Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 20 299 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bergatroll | 2008-04-10 23:00 | |
"Just because you´re paranoid, don´t mean they´re not after you" Nirvana - Territorial Pissings. Sen om det var han som myntade uttrycket vet jag inte. | ||
Ballerina | 2008-04-10 23:07 | |
Friends are people that you think are your friends But they really your enemies, with secret indentities and disguises, to hide they true colors So just when you think you close enough to be brothers they wanna come back and cut your throat when you ain't lookin eminem :P | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-04-10 23:25 | |
"this is how it works you're young until you're not you love until you don't you try until you can't you laugh until you cry you cry until you laugh and everyone must breathe until their dying breath" regina spektor - on the radio | ||
Fantasi_regn - Ej medlem längre | 2008-04-10 23:34 | |
"Även dom som inte vågar leva dör nångång" Di Leva | ||
kajsalisa-70 - Ej medlem längre | 2008-04-10 23:37 | |
...He went right up side the head of my favorite baby seal Hit him on the nose That's right! Hit him on the fin | ||
boma64 | 2008-04-10 23:38 | |
"Two words, United States, no love, no brakes Low brow, high stakes, crack smoke, black folks Big Macs, fat folks, ecstasy capsules Presidential scandals, everybody MOVE" Kanye West ft Mos Def & Freeway - Two words | ||
asboi | 2008-04-10 23:39 | |
why do the people in the country want to look like the people in the city when the people in the city aren't just quite as pretty I want the people in the country to wear flanell-shirts and saggy jeans all covered in dirt klockrent! | ||
Maybach | 2008-04-10 23:49 | |
Smoke on the Waters text är häftig eftersom att den bygger på en sann historia de själva upplevt. :) | ||
Mysgrynet | 2008-04-11 00:05 | |
Egoism- Eva Dahlgren "Hellre ett liv i en skog, med dig där man är gömd än ett liv bland alla där man är glömd. Hellre en regnig morgon med dig ljus, än en solig morgon - o alla utom du. Hundra tårar i min hand från dig än att du skrattar i nån annans famn. Hellre hundra mil bort, o jag vet var du är, än att du är nära, o ändå inte här. Jag vill att du tror mig. En endaste gång... Försök förstå mig. Du gör dagen så lång, så ändlös..... Jag kan höra dig skratta, se din mun le. Dina ögon lever, säg att du är med. Att vi delar samma resa, styr mot samma mål. Kom ta min hand. Vi gör världen till vår. Säg att du smeker min kind för att du tycker om, att jag kan ge av mig själv till den jag tycker om. För du kom med livet. Du ger, jag tar. Du kom med sommar´n. du är allt jag har. Jag vill att du tror mig...." Egoism - ja, och sårbarhet.... Vackert! | ||
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-11 00:11 | |
When I close my eyes, I am at the centre of the sun And I cannot be hurt, by anything this wicked world has done | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-04-11 00:13 | |
" I wish I could eat your cancer when you turn black" Heartshaped box Nirvana | ||
-Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-11 00:13 | |
"Må de härskande klasserna darra för en kommunistisk revolution. Proletärerna har i den ingenting annat att förlora än sina bojor. Men de har en värld att vinna." Karl Marx | ||
Jamo | 2008-04-11 00:15 | |
I'm unclean, a libertine And every time you vent your spleen, I seem to lose the power of speech, Your slipping slowly from my reach. You grow me like an evergreen, You never see the lonely me at all Placebo - Without you I'm nothing | ||
Mysgrynet | 2008-04-11 00:18 | |
Eva Dahlgren har väldigt bra texter över huvud taget.... Kan ingen hålla med mig, snälla.... | ||
Mysgrynet | 2008-04-11 00:18 | |
Måste allting vara på engelska??? | ||
Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-11 00:18 | |
"Jag är en ö och du är vatten Och det är sommar i en sekund och jag minns varenda stund när vi gick till havet för kärlekens skull När vi blev fulla för kärlekens skull" | ||
Jamo | 2008-04-11 00:18 | |
JAg håller med mysgrynet....Guldgrävarså ng är hennes bästa :) | ||
Mysgrynet | 2008-04-11 00:19 | |
mmmmm, tack! | ||
-Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-11 00:20 | |
Trams | ||
ledzeplin | 2008-04-11 00:22 | |
Her cunt grips him like a warm fridenly hand - Jim Morrison Father, yes son I want to kill you, mother...I want to... uäääh! - Jim Morrison She had a snake for a pet and an amulet, and she was breathing a dwarf but she wasnt done yet, she had great green skin, a dog for a pin, I told her she was alright but i couldnt come in. - Frank Zappa | ||