Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2017-03-03 20:01 | |
Vad roligt Dino, synd om din svärmor och nu får man hoppas att det blir bra. Nu har vi packat nästan allt i bilen. Dusch och kaffe imorgon, ta med det sista och sen blir det till att styra kosan mot Norrland | ||
Bitte - Administratör | 2017-03-04 07:29 | |
Ny dag på planen skidor och hockey på tv familjen åker till Luleå på matchen..avslutat värktablettererna jag fick blev illamående av dom så minns blir det mina vanliga Ipren och har väl egentligen inte så ont i skadan utan mera i musklerna... Bitte | ||
en dum en | 2017-03-04 09:15 | |
Ta det lugnt uppöver kryddan. Bra att den värsta värken lagt sig bitte, jag klarade mig utan värktabletter efter några dagar men visst kändes det. Här är det -19 grader idag. Tänkte vi skulle komma oss ut och fiska men: Nä, tack, jag avstår gärna när det är så kallt. Det ska va gött å leva.... | ||
kryddeluntan | 2017-03-04 09:33 | |
På väg nu och vi tar det lugnt. Pissväder, snö och slask och 0 grader, grått och trist. | ||
kryddeluntan | 2017-03-04 09:37 | |
Skönt för dig Bitte att du inte behöver jättestarka värktabletter, det blir bara bättre :-) | ||
en dum en | 2017-03-04 14:23 | |
Nu är tempen på -3,6 så det är snabba växlingar. | ||
kryddeluntan | 2017-03-04 23:04 | |
Framme för länge sen. Fantastiskt att åka i den nya bilen. Den bromsar själv om man ligger för nära framförvarande bil, mycket finesser är det. Tittat på Mellot med barnbarnen, flickan fick en gitarr av sin morfar och gissa om hon blev glad. Hon är musikalisk och vill lära sig att spela gitarr. | ||
Bitte - Administratör | 2017-03-05 09:08 | |
Sol men kallt i Norr..inga planer för dagen, kanske en fika på stan med syster .Åker dock både Vasaloppet och 5 milen i dag Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-03-05 09:22 | |
Sol, -13, strålande vinterväder och mycket snö. Tyvärr har tösen fått magsjuka Får se hur länge jag klarar mig från det eländet. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-05 09:54 | |
Väder är det,mot Gävletravet hämta upp en väninna . | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-06 07:07 | |
Slut på lov :( Ska gå upp och kolla om ungarna vaknat.1 tar eget ansvar lite värre med resten men dom tar sig så småningom. Ap kallt här när jag släppte ut djuren.katterna ska alltid så i några minuter och kolla läget med fullt öppen dörr innan dom bestämmer sig att gå ut eller stanna inne antingen har dom beslutsångest. Eller vill dom bli tilltalade Ers kattesteter ska ers högheter behaga gå ut eller ska jag stänga dörren? (då har jag fryst ihjäl minst 2 gånger)den ena gick ut den andra sprang upp.Hunden jagar katten stängde dörren för att inte frysa ihjäl en tredje gång.vet inte vad som hände sen valde livet istället | ||
kryddeluntan | 2017-03-06 08:52 | |
Ja du Ttiittii, katter är egensinniga som bara den. Igår var tösen magsjuk och nu är det lillebrors tur. Åker till stan snart och köper gitarrsträngar så att flickan kan börja träna. Hennes morfar är rätt duktig gitarrist. Annat med mig, tondöv som bara den. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-06 22:00 | |
Borde jag också göra men det är 2,5 mil enkel resa till att köpa strängar.köpte massor förrförra julen men dom ligger på det där jättebra stället dit ingen hittar. Har haft hårfärgen i 3 timmar i stället för35 minuter så blir det alltid.jag tänker så mycket så den fysiska orken tar slut. Magsjuka fy 17 | ||
kryddeluntan | 2017-03-06 23:50 | |
Fy katten, -18 och sjunkande. Skotertur imorgon, ser fram emot det, god natt alla. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-07 07:25 | |
-2 det är för mycket för mig.väkt barn 1 gick upp,nu dönar det thin lizzy ut högtalarna volym 31 . Hon som gick upp skriker att hon inte står ut med musiken.Dom andra sover hur är det möjligt? | ||
kryddeluntan | 2017-03-07 09:36 | |
-18 och två morgonpigga barnbarn. Hoppades på att de skulle sova lite längre, men icke då, uppe med tuppen. Riktigt fint vinterväder, som förr i tiden, med strålande solsken och gnistrande snö, som gjort för ute aktiviteter. | ||
ValKnight | 2017-03-07 18:08 | |
Haft ett break från Betapet, vilket vart skönt. Får se när man trillar in i det igen. #periodare | ||
kryddeluntan | 2017-03-07 18:52 | |
Välkommen tillbaka VaKnight | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-07 22:58 | |
Har varit på Dop nu i kväll.Det var ett fantastiskt möte och fina vittnesbörd | ||
ValKnight | 2017-03-08 01:54 | |
Tack kryddeluntan | ||