Spelrum
Giraffen | 11 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 11 |
Mobilspel
Pågående | 20 901 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Vigdir | 2007-01-30 11:58 | |
Instämmer med Falafelibröd - jag ska definitivt bli katt! En stor, fet, bortskämd kastrerad hankatt på landet. En sådan där som går ut och jagar en råtta när han har lust, och när han inte har det ligger han i solstrimman och kräver mängder av uppmärksamhet. Ljuvlig tillvaro. Inte ens några hormoner som komplicerar livet. | ||
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-01-30 12:21 | |
Jag köper allt du skriver Vigdir! Jag blev bara lite fundersam över din sista mening. Har nämligen - som du vet - just haft en liten hankatt jamandes utanför mitt fönster. Tror nog att det var lite hormoner som påverkade där... | ||
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-01-30 12:21 | |
AH, förlåt, missade kastrerad... | ||
sakoline | 2007-01-30 19:19 | |
Fast hormoner kan ju vara trevligt ibland.. o hellre hane utan ansvar än en katthona med en jobbig liten (eller flera) kattungar som man fått med ett tillfälligt nöje ute i skogen... | ||
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-01-30 20:18 | |
Hick Ticks skriver: Ungefär alla djur har väl sina svagheter? Blir inte björnen ofta missförstådd och skjuten lite då och då? Jag tycker nog att björnen verkar vara ett mycket sympatiskt djur som låter obeväpnade bärplockare gå ifred och näst intill uteslutande endast anfaller beväpnade jägare. | ||
Hick ticks | 2007-02-01 09:43 | |
Aja, ok då:P Men alla djur ar ju inte lika sympatiska. | ||