Spelrum
Giraffen | 48 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 77 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-16 10:38 | |
nu ska jag anmäla er till en kurs på iogt/nto ni börjar nu,alkoholen dödar och förstör,och löser inga problem,och den förstör relationer och kostar pengar,gå på stick cafee det är roligare | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-16 12:28 | |
Dina meterlånga halsdukar är ökända, Ttiittii. Det kanske är dags att börja stick nåt annat nu? Vi är såå trötta på att få dessa evinnerliga halsdukar i present. Ursäkta, men jag är bara ärlig. | ||
boyitsyou | 2012-02-16 14:31 | |
Mönjlilja, kommer du sen? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-16 15:27 | |
Jag vågar inte komma om du ska fresta mig med lika många öl som sist, min toy boy. Jag kan ju bli tjock! Eller menade du att du som aldrig gillat handarbete skulle hänga med till Tiittiis stickcafé? Har du kanske börjat brodera i smyg också? Fint i så fall. Ge mig en scarf med fint brodyr i silkesgarn är du snäll. | ||
Maja G | 2012-02-16 21:55 | |
jaha, och som vanligt så var jag på zumban alldeles själv. Vart höll ni hus?? Fick gå hem från Gränna också...eftersom mönjelilja lovade ju att köra hem mig. Visst serru,han dök ju inte ens upp!!? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-02-16 22:11 | |
Mönje, titti och boy gick på cafe för att göra lite handarbeten men det gillades inte så dom drog hem till mönje. Där plockades dock spriten fram (som vanligt) så jag vet inte hur stickandet och virkandet gick. Dom pratar om att starta en syjunta men det är nog en omskrivning för spel och alkohol. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-17 00:08 | |
Anar lite avundsjuka, Silvris? Rycker det i spel och dobbel tarmen nu igen? Du FÅR vara med, men då gäller det att du kör varannan trisslott och varannan grytlapp. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-02-17 00:31 | |
Okej då. Jag är ju rätt snajdig på att virka, så det ska inte vara några problem. En fråga bara: VEM FAN HADE VINO TINTO MED SIG PÅ FÖRRA FESTEN??? Om det var snörvlan eller maja blir jag grymt besviken. | ||
Jimboblol | 2012-02-17 01:20 | |
Jadu silverfisk, vet inte vad jag ska säga. Förstår att du inte gillade överklass-safari-grejen, men att kasta ägg på bussen var väl lite väl bonnigt? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-02-17 03:15 | |
Vadå! Dom var ju hårdkokta ju?! | ||
Maja G | 2012-02-17 06:54 | |
Vino Tinto? Vem tar du mig för?? ( jag hade inte med mig något om jag måste erkänna.....Ni andra hade ju så många flaskor och då är det onödigt att jag också tar med mig,eller hu) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-17 10:01 | |
jag kan inte sluta sticka,mönje jag har en på g till dig som är 3 meter,linda den runt halsen så ser du ut som han som tar en stänkare i bäck,Maja nu går du genast och gör det du ska punkt slut upp fattat | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-17 10:14 | |
Herrejisses, en till på tre meter...! Hoppas den är i min favoritfärg åtminstone. Kan du inte skicka bulldoggen på Maja? Zacko är ju bra på att få fart på folk när han nafsar dem i hasorna. Själv fyller jag år i dag, men jag antar att jag inte kan vänta mig nåt bättre än Ttiittiis halsduk. Fast det är ju tanken som räknas. Jag tar tillbaka allt, kära du. Du är så gullig som vill hålla alla varma om halsen, så vi slipper frysa. | ||
FarbrorFenix | 2012-02-17 13:23 | |
Grattis på födelsedagen mönje, jag har en rejäl överraskning till dig i år. Är du hemma vid 19-snåret ikväll? Jag är säker på att du inte kommer bli besviken! | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-17 14:42 | |
Vet inte om jag vågar öppna. Sist kom du ju med en "present" som t.o.m. Jonas Wahlström på Skansen var tveksam till att ta i. Förstår att du gillar att överraska med presenter, men försök att tänka lite på mottagarens reakation. Glömmer aldrig den presenten som stackars Silvris fick av dig för några år sen... | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-02-17 18:44 | |
Menar du plåtburken han fick av mig? Tyckte ändå det såg ut som om Silfverkroken uppskattade innehållet. Ikväll blir det annat i burkarna! Men passa dig för FarbrorF, han har nåt stort på G! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-17 19:05 | |
men snörvlan blir du aldrig klar så vi kan gå på mönjes fest ? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-02-17 19:12 | |
Men jag är ju klar!! Och sitter här och väntar, skulle ni inte hämta mig? | ||
Maja G | 2012-02-17 20:08 | |
Tjolahoppsansaaaa!! | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-02-17 20:21 | |
Jaha, och här dyker du upp Maja som gubben i lådan! Säg inte att du var på vinprovningen idag utan mig?! Och jag känner faktiskt på ångorna att du gjorde som jag sist. En eloge till dig då! | ||