Spelrum
Giraffen40
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade59
Mobilspel
Pågående21 044

Forumkategorier

Användare Inlägg  
LillaJoh - Ej medlem längre2007-03-24 11:56
Antal inlägg: 573

Nu ska jag berätta för er om mina föräldrars katt Tufsie: En kväll när jag satt hemma hos dem och tittade på tv så hoppade katten upp i knät på mig. Sen vänder hon ändan mot mig och lyfter upp svansen och backar till hon är ungefär en decimeter framför mina ögon, och vad får jag se... EN MASK TITTAR UT GENOM BAJSHÅLET!!! Jag skrek, mamma skrek och när pappa kom för att se vad det var frågan om sprang han och hämtade ett papper som han ger till MIG. Alltså fick JAG ta ut den där äckliga lilla masken.

Slutsats: Hundar sätter sig på rumpan och drar sig framåt. Då ger man dem maskmedel. Katter kör upp röva i ansiktet på en för att visa samma sak. Blä för katter! Och maskar!

bänkpressad - Ej medlem längre2007-03-24 12:27
Antal inlägg: 58

Det första man gör med en katt är att, just ja, det andra är att avmaska den...

bänkpressad - Ej medlem längre2007-03-24 12:30
Antal inlägg: 58

Oj hmm, vart finns "ta bort ditt eget inlägg din dumma äckliga suput,"

Maranga2007-03-24 12:38
Antal inlägg: 20

Men SUCK!!! Varför ta saker och ting så personligt? Det går inte att såra någon som inte vill såras. Som sagt ville jag bara få fram lite åsikter och jäklar vilket ståhej det blev! Ja ja, jag lyckades väl iaf att provocera lite.... Hundar och katter och alla djur är härliga tycker jag.

lelou - Ej medlem längre2007-03-24 13:01
Antal inlägg: 2025

Maranga, gnäll inte nu när du får reaktioner. Du skriver ditt första inlägg rätt provcerande och då är det inte konstigt att folk skriver i samma ton.

falafelibröd2007-03-24 14:11
Antal inlägg: 782

Katter kommer o visar en rumpan oavsett om dom har mask eller inte, o jag tror det är mer ett tecken på att dom litar på en.

tinaol2007-03-24 15:21
Antal inlägg: 2558

Oups, helt OK om ni vill ha era djur....men jag gillar dem inte......alla kan inte gilla allt! Och jag hävdar fortfarande att husdjur är ett konstigt påfund, visst fastän jag e så korkad så fårstår jag att husdjuren betyder mycket för många människor...........men inte för mig!! Hävdar fortfarande att de är korkade, säkert jag oxå på mitt sätt....som alla andra ;)

knorken2007-03-24 17:16
Antal inlägg: 61

jag äter båda katt och hund, men bäst gillar jag råtta

Brittleif - Ej medlem längre2007-03-24 17:22
Antal inlägg: 126

Hundar kan man ju ha skoj med, hur kul är en katt? den ska b ara ha mat och ligga och dra sig. nä fyfan

sarlina2007-03-24 20:26
Antal inlägg: 1035

En del gillar tydligen katter, andra hundar men varför är det ingen som tycker om inälvsmaskar?? En oförarglig spolmask har väl också rätt att bli älskad!!

Millazandiz2007-03-24 21:13
Antal inlägg: 109

Har mer nöjen av mina hundar än av katten..Katten är väl go som ligger å spinner men hundarna är med mig hela tiden å dom vaktar (här är de ingen som går in..)

massamark2007-03-25 03:21
Antal inlägg: 238

så har det än en gång skett, att disskutionen om att båda två kan vara lika bra. Välkommen till Sverige!

Skaffa er än vandrandepinne av något trevlig träslag! Så kan vi fåltas med dem!
Doping är tillåtet!!!

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?