Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 52 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
micro113 | 2008-08-18 06:01 | |
When your body had enough of me and you layin' flat out on the floor when you think I loved you all I can I'm gonna love you a little bit more Dr Hook Med reservation för minnesfel, jag har inte hört låten på över 20 år -- den spelas väl knappt längre. | ||
Little_Red - Ej medlem längre | 2008-08-29 15:56 | |
Buckets of rain Buckets of tears Got all them buckets coming out of my ears Buckets of moonbeams in my hand You got all the love honey baby I can stand. | ||
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-29 16:01 | |
Charles Manson har ju gjort lite låtar. Då är ju denna text till "People say I'm no Good" lite intressant: People say I'm no good But they never never do they say Why their world is so mixed up Or how it got that way They all look at me and they frown Do I really look so strange If they really dug themselves I know they'd want to change Everybody says you're no good 'Cause you don't do like they think you should Do you expect them An' do you expect you to act like them Look at them man Look at the fix they're in I don't care I don't care what they say Just let 'em sit there and burn The young might not be so dumb after all An' from the young you might even learn Everybody says you're no good 'Cause Charles you don't do You don't do like they think you should Do you expect them to act like you Do you expect them To expect you to act like them Do you expect to see Do you expect the fool to see what a fix he's in Do you expect the fool to see what a fix he's in In your cardboard houses An' your tin-can cars You sit there and you wonder You wonder where you are Those diamond rings they're obscene You sit there and you wonder And you say who's to blame Take a look at yourself Take yourself off the shelf You can't belong to nobody With your Can't-Cough medicine And your wonder drug You got, more sickness Than you got cures of WHISPER: Cancer o' the mind | ||
shantione | 2008-08-29 16:07 | |
My homies getting robbed so they rob somebody else, you can see it never stops let that story tell it self... | ||
ferlaine | 2008-08-29 16:09 | |
Early one mornin' the sun was shinin', I was layin' in bed Wond'rin' if she'd changed at all If her hair was still red. Her folks they said our lives together Sure was gonna be rough They never did like Mama's homemade dress Papa's bankbook wasn't big enough. And I was standin' on the side of the road Rain fallin' on my shoes Heading out for the East Coast Lord knows I've paid some dues gettin' through, Tangled up in blue. She was married when we first met Soon to be divorced I helped her out of a jam, I guess, But I used a little too much force. We drove that car as far as we could Abandoned it out West Split up on a dark sad night Both agreeing it was best. She turned around to look at me As I was walkin' away I heard her say over my shoulder, "We'll meet again someday on the avenue," Tangled up in blue. | ||
XY_ | 2008-08-29 16:48 | |
Love, love is a verb Love is a doing word Fearless on my breath Gentle impulsion Shakes me makes me lighter Fearless on my breath Teardrop on the fire Fearless on my breath Nine night of matter Black flowers blossom Fearless on my breath Black flowers blossom Fearless on my breath Teardrop on the fire Fearless on my breath Water is my eye Most faithful mirror Fearless on my breath Teardrop on the fire of a confession Fearless on my breath Most faithful mirror Fearless on my breath Teardrop on the fire Fearless on my breath Stumbling a little Stumbling a little Massive Attack "Teardrop" ...på tal om poesi | ||
Little_Red - Ej medlem längre | 2008-08-31 12:48 | |
Little red wagon Little red bike I ain't no monkey but I know what I like. I like the way you love me strong and slow, I'm takin' you with me, honey baby, When I go. | ||
Jarnis86 | 2008-09-02 21:41 | |
Du liv, vad du ändå är ensamt armt, mot den dröm vi drömde om dig! Och dock ha vi älskande ärligt och varmt sått rosor vid villande stig. Sått rosor, sått med vår bäste vän, att vattnas av dalarnas dagg - men gingo en höstdag den vägen igen och blödde av nässlor och tagg. Du liv, vad du ändå är ensamt långt, när du växer i skuggans ljus! När knopparna torka och hava det trångt bland kullar av sollöst grus. Du sjunger oss sånger att sorg är kort, låtsar trösta när sol går ner - men hav dina visors buller bort, jag orkar ej höra dem mer! Här somnar en man från sitt eget ve, här slutar ett djur sin strid - du liv, det var allt du hade att ge och detta är dödens frid. Dan Andersson | ||
hemliga anna | 2008-09-02 22:23 | |
här går man inte runt å hälsar på man måste ringa först man måste boka tid man måste skynda sig man måste skärpa sig man måste komma in i stockholm lars winnerbäck | ||
Gilena | 2008-09-06 19:32 | |
Tiden läker inga sår och det som inte dödar stärker inte heller och så länge man landar på sina fötter klarar man sig inte och det finns inga kläder som tål det dåliga väder du och jag haft så länge nu och det känns som om jag har ett litet privat djävla moln över mig som följer mig vart jag än går. Och jag älskar dig men fan vad vi håller på Satan vad ont det gör, när du sårar mig som bara du kan och du känner varje skrymsle, varje vrå av mitt hjärta och du missar inte en chans att ta igen för allt och dom som säger att tiden läker alla sår dom ljuger Satan vad ont det gör - Lasse Lindh | ||
obitje | 2008-09-06 19:37 | |
So I walk like I'm on a mission cuz that's the way I groove. I got more and more to do, I got less and less to prove. It took me too long to realize that I don't take good pictures Cuz I have the kind of beauty that moves. Ani Difranco - "Evolve" | ||
soapan - Ej medlem längre | 2008-09-06 19:58 | |
jag hade bråttom till dagis och tittade på baklycktorna på bilen : I ljus från regndränkta lyktor Ser jag sorger glida förbi Som väsen i asfaltens lyster Utan själar som bor däri Vägen sjunger därunder Mässande otydlig sång Som fyller våra stunder Där längtan växer trång I dom röda lyktornas sken Bor tillkortakommanden Mitt hjärta färdas i sten För att komma hem igen | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-09-07 00:27 | |
This time of night I could call you up I'd get angry with athletic ease Break common laws in twos and threes If I die clutching your photograph don't call me boring it's just cause I like you | ||
Tinna | 2008-12-13 20:06 | |
Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt Och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med. | ||
patboone | 2008-12-20 23:03 | |
Cardboard sign old and bent, says "Friend for Life 25¢" When did this start makin' sense man it's really getting cold Sometimes I forget things and I get confused I could still be working but they refuse Now I'm livin' with the bums, the whores and the abused Man I hate gettin' old Homeless...get away from here Don't give 'em no money they just spend it on beer Homeless...will work for food You'll do anything that you gotta do when you're homeless Betty sings a song ' that no one hears The wind begins to freeze her tears She says God it's been so many years She's way past complainin' She sings a heartfelt melody One that begs for harmony Yah it's not what she thought it'd be But, hey it could be rainin' Homeless...get away from here Don't give 'em no money they just spend it on beer Homeless...will work for food You'll do anything you gotta do when you're homeless You know life ain't easy it takes work It takes healin' cause you're going to get hurt You can lose your faith you can lose your shirt Lose your way some time Ah, you never really have control Sometimes you just gotta let it go When the final line unfolds It don't always rhyme Homeless...get away from here Don't give 'em no money they just spend it on beer Homeless...will work for food You'll do anything that you gotta do when you're homeless... Guy Clark - Homeless | ||
alexon | 2008-12-21 00:03 | |
everybody needs a bosom for a pillow | ||
850710 | 2008-12-21 00:06 | |
Jag kan aldrig mäta mig med ett hjärta så gott som ditt Det är så stort och sväljer mig helt jag är Gabriel i mitten av hans fall Och jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam Och jag känner mig bara så djävla tom ibland Jag kan aldrig mäta mig med ett hjärta så gott som ditt Det är så stort och sväljer mig helt jag är Gabriel i mitten av hans fall Och jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam Och jag känner mig bara så djävla tom ibland Lasse Lindh - Jag klarar mig aldrig ensam | ||
alexon | 2008-12-21 01:12 | |
there will be many other nights like this and i'll be standing here with someone new there will be other songs to sing, another fall, another spring but there will never be another you | ||
Tedacious | 2008-12-21 02:16 | |
enkelt och bra: Stanna hos mig Du är allt Jag har Stanna hos mig Du är allt Jag har kvar stanna hos mig - kent (You know who I'm talking about!) | ||
Tedacious | 2008-12-21 02:21 | |
Du har gett mig något som ingen annan kunnat ge så mycket glädje och värme som jag inte kunnat se som jag inte kunnat se (versen som ska vara här hör jag inte allt av tyvärr) Inte visste jag vad kärlek var innan jag träffade dig inte visste jag att kärlek betydde så mycket för mig ooo-aaa-ooooo-aaaaaaa-oo- aa oo-aa-oo-aaa aa, aa aa oo-aa-oo-aaa aa, aa aa Inte visste jag vad kärlek var innan jag träffade dig inte visste jag att kärlek betydde så mycket för mig ooo-aaa-ooooo-aaaaaaa-oo- aa och jag är din och du är min och vi ska kämpa tillsammans sida vid sida och hand i hand ska vi komma någonstans ska vi komma någonstans (någon rad här jag inte hör) Må vara mycket simpel, men en mycket bra och fin kärlekslåt 70-tals punkbanded "Knugens Håf" med från göteborg, med låten "OO-AA" | ||