Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
en dum en | 2017-05-02 16:12 | |
Inte många knop idag. Hemma från jobbet, snorar, nyser, slappar, ögonen rinner. | ||
kryddeluntan | 2017-05-02 18:46 | |
Har haft fullt upp idag. Fantastiskt väder med strålande sol och 16 grader. Gissa om jag hade fel jacka idag. Jag är en riktig fryskyckling, det är lättare att ta av sig, men folk tittade lite konstigt imorse när jag kom i lättdunjackan. Krya på dig en dum en :-) | ||
en dum en | 2017-05-02 21:09 | |
Tack kryddan. Blir hemma nån dag till. | ||
Bitte - Administratör | 2017-05-03 06:34 | |
en dum en Krya på dig, Som vanligt vaken före klockan solen skiner och jobbet väntar med bara kort dag sedan lite förenings fix innan det är dags att landa i soffan Bitte | ||
en dum en | 2017-05-03 10:05 | |
Tack Bitte! Solen skiner här idag med så ska sätta mig ute och lapa lite extra vitaminer som man nog behöver nu:) | ||
Solna111 | 2017-05-03 17:03 | |
Hej alla glada tjejer! Själv ligger jag med en knäskada sen två dagar. Men fy skutton vilket vackert väder - äntligen | ||
kryddeluntan | 2017-05-03 18:27 | |
Synd om dig också Solna, hoppas att går bra. Knäskador kan vara svåra att få bukt på. Underbart väder här med. Det märks direkt på folk och fä att solen och värmen är här. Alla verkar vara gladare, man får byta till vårkläder och slippa tjocka pylsiga tröjor och raggsockor. | ||
Solna111 | 2017-05-03 21:02 | |
Tack för din vänlighet Kryddeluntan! Ja det är nu man vill ut och knata ju :) i det fin fina vädret | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-05-03 22:59 | |
Jobbigt med ont knä. Upp 6 väcka barn lämna barn,fixat grejat handlat tvättat,kastat.,lagat mat. Handlat till sopplunchen.kört en vän till Gävle.Delat ut mat, varit på utvecklingssamtal.kokat soppa,varit och solat. Delat ut mer mat,så trött nu god natt | ||
en dum en | 2017-05-03 23:36 | |
Kan inte sova, så då kliver man upp en stund. Hoppas knäskadan blir bra fort solna. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-05-04 07:08 | |
Hoppas också Solnas knäskada blir bra. I dag är det inte en lika tupp dag även om det är mycket. Ryggen värker | ||
en dum en | 2017-05-04 09:57 | |
Bättra på dig ttiittii och ta det lugnt i stressen:) | ||
kryddeluntan | 2017-05-04 11:45 | |
Var försiktig Ttiittii, så att du inte stessar ihjäl dig. Bara halv jobbdag idag, så det blir frissan lite senare. Får se vad hon kan göra åt det alltmer tunnare raffset på skallen. | ||
Solna111 | 2017-05-04 13:04 | |
Tack för era vänliga ord tjejer!!! ttiittii du är otroligt duktig och handlingskraftig, hoppas du tar det lite lugnare, så du inte brakar, även om du verkar vara Super Woman. Varit liknande men sluta med ett brak, så nu tar jag det lugnare eller rättare sagt är tvungen till det. Njöt av en liten skön sakta promenad idag. Ta hand om er vi har bara ett liv, i alla fall vad vi är säkra på hihi | ||
kryddeluntan | 2017-05-04 13:14 | |
Det är klart att vi ställer upp för varandra. Det känns alltid bra att få lite uppmuntrande ord och själv kunna stötta. För några år sedan var den här chatten riktigt otrevlig, med gliringar och påhopp. De människorna har försvunnit och tråden har blivit trevlig med trevliga människor. | ||
Miss Lollo | 2017-05-04 14:15 | |
Men samtidigt försvann många trevliga människor också eller hur? | ||
Miss Lollo | 2017-05-04 14:41 | |
Ingen fråga, bara ett konstaterande. | ||
-mary- | 2017-05-04 16:02 | |
Trevlig torsdag,fina ni. tittar efter sponsorer till välgörenhet, men en del företag har redan andra projekt som de ger bidrag till. välsigne. önskar det bästa. *God eftermiddag* Mvh. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-05-04 17:03 | |
Lever här och nu.gårdagen var extrem i dag lugnare.jag gillar Gudstjänst i enkelhet andra vill ha det svårt tror vi kompliterar varandra olika målgruppee,Han tar dom äldre och dom gamla jag inriktar mig på dom människor som har det svårt och dom som är i beroende. Vill förstå varför andra vill att Gudstjänsten ska vara "svår" Hittar inget bättre ord för det. Orkar inte med folk som ser svårigheter och talar om att det inte går.Dom tar av min energi. Allt går om Vi gör det tillsammans det vet jag. | ||
kryddeluntan | 2017-05-04 17:11 | |
Helt rätt också Miss Lollo, konstaterar det också. Hemma från frissan, det blev kort, men inte för kort och ser genast tjockare ut. Har en jättebra frissa och är supernöjd :-) | ||