Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
en dum en | 2017-03-30 17:57 | |
Vinterkräksjukan går på jobbet:/ Är det något som jag brukar dra på mig så är det magsjuka, så nu är det bara att vänta och se. | ||
-mary- | 2017-03-30 18:30 | |
God kväll i stugorna<3 glad påsk i förväg. Mvh. | ||
kryddeluntan | 2017-03-30 19:33 | |
Håller tummar och tår för dig en dum en så att du inte smittas. Finns inget äckligare än kräksjukan. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-31 06:56 | |
Får inte ihop tiden.borde vara 5 timmar längre dygn eller längre Vakentid. I dag matutelning ligt dom flesta har fått lite flis nu och är självgående. Allergin har kommit som ett brev på posten som lika som alla år | ||
en dum en | 2017-03-31 07:11 | |
Kom ett annat brev på posten i går med. Deklarationen, får restskatt:( ingen stor summa men ändå surt. | ||
kryddeluntan | 2017-03-31 08:07 | |
Jag har inte fått nåt brev ännu, men det kommer nog och restskatt lär det bli i år. Nä, får pallra mig iväg nu. | ||
kryddeluntan | 2017-04-01 11:17 | |
God förmiddag, grått och trist. Tjejerna från girls only skulle nog liva upp tråden. Det är för lite unga människor i chatten, tyvärr. | ||
Mormodern49 | 2017-04-01 11:45 | |
Godmiddag ! Då är det väl bäst om jag håller mig härifrån då , så blir det en lastgammal mindre . | ||
kryddeluntan | 2017-04-01 12:21 | |
Äsch, det var inte så jag menade Mormodern, är ju lastgammal själv också. Men det är kul att ta del av de ungas tankar också. | ||
en dum en | 2017-04-01 17:30 | |
Ja, man gör sig inte äldre än vad man är, men jag och gubben blev kallad gamlingar redan i 20- årsåldern för vi valde att fara ut och fiska istället för att fara på dans på helgen. Dessutom tog vi ofta med gubbens yngre kusiner med på våra fisketurer och det var ju uppskattat av ungarna:) | ||
kryddeluntan | 2017-04-01 17:54 | |
En unge satill mig en gång " du ser ung ut i ansiktet, men gammal och skrynklig ut på halsen" ett barbarn tycker att jag är bäst på att vara gammal. Mycket roligt får man höra av barn. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-04-01 18:37 | |
När jag var 17 sa en kvinna till sin dotter: flytta på Dig så tanten med barnvagnen kommer in i hissen . | ||
kryddeluntan | 2017-04-01 18:51 | |
Ha ha Ttiittii, tant vid 17 års ålder, :-) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-04-01 19:09 | |
Kommer inte glömma det iaf det var så roligt :) | ||
-mary- | 2017-04-01 20:21 | |
God helg. fick ett litet april skämt i mobilen idag. en bekant får ofta höra att hon ser yngre ut än hon är. min mormor,när hon levde på jorden,fick höra från en busschaufför att hon inte såg tillräckligt gammal ut för att ha pensionärsrabatt. apropå min mormor,hon blev faktiskt helad av Jesus när hon var yngre vid ett tillfälle och en gång på äldre dar, när hon skulle gå över en gata kom en bil och hon kände en hand som ryckte henne bakåt i rätt tid,hon vände sig om för att tacka personen men det var ingen där. Hon berättade detta för oss barn och man tänker på idag att det vore underbart om man kunde höra folk prata mer om Gud i vardagen. Tycker om att höra äldre prata om Gud på ett naturligt sätt och det är gott att höra den yngre generationen också när de berättar entusiastiskt om sin egen erfarenhet av Jesu kärlek. Så fint. Här blev det hemlagad hamburgare. Trevlig april. God kväll i stugorna<3 välsigne. Mvh. | ||
-mary- | 2017-04-01 20:30 | |
se upp för april skämten: www.sendscraps.com/m...g- 950.html välsigne.🌟 | ||
-mary- | 2017-04-01 20:34 | |
skulle klistra in en stjärna på slutet men det blev inte det utan stjärnan blev visst till siffror istället. Det kanske inte går att posta stjärnor m.m här. *god kväll* Mvh. | ||
en dum en | 2017-04-01 21:51 | |
Nu är det snart kväller. I morgon ska jag iväg till norska sidan och plocka nummerlappar. Egentligen så skulle det ha varit här hemma men det är så lite snö så arrangörerna har lagt om banan igen så som de var tvungna till för två år sedan. Tråkigt! | ||
Nenne77 | 2017-04-01 23:34 | |
Heej allihop! Här kommer en från girls only tråden. Jag tycker att det var väldigt synd att den stängdes på en gång. Jag tror att det hade blivit mycket trevligt där men man fick aldrig någon chans. Men jag hann att få en ny kompis. Lite kul med en tjejtråd där man kan prata om lite mer tjejgrejer. Smink, mode, driva lite. Stötta varandra då det finns lite mindre respektfulla män här. | ||
Alcina85 - Ej medlem längre | 2017-04-02 01:53 | |
Tråkigt att vår tråd stängdes ned! Syftet var att skapa ett forum där vi tjejer kan stötta varandra. Vi vet nog alla hur mycket SKIT vi tjejer får stå ut med här på Betapet :( Heja tjejligan, ung som gammal!! <3 | ||