Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 21 095 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-27 22:13 | |
![]() | För mycket böngryta nu igen, silvris? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-02-27 22:41 | |
![]() | ärtsoppa. arméns på burk. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-27 22:43 | |
![]() | Att du aldrig lär dig. Du ska inte nalla av förrådet. Det är tänkt att lagret ska rädda dig om det blir krig. Ammunition växer inte på träd. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-02-28 19:58 | |
![]() | har blivit optimist på gamla dar. tror att jag hinner dö innan eventuellt krig bryter ut. | |
FarbrorFenix | 2012-02-28 21:22 | |
![]() | Burkarna i mobförråden behöver ju bytas ut typ var 30:e år också och då vi inte längre har tillräckligt med värnpliktiga att tvinga på ärtsoppan så får vi ju vara glada för såna som Silvris, som frivilligt ställer upp på att äta upp innehållet från 30 år gamla burkar. Btw, sluta skryta över att du har alla filmkanaler som finns Silvris, Flykten från NY går ju inte på någon vanlig svenssonkanal. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-28 21:25 | |
![]() | Ja, vi får vara glada att silvris offrar sina smaklökar. Skulle aldrig låta en sked av den soppan komma över mina läppar. När skulle vi på nästa vinprovning, Fenix? Var det nästa lördag? | |
FarbrorFenix | 2012-02-28 21:34 | |
![]() | Vinprovningen är kontinuerlig, vi dyker bara upp hemma hos Snörvlan, hon har alltid en 3-4 pågående BiB'ar som vi kan prova från. Säg bara till när det passar dig? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-28 21:41 | |
![]() | Hahaha, kära Snörvlan ställer säkert upp på lördag vid sextiden. Plockar du fram vinprovarglasen, Snörvlan? Det skulle inte sitta fel med lite ost och kex också om du kan fixa det. Jag kan ta med servetter. | |
dyngfrombil | 2012-02-28 21:55 | |
![]() | i'm feelin' great, i'm feelin' aaaaawesome! | |
Maja G | 2012-02-28 21:55 | |
![]() | sa någon vin? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-28 21:58 | |
![]() | Sent ska syndaren vakna. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-02-29 15:20 | |
![]() | Dyk in ni bara! Bra mönjelilja om du tar med servetter, men ta de där enkla som vi bara kan kasta sen, annars får du tvätta linneservetterna själv! Och vill ni ha lite billigt bubbel så har jag precis bytt patron i min sodastreamer. Måste nog köpa lite nya glas efter helgen, så att FarbrorF slipper ta Bib'en med sugrör denna gång. Eller vänta, jag tror visst Maja är skyldig mig ett par glas... | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-29 15:23 | |
![]() | har ni glas?trodde ni var typen som drack direkt ur flaskan,men kanskmitt tålamod tog slut med dig i gåre hade jag fel snörvlan plocka ur tvättmaskinen nuuu genast på stört momangen mitt tålamod tog slut med dig i går | |
Maja G | 2012-02-29 15:28 | |
![]() | glas? sugrör direkt ner i BiB går väl lika bra? Det brukar du ju servera mig när jag kommer,snörvlan? Eller är det "fint" folk som är med nu eller?? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-29 15:30 | |
![]() | Maja nu stannar du inte hemma,åk i väg på spa och vila upp dig som vi kom överens om ,du vet att du ansränger dig för mycket hela tiden | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-02-29 15:30 | |
![]() | Och var är dom fina kristallglasen du fick av mig nu då, snörvlan???? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-02-29 15:35 | |
![]() | Schhh.... de ligger ju nerpackade längst in i garderoben. Är du tokig, tror du jag skulle ta fram de fina glasen när det här gänget kommer?! | |
seaburg | 2012-02-29 15:57 | |
![]() | du är verkligen svår nu snörvlis, dina pyrexglas är inte och kommer inte bli kristallglas, att din farmor skrev kristallglas på den lådan borde hon väl va förlåten för nu,,, | |
Maja G | 2012-02-29 16:40 | |
![]() | nu vet jag inte hur jag ska göra?? ttiittii säger att jag ska åka på SPA och snörvlan bjuder på fest med vin, kristallglas till vissa,men jag får väl sugrör som vanligt kan tänkas. Undra om jag får sitta i samma rum som ni andra denna gång? lite jobbigt att sitta i den lilla garderoben.Luktar malmedel:( Tror att jag åker på SPA i allafall. Bara det finns vin där....? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-02-29 23:56 | |
![]() | klart du ska hänga med oss på fest maja. seaburg, det var inte dom glasen jag menade, utan dom hon fick av mig. Eller var tänkt att hon skulle få menar jag. (puh snörvlan, där höll jag på att försäga mig). ojdå, jag har lützendimma i köket. jag kokade visst upp tevatten jag. nåja jag går väl hem till maja och norpar en kastrull. det är ju inget hon använder direkt, haha. | |