Spelrum
Giraffen | 10 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 11 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-04-03 15:41 | |
Lilla dottern är så rolig. Titti när får jag börja på gitarr.jag ska ringa och fråga hur långt Du kommit i kön lilla dottern :hoppas jag få spela med andra. Nja du får nog lektioner själv Du är ingen nybörjare. Nä det går bara en timme innan jag lärt mig en ny låt jag inte kan. Funderar på varför hon ska börja. Så drar hon tears in heven,och en Metallica låt och fortsätter med ett klassiskt stycke hon skrivit själv | ||
en dum en | 2017-04-03 17:39 | |
Har lagat middag på spisen som krånglar men tydligen är det ugnen som gör att säkringen far för jag testade idag igen. och när säkringen far så är det två plattor och ugnen som inte funkar. Nåja, det kan gå fram till att jag får den nya spisen. | ||
kryddeluntan | 2017-04-03 17:48 | |
Hemma efter en jobbdag som har flutit på bra, soligt och fint väder. Åkte på en rejäl skattesmäll, får be lön att dra ordentligt resten av det här året. Surt men nödvändigt. Man ska tydligen inte fortsätta att jobba efter 65, men jag har ingen lust att sitta på en rollator med gummorna i centrum, eller mata änderna i Stadsparken (: | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-04-03 23:42 | |
Nöjd med dagen har hunnit mer än jag troddevar möjligt | ||
-mary- | 2017-04-04 18:15 | |
God kväll,fina ni. spelade nyss lite på munspelet. trevlig tisdag. Mvh. | ||
en dum en | 2017-04-04 19:29 | |
God kväll, till dig med mary. Jag och gubben har rensat bort lite skor och kläder. Vad rymligt det blev:) | ||
kryddeluntan | 2017-04-04 20:51 | |
God kväll alla. Jag ska rensa garderoberna i helgen som kommer, det ska bli skönt och få lite plats. Min ångmopp som jag köpte. Tja, vägrar lämna tillbaka den och ska nog lära mig att använda mackapären. Det var inte så enkelt som på reklamen. Gubben skrattade gott när jag testade den i lördags. Som bekant är jag den mest tekniskt obegåvade människan som finns. | ||
Alcina85 - Ej medlem längre | 2017-04-04 21:28 | |
God kväll till er :) Lycka till med moppen Krydde! Jag hoppas påskharen kommer med en ångmoop till mig :) | ||
kryddeluntan | 2017-04-04 21:37 | |
Tack Alcina :-) ger mig inte i första taget. | ||
kryddeluntan | 2017-04-04 23:39 | |
Drama i Västerås, hela huset är avspärrat. Jättestort polispådrag här., 7 polisbilar , minst 3 civila polisbilar och hundpatrullen . Två personer är skjutna och polisen letar efter vittnen. Polisen ringde på och jag har inte hört ett pip. De skjutna är förda till sjukhuset och är allvarligt skadade. Verkar vara kriminella uppgörelser. Trist samhällsutveckling. | ||
en dum en | 2017-04-05 07:06 | |
Hoppas du har fått sova i natt kryddan. Inte trevligt att uppleva något sådant, men tyvärr börjar det bli allt mer vanligt. Trist! Bor nog bra här jag! | ||
Bitte - Administratör | 2017-04-05 07:08 | |
Några intensiva dagar och sedan påskledig i många dagar då gubben jobbar hela påsken så passar jag på att åka neråt landet och tillbringa några dagar med min bästa vän och hans bror =) Bitte | ||
Mormodern49 | 2017-04-05 10:19 | |
Godmorgon ! Läste om det igår kväll Kryddan . Tänkte just undrar om det är där Du bor , ock det var det ju , vad hemskt så nära inpå . Bor nog bra här , aldrig något hemskt som händer . Man ska nog bo i lugna områden , När man är lite äldre , har blivit oroligare med åldern . | ||
kryddeluntan | 2017-04-05 18:37 | |
Det blev si och så med sömnen, men allt är lugnt här. Det brukar inte hända nåt våldsamt här. Det blev lite snack på jobbet. Snart helg och ska fixa med gravad lax och köttbullar till påsken. Barnbarnet har skrivit brev till påsktuppen ( finsk sed), så att han hittar hit. Hon var lite bekymrad över det. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-04-05 18:54 | |
Varit på café med 7 barn fikat,sen köpte vi ansiktsmask som är svart så nu sitter vi här och är svarta i ansiktet 2 döttrar och 2 söner.snart ska vi äta korv och Lidl mos som är ap gott köpt vet korv på Lidl också har aldrig smakat deras vegetariska korv men nu ska det ske | ||
-mary- | 2017-04-05 19:36 | |
God afton,kära ni. nu lyser ett gult ljus på bordet och välkomnar påsken som närmar sig snart. Tack för hälsning. välsigne. Mvh. | ||
-mary- | 2017-04-05 19:49 | |
fick fira en person lite idag som fyller år snart genom att spela happy birthday för henne på munspelet. | ||
kryddeluntan | 2017-04-05 19:52 | |
Låter fint mary :-) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-04-06 07:53 | |
God morgon :) Ser ut att bli en fin dag.jag ska tok jobba hämta kusin och göra soppa efterätt,så himlakul att jag alltid får någon som hjälper mig. En man kommer spela och sjunga | ||
kryddeluntan | 2017-04-06 16:15 | |
God eftermiddag, vi har riktigt aprilväder här, man vet aldrig vad man ska ha på sig. Hann shoppa lite idag. Olivolja, sesamfröolja, svartvinbärs vinäger och en jättegod pesto, man blandar så mycket som man vill ha med lite vatten och olivolja. Vi har en jättetrevlig butik med allt möjligt. Oljorna tappas i butiken i småglasflaskor av olika storlekar och modeller. Tänker överraska systerdottern med allt. | ||