Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 21 254 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
AlfonsÅ - Ej medlem längre | 2013-12-03 17:28 | |
![]() | Yes and all of the healers have been killed Or sent away, yeah But the people know, the people know It's winter Winter in America And ain't nobody fighting 'Cause nobody knows what to save Save your soul, Lord knows From Winter in America The Constitution A noble piece of paper With free society Struggled but it died in vain And now Democracy is ragtime on the corner Hoping for some rain Looks like it's hoping Hoping for some rain www.youtube.com/watc...2z KdIcOV5s Gil Scott Heron "Winter In America | |
AlfonsÅ - Ej medlem längre | 2013-12-03 19:27 | |
![]() | En isig vind över vattnet bär ett eko från de dödas värld En hälsning från ett svartsjukt hånfullt hav Och vintern sliter pirens skjul, river lyktor från en firad juli Från pariserhjulets skelett av trä och sten (Jag vill ha dig, du är min du är bara min) (Jag vill ha dig, jag är din jag är bara din) Inne i staden råder ständig lågsäsong (Jag vill ha dig, du är min du är bara min) Och resturangerna står tomma året om Och på barer klänger vraken fast Vi sörjer en förlorad last Och snön hjälper spillrorna i land Svarta grenar skymmer huset vitt Har inte varit här sen allt var ditt En till-salu skylt som täcks av snö och sand Och på verandan sjunger vindspelet din sång (Jag vill ha dig, du är min du är bara min) Och tomma fönster står och slår nu natten lång (Jag vill ha dig, jag är din jag är bara din) Och gamla minnen är som flagorna som yr (jag vill ha dig, du är min du är bara min) Mot en himmel av järn och gift och bly www.youtube.com/watc...Yk pMdJu-_4 | |
Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-03 19:37 | |
![]() | Kör vi texterna nu också? Låt gå. Här kommer texten, översatt till svenska, för alla enspråkigas skull, med hjälp av Google Translate: "Här kommer hon ner , som militära vingar bli fastspikad på marken - En polaroid av skam Den sista ängelns patetiskt berömmelse Inför svek med spikar i hennes fötter Hon är en predikant berövas från militärt röst Hennes punkterad lunga , skapa ljud Ropet Att hon gjorde var ropet från ett döende barn Upphävandet av empati Ljudet från en miljon drömmar och ärr Avslutnings Bliss Välsignad i en lögn , Hennes sista lite svag " varför? " - Den blodiga slutet på en dröm Upplösning av halsen och smaka på grädden Hon bär armén krona på ett huvud som är böjt djupt ner En döende bild av lögner En plågade saint matas till flugorna Ropet Att hon gjorde var ropet från ett döende barn Upphävandet av empati Ljudet från en miljon drömmar och ärr Avslutnings Bliss Här kommer hon ner , som militära vingar bli fastspikad på marken - En polaroid av skam Inför svek med spikar i hennes fötter Hon är en predikant berövas från militärt röst Hennes punkterad lunga , skapa ljud" Deathstars - Termination Bliss "Som militära vingar bli fastspikad på marken"; starkt. | |
AlfonsÅ - Ej medlem längre | 2013-12-03 19:53 | |
![]() | These are the days of the open hand They might just be the last Look around now These are the days of the beggars and the choosers This is the year of the hungry man Whose place is in the past Hand in hand with ignorance And legitimate excuses The rich declare themselves poor And most of us are not sure If we have too much But we'll take our chances 'Cause God's stopped keeping score I guess somewhere along the way He must have let us all out to play Turned his back and all God's children Crept out the back door And it's hard to love, there's so much to hate Hanging on to hope When there is no hope to speak of And the wounded skies above say it's much too much too late Well maybe we should all be praying for time play.spotify.com/tra...DX 4Z62x4bW | |
Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-03 20:09 | |
![]() | W.A.S.P. - Scared To Death | |
Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-03 21:50 | |
![]() | Atoma - Rainmen Känslostorm. <3 | |
ig-apan - Ej medlem längre | 2013-12-03 23:44 | |
![]() | East 17 - House of Love open.spotify.com/tra...E7 LC19vq45 | |
AlfonsÅ - Ej medlem längre | 2013-12-04 01:21 | |
![]() | God is a concept By which we measure Our pain I'll say it again God is a concept By which we measure Our pain I don't believe in magic I don't believe in I-Ching I don't believe in Bible I don't believe in tarot I don't believe in Hitler I don't believe in Jesus I don't believe in Kennedy I don't believe in Buddha I don't believe in mantra I don't believe in Gita I don't believe in yoga I don't believe in kings I don't believe in Elvis I don't believe in Zimmerman I don't believe in Beatles I just believe in me Yoko and me And that's reality The dream is over What can I say? The dream is over Yesterday I was the dream weaver But now I'm reborn I was the Walrus But now I'm John And so dear friends You just have to carry on The dream is over www.youtube.com/watc...kn ynk5vny8 | |
Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-04 06:36 | |
![]() | Bobbysocks – La Det Svinge | |
kajix | 2013-12-04 07:01 | |
![]() | Veronica Maggio | |
Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-04 07:01 | |
![]() | Den gamla tanten. | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2013-12-04 13:50 | |
![]() | Bara tjock, Nattis. Audioslave - I Am The Highway (hur man nu kan vara det) | |
telespeed | 2013-12-04 14:54 | |
![]() | Förkastad och förnekad - Ultima Thule | |
Monsterteori | 2013-12-05 19:26 | |
![]() | Guns N' Roses - One in a million | |
Monsterteori | 2013-12-05 19:33 | |
![]() | Lars Winnerbäck - Dunkla rum | |
Angel Lady | 2013-12-05 19:37 | |
![]() | Joni Mitchell - Both Sides Now | |
Anna Ellie - Ej medlem längre | 2013-12-05 19:39 | |
![]() | Min son lyssnar på Bamse:) | |
Monsterteori | 2013-12-05 19:47 | |
![]() | Lars Winnerbäck - Tidvis | |