Spelrum
Giraffen | 44 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 36 |
Inloggade | 84 |
Mobilspel
Pågående | 20 170 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bj-olle | 2010-04-11 23:38 | |
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I’m not sure about the former. – Albert Einstein" var är det jag har läst det här nånstans? känner igen det nånstans ifrån... | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-04-11 23:38 | |
Retar mig på att jag tryckte upp msn för 2 timmar sen med glömt logga in. Wtf? | ||
Mouche - Administratör | 2010-04-11 23:39 | |
Jag ska gå till säng om ca 15 minuter så tills dess hinner ni bestämma er, i demokratisk anda, om huruvida jag ska lämna alla trams-trådarna öppna eller rent av stänga dom tills jag vaknar i morgon? | ||
fashiion - Ej medlem längre | 2010-04-11 23:40 | |
Mouche men nu var det faktiskt INTE jag! | ||
Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-11 23:40 | |
Förstår inte riktigt varför en del liksom kräver kvalitet... Låna en klassiker om ni inte gillar Harlequin. | ||
kvaturglon1 - Ej medlem längre | 2010-04-11 23:41 | |
hehe lol jag tror du är trasho | ||
fashiion - Ej medlem längre | 2010-04-11 23:42 | |
Retar mig på att när nån får spel på mig så ska det bli en big deal & då ska alla förstöra så mouche måste komma & nästan stänga av tråden det kallas otrevlighet. Skärpning nu Allt var så stillsamt och så ska det fortsätta! Oh tusan lät lite som en crew höhö. | ||
anneli72 - Ej medlem längre | 2010-04-11 23:42 | |
Läs Öster om Eden.,,,,det är klassískt...om något, | ||
BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-11 23:43 | |
"Att gadda ihop sig och ryggdunka varandra när glåporden drar igång är så typiskt för den här tråden, det är kanske därför det alltid är samma 5-6 personer som skriver i den hela dagarna? Tanten M, du är över 50 år, skärp dig." Kan bara hålla med dej dödmetalörn. Lite otäckt att se denna mentalitet, men den finns ju runtomkring oss överallt så varför ska inte dessa idioter finnas även här?? Jag är inte förvånad tyvärr. | ||
fashiion - Ej medlem längre | 2010-04-11 23:44 | |
Mouche jag tror jag låter dig stänga denna tråd nu Gubbdunkers! :D | ||
bobo flux | 2010-04-11 23:45 | |
Jag retar mig på folk som inte följer regler. | ||
Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-11 23:45 | |
Annars kan man skumläsa... | ||
Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-11 23:46 | |
Retar mig på folk som klagar på att de måste läsa saker på nätet. Man styr väl ändå sina egna ögonglober eller? | ||
kvaturglon1 - Ej medlem längre | 2010-04-12 08:57 | |
hehe larvis! bli min kompis kom hit! retar mig på folk som dömer andra för att de har det sämre ställt . | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-04-12 09:39 | |
Retar mig på ovärdighet, andras och min egen. | ||
kvaturglon1 - Ej medlem längre | 2010-04-12 10:03 | |
jag stängde fb eftersom jag hade för lite vänner vågade dessutom inte lägga till en snygging från gymnasiet | ||
Dödmetalörn - Ej medlem längre | 2010-04-12 10:29 | |
Det är nog inte chattandet i den här tråden som folk stör sig på, det störiga är att det alltid är samma lilla gäng som skriver i den och att de därmed tillåts sitta och ha långa diskussioner om andra spelare(utan att nämna några direkta namn så klart), med diverse gliringar och smeknamn (som de kanske röstat om på msn eller något?). När någon får kritik här eller i någon annan tråd kan man oftast läsa en sida om det hela här och personen i fråga får då alltid medhåll av de andra, trots att de omöjligt kan ha koll på alla pm och inlägg som skrivs i alla trådar någonsin och därför ibland inte har en susning om vad saken handlat om. Om de inte är robotar förstår, det hade varit lite coolt. Kort sagt, var ska vi som inte är med i tuffa gänget(på beta då, i verkligheten är en annan sak) kunna ventilera att man råkat dricka sur grädde(som jag kanske ville göra nu) när vuxna människor får sitta och hålla på så där? Till och med Cartman skulle tycka den här tråden var ovärdig ibland, och det beror inte på chattandet som sagt. Tror jag. Retar mig på att jag måste jobba nu och inte kan sitta här och känna ådrorna på folk som känner sig träffade växa. Hejhopp! | ||
bobo flux | 2010-04-12 10:31 | |
Jag retar mig på min städmani. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-04-12 11:08 | |
Dödmetalörn, jag känner mig inte träffad trots att jag frekvent skriver här. Jag retar mig på flockbeteende och tar ofta parti för den svagare parten. Om jag inte har försvarat dig, har det berott på att jag har tyckt att du förtjänat den kritik du fått. Du har ofta gått ut hårt, bland annat med den sortens dolda pikar du själv beskriver i ditt inlägg ovan. Tydligen har det gjort ont i dig att skörda frukterna av ditt eget beteende, så mitt tips är: Runda av de där spetsiga kanterna lite. Du hade nog tjänat på att vara lite mer öppen med att du (som vi alla) egentligen bara sker bekräftelse och godkännande, bara det att du gör det på ett bakvänt sätt. Det finns inget "tufft gäng" att vara rädd för eller revoltera mot, annat än möjligen i ditt förflutna. Du är lika välkommen som någon annan. Däremot har jag lite svårt att förstå hur du kan VILJA skriva på ett ställe som du tycks känna så mycket avsky för. Hade jag varit du, hade jag nog haft stringensen att låta bli. | ||
travelmate - Ej medlem längre | 2010-04-12 11:13 | |
cartman är väl en seriefigur ändå :p | ||