Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 65 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-26 18:17 | |
Och jag blev utan våffla helt. Vi verkar ha problem med logistiken. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-27 04:18 | |
Vem är det som bestämmer på det här bygget egentligen?! Är det så här vi ska ha det? Nu tror jag vi får kalla till möte igen! | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-27 05:39 | |
Får jag vara ordförande? Jag har en fin klubba som jag kan banka med om det blir polsk riksdag av det hela. Vissa har ju lite svårt att vänta på sin tur innan de börjar gasta. FÖr du protokoll, Snörvlan? Kanske kan vi två får ordning på torpet... | ||
Maja G | 2012-03-27 07:07 | |
kan inte komma på mötet...ska på ett annat möte tyvärr:( Snörvlan, ska du föra protokoll nu igen? I så fall så får du verkligen lyssna för förra gången så stod det bara " vi fikade med kaffe och wienerbröd" på protokollet. Jag var ju inte där ( var tyvärr på ett annat möte då också) men något mer måste ni väl ha tagit upp?? *S.K.Ä.R.P.N.I.N.G* | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-27 08:09 | |
snörvlan det är du som basar här,så du får styra det hela,och du bör sätta igång nu,hur gick det med kohunden är den avlivad? | ||
Fesebengt2 | 2012-03-27 09:18 | |
Vi kan väl inte bara ha ett möte sådär. Detta måste väl föregås av en kick-off där vi går i genom grupp-psykologin med att smekmånadsfasen är över och företaget nu står i en konfliktfas och vad skall vi göra för att bli en fungerande grupp. Så att påskens viktiga ägghantering -koka,måla, leverera (med eller utan helikopter) inte går istöpet. Eftermiddagen ägnas åt gruppstyrkande aktiviteter och då föreslår jag att överblivna våfflor torkas så kan vi använda dem i lerduvekastarn. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-27 09:27 | |
torkar vofflor för fullt,dom ligger över allt har fått svårt att ta mig fram här för alla våfflor,så nu får ni komma och hämta do och lagra dom någon annanstans i snurvlans slott kanske? | ||
matoh - Ej medlem längre | 2012-03-27 10:19 | |
Hej! Vilka ska du bjuda på 50-årsfesten! | ||
matoh - Ej medlem längre | 2012-03-27 10:19 | |
Inte Holger hoppas jag! | ||
matoh - Ej medlem längre | 2012-03-27 10:20 | |
Men Svea vore det kul att träffa! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-27 10:35 | |
Svea är självklar,vet inte riktigt hur många det blir men bortåt 90 pers tror jag,och hur gick det med din fest var den lyckad`? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-27 16:33 | |
Min fest var väl sådär, men någon lyckades i alla fall ha ihjäl kohunden! Titti, vet du vad det är för möte Maja springer på hela tiden? Måste ju vara nåt slags bokstavsmöte eller?! Bäst jag skyndar mig nu om jag ska hinna in och hämta lådorna med wienerbröd innan mötet börjar! | ||
seaburg | 2012-03-27 17:35 | |
Lådorna med wienerbröd ska vara kvar inne på mötesplatsen, det är dom mötet handlar om fick du sockerchock vid förra mötet och har en minneslucka??? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-27 19:35 | |
Som ordförande bestämmer jag att det ska vara danska wienerbröd som serveras i pausen. Nåt vettigt måste vi bestämma innan alla drabbas av sockerchock och springer runt som huvudlösa höns. Suck, det är en tuff uppgift men nån måste försöka hålla ordning på er. Bengan! Kickoffen planeras på mötet. Teambuilding blir kanske svårt att hinna med före påsk, men vi kan ju göra ett försök att hitta en lucka i almanackorna. Tror att vi måste prioritera bort några fester. Det har blivit alldeles för mycket festande på sistone. Dags att plocka fram piskan. | ||
Maja G | 2012-03-27 19:40 | |
Hej! förlåt att jag är lite sen.Har varit på möte. Varför ska vi ha wienerbröd på mötet nu? Vi har alltid haft knäckebröd med ost innan...jajajaja, alltid ska ni ändra på någonting! ja, just det..jag kommer ju inte.Ska ju på möte. | ||
Fesebengt2 | 2012-03-27 20:20 | |
Hur får vi signal till herr Skumberg att smuggla dem från Danmark? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-27 21:16 | |
Du kan ringa Ulla-Bella! Fast kom ihåg att det är jag som ska protokollföra. Punkt 1: fika. Viktiga grejer! Punkt 2: någon? | ||
Maja G | 2012-03-27 21:20 | |
Äh, kan vi hitta på något roligt?? | ||
Fesebengt2 | 2012-03-27 21:22 | |
Påtår någon? kan det vara en fråga för punkt 2 ? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-03-27 21:34 | |
Absolut! och tretår med ett extra wienerbröd föreslår jag bli punkt 3. maja är på anonyma kleptomaner-möten förresten. hennes butikssnattande är värre än någonsin. antingen städa vägrenar eller gå på ak-möten var hennes val. och eftersom hon hatar all form av kroppsarbete var valet lätt. | ||