Spelrum
Giraffen | 8 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2017-04-18 20:50 | |
Ha ha en dum en, förstår fullständigt vad du menar och det gäller att verkligen kolla om man har stängt om jyckarna. Mina föräldrar hade en labbe som rymde. En gång fick jag rycka ut med en skinkmacka i näven för att fånga in henne, hon löpte då. Hunden bet en liten bit av mackan för att sedan backa, syrran låg i bakhåll och lyckades grabba tag i hunden. Vi var två som baxade in en sprattlande labbe. Senare i jyckens liv larmade grannarna om en hund som gick på vita strecken på landsvägen och visst var det våran. Hon var också skicklig på att öppna dörrar, det kanske dina jyckar också är en dum en. | ||
Solna111 | 2017-04-18 21:15 | |
Hundar ÄR härliga djur människans bästa vän. Nu har mina tackor fått 8 lamm startade med 4 tackor förra året, det var en fin gåva i Påsk. Får är människans första husdjur, ja Jesus var ju fåraherde & jag njuter av dessa väna intressanta djur. | ||
kryddeluntan | 2017-04-18 21:48 | |
Så roligt med lammen Solna, får är verkligen fina djur, men jag har nog inte tänkt på att det var våra första husdjur, fåren har ju alltid funnits i människans liv. | ||
AndoKongo | 2017-04-18 23:51 | |
Nr 26?! Ni har då minsann legat i ser jag! | ||
AndoKongo | 2017-04-18 23:51 | |
Vad har hänt sen jag gick i dvala? | ||
en dum en | 2017-04-19 07:51 | |
Det har hänt lite av varje AndoKongo, men jag tror du får backa i tråden och läsa själv om du tycker det är intressant läsning;) Välkommen tillbaka! | ||
dinodog | 2017-04-19 07:53 | |
Eller så ser man framåt :) | ||
kryddeluntan | 2017-04-19 09:06 | |
Välkommen tillbaka AndoKongo Här finns både gamla och nya intressanta och roliga människor. | ||
remvanrijn | 2017-04-19 15:48 | |
www.facebook.com/118...mp ;theater Mina vänner , Francy och killen jag betalar skolavgiften för är OK ..... | ||
Solna111 | 2017-04-19 16:13 | |
Tack kryddeluntan 🌿🌹 ;🌿 tamdjur skulle det nog stå 😉 man kan förstå det, då man får ut mycket av dessa djur. Men jag är så klart Hundmänniska i botten, härligt med hundar tänk att de förstår ca 200 ord de intelligenta djuren. Solen skiner och hjärtat glädjes idag. Inte långt till sommarlovet så skönt man slipper stötta i läxor och tjata. | ||
Solna111 | 2017-04-19 16:14 | |
PS. Skulle skicka lite rosor men det blev ju inte topp! Precis | ||
kryddeluntan | 2017-04-19 19:20 | |
Vi har haft jättefint väder, har varit på picknick med barnbarnen. Det blev till lekparken nere på gården. Man behöver inte gå så långt med barnen, de är nöjda ändå. Dottern flyger hem imorgon. Påsklovet tar slut för storasyster. Jag kommer att sakna dem, det blir så tyst med bara gubben och mig. | ||
kryddeluntan | 2017-04-19 21:17 | |
4 åringen, " mommo, det är så mysigt o va här, vi har haft mys hela dagen. Picknick o lekar o gungor, glass o påkomys ( popcorn), jag tycker om det" sa han och gav en jättekram. Ungar är härliga. | ||
Solna111 | 2017-04-20 01:09 | |
Va mysigt! ja nog är de härligt, men tonåring som inte orkar och vill utan verbal dragkamp är inte det lättaste. Men ljuset skymtar i tunneln ca 1 1/2 mån kvar sen är det efterlängtat sommarlov ... Ja tack billet Kanon väder det var idag! Eller hur?! | ||
en dum en | 2017-04-20 07:12 | |
Mina barn och barnbarn är tillsammans hos den äldsta och har påsklov. Jag jobbar denna vecka så jag har inte kunnat vara med dom, och mina barn jobbade i påsken så vi har inte umgåtts så mycket. Vi får ta igen det sen. Idag är det sämre väder här och det rinner förfullt av vatten från taket. Kom lite snö i natt som håller på att tina bort. | ||
Bitte - Administratör | 2017-04-20 07:34 | |
Grått och blåsigt ,, sovit illa i natt .Snart mot jobbet men jobbar bara till lunch sedan mot länssjukhuset och träffa ortopeden med handleden och höra vad han säger Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-04-20 08:53 | |
Kallt och ruggigt idag. Jisses vad morgonpigg lillskrutten är och det är mig han väcker med en kram. Han fick en riktigt onyttig frukost, macka med Nutella och ett glas mjölk. Det dör han inte av och hemma är det annat som gäller. | ||
Solna111 | 2017-04-20 14:36 | |
Somna sent i natt blev knappt 4 tim, fattar inte, men nog omställningarna i vädret som gör det flera nätter i rad strul, annars funkar sömnen.... Halv kul väder inget regn dock Ungar skall få skämmas bort hos farmor tycker jag. | ||
Bitte - Administratör | 2017-04-20 14:47 | |
Snöblandad nederbörd och bilkörning är väldigt kul eller så inte alls..nå det är ju bara 9 mil hem efter läkarbesöket Bitte | ||
Alcina85 - Ej medlem längre | 2017-04-20 15:09 | |
Mysig läsning med alla barn/barnbarn. Tänk vad mycket kärlek det finns i världen trots allt! Kram på er | ||