Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 21 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Riverpoet | 2006-11-16 12:22 | |
Ah.. Dagens tips från mig är idel hemmavinster. Möjligtvis knycker timrå en pinne mot färjestad. | ||
Entragian - Ej medlem längre | 2006-11-16 12:34 | |
Det lutar åt det.. Men det är jäkligt bra bortaodds för den vågar.. Brynäs , Mora och Skellefteå i en trippel... ger en liten slant och är väl inte helt omöjlig. | ||
LasseBjörn | 2006-11-16 12:39 | |
Jag känner mig inte helt säker på djurgårdsvinst heller. Djurgården har alltid lite svårt för att spela mot dåliga lag. Jag hoppas naturligtvis att man ändå klarar av IF Malmö Redhawks eller vad de nu heter i år, för det börjar bli dags att ta lite poäng nu... | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-11-16 18:09 | |
i kväll måste bäckman få i gång laget...annars blir det ännu mera uppförsbacke,är annars tveksam om han är rätt man..vad tycker ni om wikegårds påhopp på nämnde bäckman? känns som den numer folkhemskäre nicklas fick ett återfall från sin flydda tränartid... | ||
LasseBjörn | 2006-11-16 18:18 | |
Jag saknar gamle Skrikegård, men så är jag ju också djurgårdare. | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-11-16 18:31 | |
fattar inte varför han gav upp tränarkarriären..kunnande t finns ju där och han kan ju bevisligen vara rumsren..kunde varit en blivande förbundskapten..lite roligare att lyssna på än träbocken b-å gustavsson..om man säger så.. | ||
LasseBjörn | 2006-11-16 18:40 | |
Jag tror inte Wikegård är lika bra på att faktiskt leda ett lag som han är på att snacka. Därmed inte sagt att han är dålig, men jag skulle tro att B-Å är ett strå vassare. | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-11-16 19:03 | |
ja,stämmer nog,och B-Å,s resultat kan man ju inte klaga på så här långt.. | ||
Conzy | 2006-11-16 20:34 | |
tror frölunda får det svårt att komma till slutspel i år.........samtidigt tror jag timrå kommer möta färjestad i final o färjestad vinner en jämn serie med 4-3 | ||
LasseBjörn | 2006-11-16 22:52 | |
Man kan inte annat än skämmas över vad Djurgården presterade, eller snarare inte presterade mot Malmö. Bortsett från ett mycket vackert mål av Nichlas Falk var de två bästa lagen på banan domarteamet och Malmö. Djurgårdens taktik för dagen tycktes gå ut på att en spelare tar pucken och försöker gå till anfall medans övriga fyra tittar på. Det fungerade vid Falks mål och gav en straff då Ölvestad försökte komma igenom. Daniel Larsson i målet gjorde inte heller någon av sina bättre insatser och jag skulle tro att Säcken och Challe satsar på Teemu i nästa match. | ||
bigg | 2006-11-17 19:02 | |
säger bara MODO HOCKEY E DOM BÄSTA | ||
Coppola - Ej medlem längre | 2006-11-17 19:05 | |
va i lla igår och såg en andraperiod som va stor, 22-5 i skott och FBK visade återigen upp mästarspel på hemmaplan, dock har vi det så jävla svårt på bortais | ||
SuzS - Ej medlem längre | 2006-11-17 21:53 | |
Heja Timrå!!!!!! | ||
ajson - Ej medlem längre | 2006-11-17 22:48 | |
ja... jag säger bara HÅVEEE!!!!! | ||
Google - Ej medlem längre | 2006-11-17 22:49 | |
Det är grymt bra för Boorken och co :) Läkerol Läkerol Läkerol Läkerol Läkerol | ||
LasseBjörn | 2006-11-18 19:10 | |
Starkt att hämta upp 0 - 3 till 3 - 3 borta mot Brynäs. Jag får säga att jag är nöjd. Bra av Säcken att satsa på Teemu igen, han känns jämnare än Larsson. | ||
Coppola - Ej medlem längre | 2006-11-18 19:15 | |
Haha jag älskar hur du gång på gång försvarar slitna djurgårn Lasse. Förra året var ni värdelösa, ni började bra iår men det kommer nog tyvär sluta i misär vilket är jävligt beklagigt. Finns inga matcher som FBK-DIF, eller vad sägs om en äcklig sthlm publik som knäcker Looben ? Mången dust har utkämpats mellan dom två stoltaste lagen i elitserien. | ||
LasseBjörn | 2006-11-18 19:23 | |
En poäng borta mot Brynäs är en poäng borta mot Brynäs. Brynäs ligger en bra bit före Djurgården i tabellen, alltså är det ett mycket bra resultat. Slitna vet jag inte, truppen är ju i sin helhet ganska ung men kompletterad med rutinerade herrar som Thomas Johansson, Ronnie Pettersson och alltid utmärkte Nichlas Falk. Jag tror på slutspel tills dess det blir en matematisk omöjlighet att nå dit. | ||
Mick E - Ej medlem längre | 2006-11-18 19:26 | |
Vilket kommer vara verklighet inom en snar framtid. | ||
LasseBjörn | 2006-11-18 19:29 | |
Njae, efter 55 omgångar kan vi plocka fram tabellen. Nu gäller det bara att hela tiden fokusera på den aktuella matchen. Förändringen i andrafemman, att Falken går in mellan Linkan och Hörnqvist har fallit väl ut så det ser mycket ljust ut. | ||