Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 21 095 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bomah - Ej medlem längre | 2012-03-05 17:32 | |
![]() | Men för fan Silfverkrok! Du lovade att betala tillbaka knarkpengarna du var skyldig Boffe. Nu kommer Knocke och Smocke att göra slarvsylta av dig... | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-03-05 17:44 | |
![]() | knark? mina laster är vira blåtira, kaffe och kanelbullar. nu har du bommat igen bom. skaffa nya linser vet jag | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-05 18:06 | |
![]() | Hörde jag kanelbullar?! Har du bakat idag? Jag är jättesugen och tänkte komma över en sväng om du är hemma ikväll! | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-05 18:11 | |
![]() | Jag hänger på. Trist att gå på diet. Bryter den för kanelbullar. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-03-05 18:15 | |
![]() | jag som gjort en extra stor batch för att fylla frysen. Typiskt, nu lär dom försvinna i ett nafs. nåja, kom över då. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-05 18:17 | |
![]() | Äsch, du verkar inte uppskatta att jag kommer. Då struntar jag i det. Så goda är inte dina kanelbullar. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-05 18:53 | |
![]() | Då tar jag dina! Älskar kanelbullar! Sätt på kaffet Silfver, jag är på väg... | |
Maja G | 2012-03-05 18:55 | |
![]() | kaffe vill inte jag ha....har du inget annat gott,Silfver? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-03-05 22:20 | |
![]() | Ehum, det ska vi nog kunna ordna maja. Och jag har nytt recept mönje, så mina kanelbullar är verkligen läckra. Sa ju bara så för att jag hoppades få spara några. men skit i det - kom över du också mönje. Har hittat några gamla goa vinyl-plattor, så nu blir det livat. | |
Maja G | 2012-03-05 22:23 | |
![]() | har du "Born to be alive"??? Vet ju att du gillade 70-talet när det begav sig. Kommer du ihåg när vi vann discodanstävlingen?? | |
Maja G | 2012-03-05 22:34 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related Silvferkrok: Här är musiken. "Trampa på stället, snurra runt ett varv, gör u-båten, snurra runt, gör travoltarörelserna"...kom mer du ihåg?? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-03-05 22:56 | |
![]() | jodå, har en samlingsplatta med bl.a. en annan favorit: www.youtube.com/watc...nw KV-Wm8YA ok, "one more reggae for the road" gick ju inte att dansa till, men var coool. Jomenvisst, det var väl fler än en danstävling vi vann förresten? Discon, folkparker- sommaren -79 var magisk *drömmer sig tillbaka* | |
Maja G | 2012-03-06 07:14 | |
![]() | oja, vi vann väl nästa alla discodanstävlingar som anordnades i Sverige. Det var väl bara en danstävling vi fick däng i, om jag minns rätt? Det var den som Skara-Bert anordnade. Vi trodde, och vi vet nu, att han blev mutad av Tiittii och hennes partner, kommer inte ihåg vad han hette nu. 10 semlor, och Bert föll som en fura för ttiittii....Hon som har två vänsterfötter?? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-06 07:27 | |
![]() | ja det är för bedrövligt med dom där fötterna,men det var du som opererae mig ,men det är åtjärdat nu | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-06 07:28 | |
![]() | Ok, jag kommer väl då. Nyfiken på nytt recept på bullar. Vill gärna se er lilla dansuppvisning också! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-06 08:03 | |
![]() | jag kan dansa med Maja så det svänger värre,Bullar recept nja pärmen med recept har kommit bort har letat efter den en tid kanske maja som lånat pärmen med recept oh glömt lämna tillbaks den kan vara så,mönje hur jick det med alla bilar | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-06 08:52 | |
![]() | Det blir nånting att se fram emot att se er dansa! Nja, det gick vl inget vidare. Tror inte det är rätt tid att avyttra porschar och mazeratis. Kanske får avvakta konjukturen. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-06 08:56 | |
![]() | kloka val mönje,det kommer bli helt sjukt snyggt när vi dansar,undra bara var vi ska dansa förslag? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-06 08:59 | |
![]() | Vem bor störst? Har nån en balsal? Annars kan vi väl hyra nåt trevligt ställe. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-06 09:03 | |
![]() | klart det går att flytta undan lite möbler kring väggarna eller så kan vi bjuda in oss till slottet varför inte? | |