Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 21 032 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
myran_64 - Ej medlem längre | 2005-11-20 13:00 | |
Om dina skåp iköket inte går ända upp till taket och du har samlat massa saker (skräp) där så gör först grundligt rent och lägg sedan på plastfolie och vips är det bara att byta flottig plastfolie varje år istället för att gnugga ingrott stekflott...skitenkelt helt enkelt | ||
rockabilly - Ej medlem längre | 2005-11-21 11:40 | |
illa luktande dofter försvinner om man sätter ut ett fat med ättika.. funkar på brandrök iallafall... då min garderob vart lite rökskadad efter en incident i mitt hus för två år sen | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2005-11-21 12:42 | |
om ungarna /gubben tjatar och tjatar: ta en Mp-s spelare/ freestyle/ miniradio och stoppa in lurarna i öronen, sätt på bra musik och nicka då och då och le så tror dom att du lyssnar =). fungerar bäst vid halvlångt/långt hår som döljer öronpropparna och nerböjt huvud, ex vis över en tidning/handarbete... | ||
Vigdir | 2005-11-21 16:53 | |
Var omåttligt snäll mot vänners barn när de är små - en vacker dag kommer de att erbjuda sig att sitta barnvakt, bära möbler och handla åt dig. Gratis! Kan just nu inte tänka mig bättre husligt tips... ;-) | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-05-19 17:28 | |
Någon som har ett gott råd? Disträ som jag är glömde jag hänga tvätt häromdan. Försökte få bort den lätta mögeldoften genom att tvätta om maskinen. Lyckades inte. Någon som har ett gott råd? (Är kulörtvätt så Klorin funkar inte.) Funderar på om ättiksknepet kan funka? | ||
Mouche - Administratör | 2006-05-20 01:16 | |
Det där med tvätt som glömts i maskinen har hänt här också. Visste inte vad jag skulle göra så jag funderade och tog till sist en sån där "kula" man kan använda med tvättmedel i och la i en två-tre cm tjock skiva citron istället för tvättmedel. På med 40 grader och det luktade inte mögel när det var klart =) | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-05-29 13:30 | |
"Om du ska hacka örter kan du göra det i persiljekvarnen, då går det lätt!" Läste jag i en "tant"-tidning och funderade... persiljekvarn??? | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-05-29 13:59 | |
Jamen mamman! Nu råkar jag av händelse känna till att Persiljekvarnarna sitter till vänster om brytarspetsarna. Blir lite besviken på dig att du inte letat bättre! | ||
confuzed | 2006-05-29 14:00 | |
När du ska skala lök så lossnar skalet lättare om du först spolar hett vatten över det. | ||
marie_140 | 2006-05-29 15:22 | |
Badkarskudde !!! En urdrucken BIB som du blåser upp... :) | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-05-29 16:41 | |
F'låt IMO... skulle ha tänkt på det.... Såg du förresten vilken min drömbil var? Kika i den tråden... *ställer in sej lite* | ||
emzemz | 2006-05-30 00:56 | |
Tandkräm är det bästa rengöringsmedlet! Trista silverbestick blir som skinande rena efter att man tagit en liten dutt tandkräm på en trasa. Sen börjar man fundera vad det är i tandkrämen egentligen.. | ||
SheDeVille | 2007-02-25 15:04 | |
Arkiverar denna tråd då det finns en ny, aktuell på samma ämne. | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2