Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 21 044 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
HappyU | 2007-03-24 23:37 | |
RUM; Puman SPELFORM: Slumpad TID: Stress FÖRSTA-DRAG: Jag MATCHORDNING: Min 3:e eller 4:e MOTSTÅNDAR-RATE: 1400-1500 MOTSTÅNDAR-ÅLDER: 25-40 MOTSTÅNDARKÖN: Spelar ingen roll TIDPUNKT: 20-22 DAG: Har inte tänkt på det MILJÖ: Hemma OMGIVNING: musik i hörlurar, släckt i taket VID DATORN: Ett glas cola light och en katt. | ||
Mouche - Administratör | 2007-03-24 23:51 | |
Rum: Giraffen Spelform: Standard Tid: Snabb Första drag: Spelar ingen roll. Matchordning: Aldrig tänkt på. Motståndar-rate: 2000 + Motståndarkön: Spelar ingen roll. Tidpunkt: Spelar ingen roll. Dag: Se ovan Miljö: Hemma Omgivning: Tyst, lampa i fönstret. Vid datorn: 3-4 telefoner. Ett gäng hundar. Kaffe. Loka bordsvatten. Mouche | ||
SheDeVille | 2007-03-24 23:57 | |
Lotusblomman, ibland blir man bara SÅ trött på det eviga tjafset med fuskprat - och att ha en ordlista liggande bredvid datorn för att kolla om det dyker upp nåt ord på spelbrädet som man inte kan, eller om man googlar eller söker på Wikipedia eller om man har tillgång till någon ordbok för att hitta betydelsen av ett ord som dyker upp är ju inte fusk. Jag personligen har svårt att förstå att det skulle vara någon vits att sitta och slå i en ordbok under spel och försöka hitta ett ord som innehåller de sju bokstäver man har på spelbordet. (Däremot s k anagramprogram o liknande eller speciellt konstruerade listor är en annan sak). Min avsikt var absolut inte att göra narr av någon däremot hakade jag på det skämtande som påbörjats vilket så här i efterhand visade sig väldigt dumt. Det brukar emellanåt vara en del "flams och skämtande" i trådarna under snack och det händer att man hakar på. Sorry Morristown, att din tråd på nytt blir utsatt för sidospår. Hoppas den halkar rätt igen. | ||
Sawawa | 2007-03-25 01:35 | |
Rum: Valrossen Spelform: Special Tid: Snabb Matchordning: Börjar inte. Motståndarrating: 1300 - 1500 Motståndarkön: Kvinnor Tidpunkt: 20 - 02 Dag: Varje dag! Miljö: I min säng Omgivning: Under täcket, radion på, lampa tänd. Vid datorn: Gärna en godispåse, men oftast ingenting. | ||
Sawawa | 2007-03-25 01:36 | |
Rättelse: Matchordning är olika, jag tänkte på vem som började. | ||
Perpersa - Ej medlem längre | 2007-03-25 01:43 | |
Rum: Giraffen Spelform: Slump Tid: Hets Matchordning: Spelar ingen roll Motståndarrating: 700 och uppåt Motståndarkön: Spelar ingen roll Tidpunkt: Dagtid Dag: Varje dag! Miljö: Med bärbara framför teven Omgivning: Med bärbara framför teven Vid datorn: Vatten, kanske nån frukt | ||
Sporten1 - Ej medlem längre | 2007-03-25 08:26 | |
RUM:Giraffen SPELFORM: Slumpad TID: Hets FÖRSTA-DRAG: Jag MATCHORDNING: --- MOTSTÅNDAR-RATE: 2000+ MOTSTÅNDAR-ÅLDER: Unga friska MOTSTÅNDARKÖN: Ingen roll TIDPUNKT: Förmiddag DAG: Har inte tänkt på det MILJÖ: Hotell,Thai OMGIVNING: 2 tjejer,Mörker VID DATORN:Vattenflaskan, Möjligtvis en öl | ||
lelou - Ej medlem längre | 2007-03-25 11:19 | |
RUM; Giraffen SPELFORM: Standard TID: Hets FÖRSTA-DRAG: Jag MATCHORDNING: Kvittar MOTSTÅNDAR-RATE: 1800-2200 MOTSTÅNDAR-ÅLDER: Kvittar MOTSTÅNDARKÖN: Kvittar, bara personen inte babblar sönder spelet. TIDPUNKT: 22-03 DAG: Everyday MILJÖ: Hemma OMGIVNING: Tv:n på alt. musik. Ingen telefon som ringer. VID DATORN: Kaffe & vatten. | ||
nina733 - Ej medlem längre | 2007-03-25 11:26 | |
Rum: Varierar Spelform: Standard Tid: Snabb Första drag: Spelar ingen roll. Matchordning: Aldrig tänkt på. Motståndar-rate: 1200 + Motståndarkön: Det har ingen betydelse. Tidpunkt: Olika. Dag: Nästan varje dag. Miljö: Hemma Omgivning: Varierar, men sitter oftast i vardagsrummet. Vid datorn: Nåt drickbart oftast. | ||
Pluttisen | 2007-03-25 11:41 | |
Rum:Där det är mest folk Spelform: Slumpad Tid: Snabb Första drag: Spelar ingen roll. Matchordning: ??? Motståndar-rate: 1000+ Motståndarkön: Det är olika Tidpunkt: Alltid Dag:Varje dag!! Miljö: Hemma i sovrummet Omgivning: Nån bra musik eller TV i bakgrunden Vid datorn: godis och dricka | ||
SyntaxError | 2007-03-25 12:15 | |
Rum: Något av de tre översta...oftast Spelform: Standard Tid: Snabb Första drag: Spelar ingen roll. Matchordning: 2-3 Motståndar-rate: mellan 1250-1650... Motståndarkön: Spelar ingen roll... Tidpunkt: Mitt på dagen Dag:Tisdag Miljö: Hemma, ensam Omgivning: Xploding plastix eller Aphex twin på hög volym Vid datorn: Kaffe, snus, kanske en liten romstänkare | ||