Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 20 501 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kiwiskal | 2016-06-03 16:03 | |
Äcklig jävla värme. Så kliver man på en buss som inte har ACn på... höll för fan på att svimma. Kunde inte säga till heller för jag satt typ längst bak och bussen var smockfull. Dom sitter väl själva med en fläkt där i förarsätet eller så är dom efterblivna på nåt sätt och tycker det är skönt med 40 grader | ||
jannixa | 2016-06-03 18:27 | |
Att man lyckas få halsfluss när det är sommarvärme ute. Suck:( | ||
temperance | 2016-06-03 18:31 | |
"Men åååh, din staaackare, höggravid i denna värme." Nä, jag gillar sol och värme. Retar mig mer på värmegnäll. ;) Föregås oftast av regngnäll, köldgnäll och snögnäll. | ||
Blairbitch | 2016-06-03 18:36 | |
Hahaha klockren temperance.....retar mig på att jag inte hinner göra färdigt det jag vill jusr.....NU | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-06-03 19:11 | |
En av " mina" gubbar dog i går.Han har velat dö länge Han har supit hejdlöst sen han kom till Sverige .Nu är det över han dog lika ensam som han alltid varit. Många är mina turer med mat till honom... Han har kanske återförenats med sin fru och sina barn som " gick " före honom. Han var muslim hoppas hur som det är gott där han nu är. kärlek och frid | ||
brina | 2016-06-03 21:18 | |
Muslim som super? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-06-03 22:25 | |
I alla fall söp,Nu har han supit färdigt.bolaget lär inte gå i kk finns några till i denna by. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-06-03 22:34 | |
Retar mig på att Prince dog av fentanyl plåster i dag begravdes en ung grabb som av samma sak.retar mig på att tulltjänstemännen inte är dubbelt så många retar mig på att post sorteringen personal har tystnadsplikt jävla idioti .Retar mig på den hysteriska tystnadsplikten som förgör och dödar människor.Om alla som inte fattar hur det ska vara ändå fick sparken Så kunde vi börja om från början så blev det bra | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-06-03 22:46 | |
Retar mig också på värmegnäll, njut av sommarvärmen istället, snart nog är det oktober igen. Ett annat fenomen som dyker upp med sommaren är alla fula ofilade fötter i öppna skor, det retar jag mig lika mycket på varje år. Personlig hygien för bövelen! | ||
brina | 2016-06-03 22:49 | |
Jamen för faaaan retar mig på ofräscha fötter | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2016-06-03 23:17 | |
retar mig på att jag släpat hem en säng o en soffa när det är 200 grader utomhus :((( | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-06-04 00:05 | |
Äh, var glad över hur fint det blev med den nya soffan och hur skönt det ska bli att sova i den nya sängen :) Retar mig på att det sitter en fet fluga i taket och att jag inte når att slå ihjäl/schasa ut den. Blir svårt att somna med vetskapen att den lurar där uppe. | ||
Blairbitch | 2016-06-04 00:14 | |
Hah hoppas silverkrok får napp innan flugnapp föredrar..båda hejar på.......nya soffan | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-06-04 00:19 | |
Är du full Stig-Helmer? | ||
Blairbitch | 2016-06-04 11:42 | |
Ojoj måste haft solsting fattar nada av vad jag skrev där ;) retar mig på nada idag | ||
SmålandsMira | 2016-06-04 12:30 | |
Retar mig på att det inte finns något att reta sig på idag. Solsken och ledig helg, behöver inget mer. | ||
kiwiskal | 2016-06-04 15:24 | |
Jag gillar snö och kyla :) Solen är härlig och lite lagom värme. Men 30 grader i stan är ingen höjdare. | ||
Lill-IT | 2016-06-04 18:25 | |
Vi lever i en sån sjuk värld.. där människorna inte längre når fram till varandra. Nu kan du betala för att bli omfamnad en stund.. i brist på den äkta varan. Om jag skulle ta betalt för de kramar och omfamningarna jag ger så skulle jag vara miljonär. www.youtube.com/watc...fQ qWYiQmrY | ||
dinodog | 2016-06-04 20:00 | |
Retar mig på att jag ligger på akuten. Har fått en stor böld på skenbenet. Är svullet och rött. | ||
markoolio5 - Ej medlem längre | 2016-06-04 20:06 | |
All cred Dino - du ligger på akuten och orkar ändå tänka på Betapet! :) Hoppas att det går bra, det är inte kul att ligga där ... been there, done that. Retar mig på att inomhustempen är jobbig - antingen fryser jag utan täcke eller så svettas jag med täcke (joo, det är tunt - så korkad är jag inte) när jag sover, och i vaket tillstånd ömsom tofflor på, ömsom tofflor av. | ||