Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 68 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-03-30 22:09 | |
"Jag skiter" med Magnus Uggla. *nynnar " dom säger jag skiter i allt - men det skiter jag i"* | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-30 22:21 | |
Kan bara hålla med! Jag skiter också i allt! Och är det fredag så är det... | ||
FarbrorFenix | 2012-03-31 00:55 | |
Jag levde också länge efter Ugglas deviser Silvris, men sedan jag blev utslängd från avslutningen på barnens dagis för att jag vägrade dansa små grodorna nykter, så undrar jag vad det är med karln egentligen. Nu kan jag till och med dansa Line dance utan promille i kroppen, men att le som ett fån kommer jag nog aldrig klara utan hjälp, hur gör du egentligen Snörvlan? | ||
SkySpy_ | 2012-03-31 01:09 | |
Bara massa skitsnack som vanligt från den killen.. Nä kom igen nu, visa vem du är. du har ju inte direkt något att skämmas över, eller hur? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-31 06:59 | |
Minns med glädje hur du och Fenix dansade en eldig tango i midsomras. Då hade ni verkligen inget att skämmas över. Vilen succé ni gjorde! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-31 07:18 | |
ja presis önje vad roligt vi hadde och nu är den gatans snön här igen,sak du eller jag röja? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-31 07:22 | |
Jag kan inte röja. Ligger i soffan och dricker mitt kaffe. Heligt stund på helgmorgon kan inte avbrytas för snöskottning. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-31 07:38 | |
jag vill oxo ha kaffe ju ,ve ska vi sätta på skottning? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-31 07:42 | |
Maja mår bra av att skotta. Hon behöver vara ute i friska luften och röra på sig för att kompensera för alla sockerchocker. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-31 08:12 | |
vi får komendera ut Maja då,hoppas hon gillar snö,jag mår illa av att se snön på grannens tak måste lägga mig,gillas det snö här? | ||
seaburg | 2012-03-31 08:27 | |
NejNej ge inte Maja en snöskyffel så här tidigt, motoriken är det nog inget fel på men minnet spelar henne vissa spratt dagen efter liksom. Ni har väl hört ryktet om hur hon hjälpte sin fjärde man att skotta av snön från hans bil en tidig morgon ( med aluminimspade) Det va ett av hennes kortare äktenskap,,, | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-31 08:32 | |
Nej...?! Hon sa att han halkade på en isfläck och slog i skallen! Är det sant?! I de lugnaste vattnen... | ||
seaburg | 2012-03-31 08:35 | |
Det är ju ett rykte, men inte helt otroligt. Högt blodtryck och chocken att se sin bil med repor som om den varit våldtagen av en puma,kan ha orsakat stroken. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-31 08:36 | |
vilken snubbe välja en bil framför Maja tur för henne att hon blev av med honom,hoppas dom inte fick delad vårdnad om snöskyffeln bara,hur gör vi med grannens tak ska snön få ligga kvar på taket eller har ni någon annan ide? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-31 08:40 | |
Låt den ligga. Snön smälter bort den. Du får blockera den ut din åsyn på nåt sätt. Försök med ett mantra typ: "Taket är bart, taket ÄR bart." | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-31 08:42 | |
Det kan väl ha viss betydelse vilken modell det var på bilen. Var det en rostig Volvo eller en snygg mazerati? Finns ju liksom grader av hur bilchockad man kan bli. Stackars karl. Blev han sig nånsin lik efter det? | ||
seaburg | 2012-03-31 08:43 | |
prova mantrat i olika tonlägen och variera betoningen lite så somnar du om och vaknar pigg sen när solen skiner igen | ||
seaburg | 2012-03-31 08:46 | |
Killen Maja va gift med då va Kjell Bergkvist, han har fortfanrande kvar ticsen efter stroken och upplevelsen att se sin Jaguar våldtagen. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-31 08:49 | |
Aha, tänk det borde man ju ha kunnat räkna ut att han var skadad av samröre med Maja. Få män blir sig lika efter att ha gjort hennes bekantskap. | ||
seaburg | 2012-03-31 09:01 | |
Maja har sina goda sidor som vi alla gillar, kommer du ihåg hur fint hon hjälpte den sexdåren som ingen av psykologerna på jobbet fick ordning på. | ||