Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Solna111 | 2017-05-04 18:47 | |
Härligt att håret blev bra, mig snaggar de oftast hihi. Om någon skriver vänligt och omtänksamt till en annan är det gudomligt, för vår klimat blir bara tuffare och hårdare. Så fram för varma snälla kommentarer och tankar. Kram på er | ||
kryddeluntan | 2017-05-04 22:28 | |
Solna, jag har nog inte insett att jag snart är 66 år, jobbar fortfarande, mår bra, men retar mig på skitsaker som tunnare hår, och att det har med åldern att göra. Har provat öljästabletter, ricinolja, specialschampo, sesamfröolja+ riven ingefära i hårbotten och inte hjälpte det ett pip. Gubben däremot har skrattat gått åt mina stolligheter. | ||
Solna111 | 2017-05-04 22:55 | |
Aha ja men hår är en känslig sak för oss kvinnor. Gubben din tycker du är fin som du är, men håret är ju huvudsaken och jag bet inte men stress påverkar ju också, om du har stress runt dig. Gulle jag är mörkhårig men vitrandig och finner inte det så lovande. Men är man något så när positiv så hjälper det, lite iallafall inte blur man ung på nytt men... | ||
Bitte - Administratör | 2017-05-05 07:33 | |
Fredag och sedan helg , soligt och varmt i dag . Sedan kallare och ruskväder under helgen. Vila eller börja med en mindre storstädning av huset , ser ju att fönsterna behöver putsas bla. Bitte | ||
en dum en | 2017-05-05 08:13 | |
Jag går och väntar på min nya dammsugare som jag har beställt så jag kan städa ordenligt.Med två hundar och en katt blir det lite hår att få bort från både golv och soffor. Det är märkligt, att har något börjat sluta funka så fortsätter det. Spisen före påsk och förvisso även dammsugaren med. Den behagade fungera ibland och så la den av. Bytte filter och jaaa , men näää. Diskmaskinen låter lite konstigt ibland med men peppar.... Hoppas på att dammsugaren kommer idag. Trevlig fredag till er alla! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-05-05 09:56 | |
Släpper ett möte i dag.ska vara hemma och göra trädgård.dricka kaffe och fundera på några saker. | ||
Solna111 | 2017-05-05 14:35 | |
Jaa nackdelen med solen är att man ser allt hmm lite damm konstig imma på rutorna. Hoppas din dammsugare anländer! Underbart med trädgård låta fantasi och gröna fingrar jobba låter härligt! Trevlig helg och hoppas vi alla kan och hinner få njuta av den! | ||
en dum en | 2017-05-05 18:39 | |
Nä ingen dammsugare idag heller. Men fakturan har jag fått på mailen redan. | ||
kryddeluntan | 2017-05-05 19:29 | |
Jättefint väder här. Var hos sjukgymnasten idag och han var jättenöjd med min rygg. Nu kan han ta i till nästan 100%. Tänk att det tar så lång tid att fixa benhinneinflammation och muskelfästesinflammation. Börjar fundera på vad vi ska göra när semestern kommer. Ett krux är att gubben måste ta sprutor varje vecka för att bättra på produktionen av röda blodkroppar i benmärgen. Några förslag, tas tacksamt emot. | ||
en dum en | 2017-05-05 19:57 | |
Skönt att du har blivit så mycket bättre kryddan. Men nåt förslag till semestern vet jag inte. Om ni vet om nån plats ni vill åka till inom Sverige så kanske det går att få kolla upp på närmsta sjukhus om ni kan få hjälp där, men då kanske de måste ha de sprutorna där förstås? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-05-05 20:00 | |
Hua,det brinner 3 km här i från,stackars dom | ||
Bitte - Administratör | 2017-05-06 08:34 | |
Inte i dag heller trots rätt siffra , just nu sol men kalla vindar , Faktiskt inga planer alls i dag Bitte | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-05-06 08:41 | |
Molnigt men solen kanske kommer,vill bara vara ute om det är varmt. | ||
kryddeluntan | 2017-05-06 10:09 | |
Hyfsat väder här, ska åka till city och shoppa lite nytt, det behövs. Vi får nog nöja oss med att semestra i Sverige, det blir enklast så. Vi har otroligt bra sjukvård här, trots allt gnäll. Läkarna har totall koll på gubben och han är jättenöjd med det. | ||
en dum en | 2017-05-06 13:43 | |
Putsat några fönster idag. Köksfönstren var värst så dom är rena utvändigt nu. Baksidan av huset under tak har gubben sin brädgård men det ska nog funka att putsa fönstren ändå. | ||
kryddeluntan | 2017-05-06 13:54 | |
Var till city och konstaterade att fanns inget jag ville ha. Plattan håller på att säcka ihop, så det blir till att köpa en ny. Tekniken ska bara funka, är själv totalt ointresserad av teknik och den mest otekniska människa som finns. | ||
en dum en | 2017-05-07 07:50 | |
Fick övernattande barnbarn igår kväll. Alla sover och jag har hunnit duscha och väntar nu på att kaffevattnet ska koka upp. Jaaa, vi kokar för pod-maskinen har gått sönder med. Så här far grejorna en efter en. | ||
Bitte - Administratör | 2017-05-07 08:02 | |
Vi kokar alltid , det blir godaste kaffet då, Sitter och tittar ut på en stilla snöfall *suck* Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-05-07 09:30 | |
Gillar starkt kaffe, här är det Zoegas Skånerost som gäller. 7 grader och sol, tvättstuga idag som vanligt | ||
en dum en | 2017-05-07 11:52 | |
Ska åka till stan på onsdag så jag hoppas det inte har snöat här då eftersom sommardäcken är på nu. | ||