09-13 21:17

Att jobba med diggilooturnén när de är i stan är ett bra sätt att träffa kändisar. Otroligt familjärt och inga divalater alls. DiLeva, E-type, Magnus Carlsson, Per Andersson, Lasse Holm m.fl. Proffsiga och enkla att ha med att göra

Glenn Skifs2018-09-13 21:24
Antal inlägg: 942

Det finns en hel del som har träffat Glenn Skifs genom åren.

flamsjo2018-09-13 21:35

Det hade verkligen varit en ära....

Zergling2018-09-14 00:26
Antal inlägg: 998

Jag satt på Rubinetten i Göteborg med en vän och drack vin, när plötsligt Olof Palme kom in med en man. Jag ville gå fram till honom och säga hur mycket jag tyckte om honom (inte nykter) men blev stoppad av personalen. Han tittade godmodigt på mig över sina guldstålbågade glasögon. Jag har tagit Fred Åkerström i hand och skålat med honom. Han var vän till min kompis. Han drack ett glas bestående av hälften konjak och hälften mjölk. Samma kväll satt vi på Alice In på andra våningen där alla som samma kväll uppträtt på konserthuset åt och drack. De flesta var ganska diviga utom Göran Fristorp som bad de övriga visa förståelse för personalen. Fred Åkerström var inte divig, men hade en röst som hördes genom hela lokalen.

Minibitt2018-09-28 11:08
Antal inlägg: 2118

Jag och min man gjorde en kryssning till Åland. Vi var på väg till taxfreebutiken. Då möter vi en man med en stor axelväska. Han ger plats åt oss i dörren. Honom kände jag igen. Det var en före detta arbetskamrat. Det var några år sedan. Jag blev jätteglad och kramade om honom hjärtligt. Jag undrade hur det var och hur det var med och om det gick bra för sonen. ”Bengt” som han heter hade en son som spelade handboll i svenska landslaget. Han svarade att det gick bra och han verkade glad över att träffa mig. Han frågade om jag kommer imorgon. Jag svarade att jag ju var med på båten hela tiden. ”Då ses vi då” sa Bengt. Min man såg väldigt förvånad ut och jag förklarade att det var Bengt. Han var militär och vi jobbade tillsammans under några år. ”Det där var inte Bengt det var Lars Gunnar Björklund på TV-sporten och inte känner väl du honom” svarade min man. Då ramlade poletterna ned med ett skrammel.
Vad jag skämdes. Lars Gunnar var med båten för att hålla i bingon dagen därpå. Han hade sin fru med sig och resten av resan såg jag till att inte träffa på honom igen.
Hur jag kunde ta så fel, undrar väl många. Jag vill tillägga att mina TV program då som nu
innehåller ca två minuter sport om dagen.
Och aldrig har jag tittat på ”Tipsextra” eller några andra sportprogram heller så jag skulle kunna göra om det hela även idag. Men det blev en jättetolig kväll tack vare ”Bengt”. Vi träffade ett par vid restaurangen och vi skrattade gott åt händelsen hela kvällen. Men någon bingo blev det inte för min del.

Salka12018-09-28 12:47
Antal inlägg: 666

Haha, en riktigt rolig händelse!

lolololololo2018-09-28 13:04
Antal inlägg: 3418

Minibitt: Vilken rolig historia! Den mest kända person jag har träffat är inte så väldigt känd - Jan Sparring, en sångare som sjöng väckelsesånger och som min farmor var väldigt förtjust i. Jag var 18 och på charterresa med några andra tjejer och träffade Jan Sparring och hans fru på stranden. Jag tror att han blev väldigt förvånad över att bli igenkänd faktiskt.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?