Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 20 696 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Naity_ | 2012-03-10 03:29 | |
Jag traskar längs vägen Det är mörkt och blåser Jag ska nå dit trots alla sägen Jag inser inte att jag med mina fotsteg kommit en bra bit, Jag litar på min intuition, det blir inte nit. Jag kollar bakåt, vägen försvinner längs mörkret Kollar framåt, ser mitt mål Andas in djupt, och blir så glad | ||
Björn K-hamn | 2012-03-10 03:38 | |
Fint Naity_, du berör | ||
rutan6 - Ej medlem längre | 2012-03-10 03:40 | |
mary held her little daughter for twenty minutes under water not to save her from her troubles just to see the funny bubbles | ||
rutan6 - Ej medlem längre | 2012-03-10 08:58 | |
nä fy, den är ju stulen! Men jag gillar den... | ||
Naity_ | 2012-03-10 13:58 | |
Stort tack björn, gläder mig att höra verkligen :))! | ||
Naity_ | 2012-03-10 14:28 | |
Jag förundras över hur ett litet hjärta, kan rymma oändligt med kärlek Kraften övervinner alltid sorger och svek I stundens mörka läge kan det vara svårt att se Negativa hjärnspöken i alla riktningar, suck, åh ve, åh ve. Vänta, de är endast falska konstruktioner, man borde inte tro på de. Tänk istället på det befintliga, andas in uppskattningen och le Kärleken färdas med blåsten i en enorm fart Bara en tidsfråga innan vinden når dig Förbered dig på en tid av underbart Och se bortom det där svidande ordet nej Det är en förklädd möjlighet När vi ställer in oss på det positiva och låter oss förbise nek Händer en sak som vi innerst inne vet Vi faller inte tillbaka på svek För i vår kikare har vi ett rykande mål några andetag iväg, så het En glädjekälla som enar världen, kärlek, vi snackar kärlek | ||
Kalle Johan - Ej medlem längre | 2012-03-10 14:38 | |
Du har talang Naity, lite mindre ord och mer fokus på att dunka mickstativet i kärlekens kromosomgegga bara. | ||
ankelkedja - Ej medlem längre | 2012-03-10 14:38 | |
Tai ei stten:P | ||
Naity_ | 2012-03-10 15:03 | |
Ååh man tackar :) | ||
Naity_ | 2012-03-10 16:36 | |
Vaknar upp, känner genast att den här morgonen suger Men vad gör det, när jag vet att jag duger Vissa egenskaper inom mig själv, är släckta Men vad gör det, när man vet vi inte är perfekta Nej, jag är inte av den bästa man Men jag tror på mig själv, trots motgångar att jag kan Jag väljer aktivt att tro på det goda, en lycka som alltid är sann | ||
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-10 16:37 | |
Jag tycker icy är grym på att skriva. | ||
icy | 2012-03-12 21:27 | |
Tack fina du... Jag önskar jag kunde glömma, stryka ett streck över det jag känt. Att fortsätta gå och drömma, som om ingenting har hänt. Som att vilset just förtränga, allt det vackra inom mig, Men jag kan ej alls förvränga, alla känslorna för dig. | ||
Naity_ | 2012-03-13 18:24 | |
Du har talang! | ||
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-14 07:09 | |
Klyschigt eller ej, men tiden läker alla sår. Om det så ska ta mig hundra tusen år, kommer kärleken som fyllde upp mitt hela sinne, förtvina och förvandlas till minnet av ett minne. | ||
marmeladov22 | 2012-03-14 07:25 | |
ICY: du kan vara rappare iaf | ||
icy | 2012-03-14 09:22 | |
Tack Naity, kul att vara talang vid denna åldern..;) marmeladov, tack, men tror jag bestämt håller mig från rapmusiken..;) | ||
Naity_ | 2012-03-14 20:41 | |
Någonstans inom oss håller en stjärna på att tändas Ljuset ligger i mörkrets väntan, men det skall snart sig skilja Med motivation och glädje, genomslår en inre kraft ytan, snart omgivningen bländas Ett frö vars rötter oändligt starka trängde igenom, berikade vi med vår egen vilja Mål och drömmar, hopplöshet när framgång inte märks Oroa dig inte, du må gå långsamt i början, men snart dina ben förstärks Din takt ökar allt mer och mer, och fartens vind fläktar skönt Du känner på dig att du springer i rätt löparspår och hör din dröm viska i ditt öra: Visst var det lönt? Du andas in glädjen och drar på dina smilband Tillfredsställd och nöjd tar du framtiden hand i hand. | ||
Naity_ | 2012-03-14 20:42 | |
Den var jag riktigt nöjd med :)! | ||
med | 2012-03-14 21:03 | |
Vad ni kan alla ni poesiskrivare:) | ||
Naity_ | 2012-03-20 17:20 | |
Stannar upp i nuet, känner mig inte hel I vilken ände ska jag börja, i denna cirkel? Jag vet att jag något måste göra Men min motivation tycks inte höra Vandrar runt i en labyrint stor Utgången, har jag många gånger vandrat förr Någonting inom mig, viskar vägen vart glädjen bor Men ändå, vandrar jag bort från dess dörr Är ledsamheten en byggsten, till glädjens sken? Tanken får mig att le, hoppas verkligen de | ||