Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 52 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tedacious | 2008-12-21 02:23 | |
Han låter alltid mamma tvätta kläder Går omkring i sin gamla jacka av läder Du köper honom skjortor han behöver Men i hans garderob blir dina alltid över Hans uppgift far förbi där utanför Han tror den är nåt annat, bara vintern som dör Han tror att han är ämnad för hjältedåd Du säger nånting annat, men han tar inga råd Jones & Giftet - Melodram | ||
Tedacious | 2008-12-21 02:23 | |
Han låter alltid mamma tvätta kläder Går omkring i sin gamla jacka av läder Du köper honom skjortor han behöver Men i hans garderob blir dina alltid över Hans uppgift far förbi där utanför Han tror den är nåt annat, bara vintern som dör Han tror att han är ämnad för hjältedåd Du säger nånting annat, men han tar inga råd Jones & Giftet - Melodram | ||
obitje | 2008-12-21 02:44 | |
don't stop crying April morning in '85 you came to visit I came alive the things you'd speak of the tales you'd tell no one would guess you'd been through hell but I was dirty I was unplanned and I was born to feel and understand your falling pieces in my tiny hands whichever way we'd go whichever way we'd go you're so much older it's really strange everyone grows colder you never change it's like the ocean when you rush in it's like you're standing here again don't stop crying you'll flood the street we'll take our boats out just you and me and we will see the things we see whichever way we go whichever way we go noe venable - "don't stop crying" | ||
Piraya2 | 2008-12-21 04:06 | |
De finns två sorters människor här i världen De som får kärleken när de begär den Å som med självklarhet tar för sig var dag Sen finns det de som får slåss för varje andetag. Å lille konstnär, din känsliga själ, du vill få världen att skratta, men den har dig ihjäl. | ||
gnill | 2008-12-21 07:15 | |
Bra text, bra låt: Sometimes I shave my legs and sometimes I don't Sometimes I comb my hair and sometimes I won't Depend on how the wind blows I might even paint my toes It really just depends on whatever feels good in my soul I'm not the average girl from your video and I ain't built like a supermodel But, I learned to love myself unconditionally Because I am a queen I'm not the average girl from your video My worth is not determined by the price of my clothes No matter what I'm wearing I will always be the india arie When I look in the mirror and the only one there is me Every freckle on my face is where it's supposed to be And I know our creator didn't make no mistakes on me My feet, my thighs, my lips, my eyes; I'm lovin' what I see I'm not the average girl from your video and I ain't built like a supermodel But, I learned to love myself unconditionally Because I am a queen I'm not the average girl from your video My worth is not determined by the price of my clothes No matter what I'm wearing I will always be the india arie INDIA ARIE: VIDEO | ||
Jankster - Ej medlem längre | 2008-12-21 07:29 | |
"these are not tears of sadness because you're leaving me I've just been cutting onions, I'm making a lasagne... (for one) oh I'm not crying... Noooo Theres just a little dust in my eye from the path that you made when you said your goodbye I'm not weeping cause you won't be here to hold my hand for your information theres an inflammation in my tear gland I'm not upset because you left me this way My eyes are just a little sweaty today" | ||
dooit | 2008-12-21 09:13 | |
man köper en släng och slängen tar slut men det spelar ingen roll när man är beng som en snut man köper en säng och sängen är mjuk och man lägger sig i den när man är beng som en snut "Ismen- beng som en snut" | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-12-21 09:58 | |
You scumbag, you maggot You cheap lousy faggot Happy Christmas your arse I pray God it's our last (The Pogues - Fairytale of New York) | ||
Tinna | 2008-12-21 14:17 | |
Hela denna är ju bara så fin.. Winnerbäck - En svår och jobbig grej. Du har så lätt att stampa sönder, när Du väl fått in en fot Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå Det är snart en vecka sen Du ringde, så jag börjar nog förstå Du kan så vackert sätta ord till alltihop när vi är två Du har ett sätt att bara glömma, när problemen tränger på Ett sätt att gömma mig för stormen, när Du vill och när Du kan Ett sätt att glömma mig i regnet; som om "lilla jag" försvann Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för Dig Jag räcker inte fram Men, Du har så svårt att vara ensam så Du går till "lilla mig" Men en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej Jag kan känna mig bekväm i Dina ögon, när Du ler Men Du kan säga nåt så beskt att allt blir kaos och uppochner Jag tror inte Du förstår allt som Du säger om det vackra i misär Du har fått sol i Dina ögon och har aldrig varit där Det vankas höst och Du får ofelbart nåt underligt i Din blick Det är så lätt att genomskåda Dina spel och Dina trick Nu faller mörkret över stan, och Du går runt och sparkar löv; som att vinka åt en blind och som att skrika åt en döv Jag har så svårt att veta om jag ens betyder nåt för Dig Du spelar nåt slags spel Och det kan så lätt bli mitt fel när Du ser på "lilla mig" Och en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej Du älskar bara rött, och leker vacker romantik Det är så lätt att haka på, det är sån lockande mystik Men en dag är allting preskriberat och en del av Din lyrik Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik Det går ett hjärtligt litet tag, sen tillhör jag ett slag för sig; ett slag till intet dömt Ja, snart är allt i tystnad bortglömt Stackars dumma "lilla mig" Ja, en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej Och det värsta utav allt: Det här är sången - från en tjej - till mig.. | ||
hannaroman - Ej medlem längre | 2008-12-21 14:22 | |
För du är en nolla och jag din idol. Vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål. Gillar du inte min fadderlåt. Är det inget att göra åt. För du är en nolla och jag din idol. Vi ser ner på er men det hoppas vi att ni tål. Ibland kan det kännas som ett svek. Men det är bara en lek. | ||
MyNy - Ej medlem längre | 2008-12-21 15:46 | |
Jag kan inte ens gå Utan din luft i mina lungor Jag kan inte ens stå När du inte ser på Och färglös som en tår blir jag Utan dina andetag Vad vore jag utan dina andetag | ||
MyNy - Ej medlem längre | 2008-12-21 15:59 | |
Efteråt så blir hon tyst Bara svetten når hennes kropp Se vad som hände nyss Bleka läppar som jag målar med en kyss Jag målar bilder igen Jag målar färger starkare än nåt jag nånsin kännt Jag målar bilder igen Jag målar bilder av misstagen, av allt det där som hänt Vill du se mina tavlor? "Bilder"- Jones & Giftet Den innan är "Utan dina andetag" - Kent | ||
MyNy - Ej medlem längre | 2008-12-21 16:00 | |
Och det är han, det är hon, det är himmelen Det är allt Men det är inget de märker de har fullt upp med att göra luften mindre kall I natt, i natt så är du min I natt så är hon här Och den här natten var vår Den här natten var vår "Inatt" - Jones & Giftet | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-21 17:02 | |
To conclude this interview Many facts and fictions you construe The dog gives you the paw You pat his head and you wipe his jaw He's the only one who knew About my blue wave | ||
Tedacious | 2008-12-22 00:09 | |
jag tycker om dina låtval MyNy, tänkte länge på att ta med dom, speciellt bilder. | ||
Piaree | 2008-12-22 00:42 | |
Freedom's just another word for nothing left to lose. | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-12-22 01:19 | |
"What a night, we all drive into town Where we'll park our cars, and meet the rest of our friends At a place that's called, I forget what it's called But it's really great, and all our friends will be there" (Sparks - Popularity) | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-12-22 09:44 | |
"Jag ska stilla alla stormar i min själ Bara dyningar ska gunga i godan ro I mitt sinne ska orkanerna dö Vackert väder på Gennesarets sjö" (Kjell Höglund - Gennesarets sjö) | ||
Jarnis86 | 2008-12-22 10:03 | |
I ett osaligt eko av berusade samtal Hördes ropen igen från de drunknande hjältarnas strand När en mardröm blir sann Fantasin lite livlig ibland När känslorna löper amok Utan lugnande tankar att hålla i hand Ingen svart paranoia kan slå sönder en lyra Men strängen kan mista briljansen i dimma och damm Där den tarvliga tonen Är den enda musik som når fram Och den som har hängt sej i senaste flugan Kommer ett lustmord på skam Skott mot sittande fåglar som fällt in sina vingar Och vilar på hällen mot havet av fastfrusen gråt Det föll duggregn i natt över vattnet kom växande ringar Och min kudde var vacker och våt Morronen efteråt I en pladdrande öken ligger livet i träda Det miste sin lyster där allting blev glättigt och glatt Inga udda, små frön Fick slå rot i en tuktad rabatt När fåfängan vuxit sej vacker och välsedd Och sanningen fallit så platt Ingen ankdamms–apartheid kan få svanen att snattra Vad bryr sej en näckros med rötter i gyttja och slam Om sitt säljande yttre Den enda vision som når fram Men där en viktoria sänker Ernst Ahlgren Ska fan bita huvet av Skam Skott mot sittande fåglar, spår av segrar som sårar Och blodspår på hällen mot havet av fastfrusen gråt Det kom duggregn i natt, det föll ingen barlast av tårar Men min kudde var vacker och våt Morronen efteråt www.youtube.com/watc...3X q6XxjfAQ | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-22 12:48 | |
Listen in as shin-kicked Jim relates his story sad About a boy who kicked until his shins were all but rubberbands | ||