Spelrum
Giraffen | 45 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 74 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-31 09:22 | |
nä det har du nog drömt,hur går det med maskeraden som mönje skulle arangerade ? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-31 09:28 | |
Ja, det undrar jag med! Vad tänker du klä ut dig till? Jag tar med mig kameran. | ||
Maja G | 2012-03-31 10:01 | |
Ahhh, nu läcker alla mina hemligheter ut. Ni skulle ju inte berätta om alla mina män?? ( eller de 4 som ni vet om..hihihi:) Snörvlan, ska jag berätta om dina hemligheter eller?? Tar gärna emot lite mutor om ifall att du inte vill det....:) | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-31 10:09 | |
Ja, kan du inte göra det? Är lite nyfiken själv faktiskt då jag inte minns alla tokigheter. Några mutor blir det inte tal om, du har nästan fått halva min egendom genom åren. Det får räcka nu! | ||
Maja G | 2012-03-31 10:41 | |
okey...var ska jag börja då? Kommer du ihåg när du var 10 år och var hopplöst kär i Loa Falkman? Han polisanmälde väl dig sedan efter att du hade tagit dig in i hans lya och gömt dig i tvättkorgen? Och sedan då du var 15...så gjorde du det igen? Vad hände då,fick du besöksförbud eller fotboja eller vad?? | ||
boyakasha | 2012-03-31 10:45 | |
Jag drömde om oss igår. Vi borde skämmas! | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-31 11:32 | |
Skäms på dig boy! Maja, det hände faktiskt en gång till för ett par år sen. Jag mötte Loa i närbutiken och kunde inte låta bli att följa efter honom hem! Jag blev utslängd såklart när han hittade mig i sin walking closet. Men nu undrar jag varför han har ett foto på dig i sovrummet? Och vad i helskotta har du på dig??? | ||
Maja G | 2012-03-31 11:54 | |
Sccchhh, Loa är ju en av de 4, men snälla säg inget! | ||
Maja G | 2012-03-31 11:57 | |
Sedan då du var 24 så hände något också. Men det var inte Loa du stalkade då utan det var ju Markoolio. Ska jag påminna om vad du gjorde, eller vill du helst glömma bort det helt? kan ju säga att Markoolio inte är sig själv än idag efter detta:( | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-03-31 12:38 | |
Har Maja haft minst 4 äkta män och finns det killar som inte gillar lite stalking av snörvlan? världen är orättvis. hade ju förstått om det varit det omvända. har fixat en ny torrdräkt så nu kan vi köra ut skotern i någon sjö, men vi måste ju ordna någon slags vadslagning också. tror det kan bli populärt. den som kommer närmast vinner 60% av pengarna medan vi tar 40% snörvlan. låter det bra? nä nu ska jag fortsätta mina försök att få fram en kiwi utan luddigt skal. kan nog bli än populärare frukt om man kan äta rubb och stubb. *ringer kompanjonen i Nya Zeeland* | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-31 15:25 | |
Är inte det att gå över ån efter vatten? Vad är det för fel på krusbär egentligen?! Man kan äta hela frukten och den är närproducerad. Maskerad ikväll med tema havsvarelser. Pax för att vara sjöjungfru! Jag ska klatscha förföriskt med min stjärt. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-31 15:31 | |
Jag kanske borde byta taktik i min jakt på den rätta! När det gäller skoterkörningen så undrar jag vem som ska köra ut den på sjön. Kommer du i torrdräkten Silfver? Fast det är klart, om du lever på kiwi nuförtiden passar väl det mesta. Om du misslyckas med luddet får du uppfinna en kiwirakare istället. Havsvarelser sa du mönje... då vill jag vara kosjöhäst. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-31 15:34 | |
Du blir jättetjusig, Snörvlan! Då kan du flirta med den manliga sjökorna! | ||
FarbrorFenix | 2012-03-31 16:12 | |
Jag kommer som torsk och flirtar med de kvinnliga skökorna då. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-03-31 16:13 | |
Pax för att vara kung Neptun. Har en riktig tre-udd jag köpte på ett loppis för ett tag sedan. Maja kommer väl som pingvin då, antar jag? Tog en massa hagel från igår som jag stoppade i en påse och lade in i frysen. det blir jättesnygga isbollar att ha i drinkarna. | ||
Maja G | 2012-03-31 17:10 | |
jag vill inte vara pingvin..jag vill vara snigel eller en mört! Torsken Farbrorfenix får man akta sig för. Har hört att han är en redig ful fisk! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-03-31 17:14 | |
säg till mig om han beter sig illa så petar jag på honom med min treudd. har vässat spetsarna lite :) någon som vill följa med på auktion? jag behöver lite nya saker. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-31 17:36 | |
Jag vill följa med! Jag är jättbra på att vifta med händerna! Du kan väl inte vara snigel, Maja! De rör sig mest i kållandet. Mört ska du inte heller vara - du har tillräckligt lätt för att simma bört redan. Kom som plattfisk, vet ja! | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-03-31 19:33 | |
Sa hon snigel? Tyckte jag hörde singel... Har ni värmt upp poolen då?! Det är väl där vi ska hålla till, min dräkt är vattentät! Fram med isbollarna nu Silfver, jag är törstig! | ||
Maja G | 2012-03-31 20:13 | |
plattfisk...guuu så tråkigt!! Om jag inte får vara mört eller sNigel så är jag inte med...så det så! * sätter armarna bestämt i kors och stampar i golvet* Silfverkrok: Räcker inte det med allt skräp du har hemma? Det går ju inte komma in i din lya längre förallt krafs som är överallt. Vet du att man kan få hjälp, psykologhjälp, mot sådant beteende?? | ||