Spelrum
Giraffen | 53 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 84 |
Mobilspel
Pågående | 21 231 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
emmanent | 2007-01-21 22:15 | |
IUC - citat ur wikipedia: "En Freudiansk felsägning är ett begrepp inom psykologin. Felsägningen anses vara ett tecken på den som sagt fel har en förträngd längtan, oftast av sexuell karaktär eller på annat sätt anstötlig." Dvs - jag tyckte det var lite skojsigt att det stod "skaker" istället för saker, om att sitta i mörkret och vilja leka med... jag menar... för sig själv. :D | ||
LasseBjörn | 2007-01-21 22:18 | |
I lumpen satt jag och sydde på ett par märken på uniformen i mörker. Resultatet blev väl sådär, men nog hade jag att göra alltid. | ||
miss_ztar - Ej medlem längre | 2007-01-21 22:19 | |
i mörker?? Då bör man ju kanske passa på att sova, det finns ju ändå inte mycket man kan göra verkar det som =) | ||
IUC | 2007-01-22 12:51 | |
Du grym emmanent....stämmer in som gjutet på Ibom (förträngd längtan) hihi...Ordet freudiansk måste ag få in någon gång:)...Får tacka så mycket för ordförklaringen | ||
Ibom | 2007-01-23 01:24 | |
Du IUC bara för att jag slinter till på tangentbordet ibland betyder inte det att jag har problem av sexuel karaktär (det var det dumaste jag hört/sett)... Jag stavar som en kratta helt enkelt... är det någon som har problem så är det väll du som är på Apoteket och köper salvor 3 gånger i veckan PG (IUC). | ||
Plink | 2007-01-23 10:02 | |
tja om det är strömavbrott så fungerar väl telefonen fortfarande? ring nån du inte pratat med på länge! | ||
två bakelser | 2007-01-23 12:02 | |
Tänd en brasa och grilla en korv eller nått. | ||
IUC | 2007-01-23 14:42 | |
Du ibom( Abom) bara så du vet så räcker en klick salv längre än du tror..den använder man bara när man inte är så sugen:) ...å det är man ju oftast.. | ||
piip | 2007-01-23 17:24 | |
i mörker kan man göra en teckning. och sedan när det blir ljust kan man se hur fin/ful den blev. man kan också lägga sig i badet när det är mörkt. det är underbart!! | ||