Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2017-03-08 09:57 | |
14,5 och ännu mera snö här. Snart besök i Ume och samiska veckan som pågår här kust nu. Det blir till att köpa lite torkat renkött och andra godsaker. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-08 19:26 | |
Har kallt inne fryser. I morgon massor med jobb | ||
-mary- | 2017-03-08 20:31 | |
*God afton* tog ett litet värmande fotbad förut. välsigne. Mvh. | ||
kryddeluntan | 2017-03-08 20:52 | |
Hej hopp, haft en bra dag med barnbarnen. Köpt lite samiska produkter, kallrökt renstek och gaggu, ett tunnbröd. Skämt bort ungarna lite extra med lite nytt de önskade sig. Som mormor har jag rätten till det, trots deras pappas suckar. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-09 06:49 | |
Bra krydde,barn finns för att skämmas bort.I dag mastodontdag fullt ös med soppkök.min ena kock åker till Lanzarote hon valde rätt dag har jag inte haft det jag gör har jag följt med. | ||
en dum en | 2017-03-09 12:44 | |
Barnbarnen här nu, kom i går em. Inga problem alls när föräldrarna skulle fara. Somnade gott i går och fram till 06.00 i morse. Har varit ute en sväng på förmiddan och nu sover knatten och storasyster ligger i vår säng med plattan efter lunchen. Så fick jag en paus med;) Nu börjar solen titta fram så det blir nog en sväng ut till idag. Tänkte vi skulle till badbassängen i kväll, få se om vi hittar badarmpuffar på Lanthandeln vi har på byn. Ica hade inga:( | ||
kryddeluntan | 2017-03-09 13:35 | |
Då är vi på väg hem och jag saknar ungarna, men de kommer till oss och firar påsk. Mulet och det har varit halt längre norrut, men vi tar det lugnt | ||
dinodog | 2017-03-09 13:37 | |
en dum en simhallen har säkert simdynor till utlåning. Det har iaf vårt badhus | ||
kryddeluntan | 2017-03-09 14:58 | |
Mina barnbarn ska till Leos Lekland imorgon tillsammans med föräldrarnas bästa vänner och deras barn. Ungarna är inte bortskämda med dessa aktiviteter och ser fram emot det. | ||
en dum en | 2017-03-09 20:23 | |
dinodog: Jodå, det finns simdynor men armpuffarna är bra när de börjar känna sig lite säkrare i vattnet och tar sig fram själv. Sen kan man ha båda delarna med. | ||
-mary- | 2017-03-09 21:50 | |
*God kväll* skrev en liten insändare till tidningen Metro: www.metro.se/artikel...ds -utrymme önskar bara att det hade varit en jesusbild istället för på påven för kärleken kmr ju från jesus<3 Den andra bilden är på artisten Sebastian Stakset som blivit troende. trevlig torsdag. en liten välkänd text: Du vet väl om att du är värdefull att du är viktig här och nu att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som du<3 välsigne. Mvh. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-10 08:51 | |
Kolla senaste Fråga doktorn SÅ starkt vittnesmål Om Det som är störst av allt Jesus.Välsigne Dig Mary. Nu mot kyrkan | ||
kryddeluntan | 2017-03-10 09:12 | |
Lite pyssel hemma idag. Ska bara ta det lugnt och ladda inför jobbveckan som kommer | ||
-mary- | 2017-03-10 22:32 | |
*God kväll* www.sendscraps.com/m...-2 110.html trevlig helg. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-11 08:19 | |
God morgon.ska åka till en loppis med grejer som inte behövs,kläder skor och lite av varje. För övrigt är jag tacksam för frälsningen.och att solen skiner | ||
kryddeluntan | 2017-03-11 10:04 | |
Godmorgon alla, klarblå himmel och några plus grader. Idag blir det bykstugan, fattar inte att två människor får så mycket tvätt. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-12 07:56 | |
Godmorgon kärleken sover och dom andra sover också.Det går att höra tystnaden. Somnade tidigt i går sovit länge och Gott.nu fixa och greja,till en vän hämtar mig och det är läge att åka till kyrkan.Bussen är utlånad till ett musik event får den i kväll. I går köpte jag en klänning i Gävle som blir bra till sommaren. | ||
kryddeluntan | 2017-03-12 08:17 | |
Godmorgon alla. Kärleken sover här med, lugnt och skönt på morgonkvisten. Måste stuva in den rena tvätten som just nu ligger i Ikeakassar. Tänker rensa ut garderoben och se vad som kan ges till en insamling. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-12 10:25 | |
Väntar på kyrkskjutsen.borde komma snart. | ||
en dum en | 2017-03-12 10:59 | |
Lugnt här med. Knatten sover, somnade i knät på morfar från ljudet av en skogsmaskin på Youtube:) systern ligger i soffan och tittar på tv. Far och mor är väl på väg hem nu från sin resa. Har inte hört av dom än idag. | ||