Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 53 |
Mobilspel
Pågående | 21 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-01 22:04 | |
![]() | Titti, är det du som beställt den här snön? Kom genast hit och skotta i så fall, jag kommer knappt ut. I morgon kan du väl se till att solen skiner igen! | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-04-01 22:25 | |
![]() | det är lätt: spela bara ELO:s "Mr Blue Sky" så kommer solen som ett skott. Kan jag få låna skotern förresten, snörvlan? jag ska trimma den så att jag kommer ännu längre ut på sjön innan den sjunker. men vi måste nog vänta ett tag tills vattnet blir lite varmare. Skansen-overallerna är ju bara tyg så dom kommer inte att hjälpa. jädrans maja att låna min våtdräkt utan att fråga. och nej jag har inte dina kuddar och täcke, maja. vad tusan ska jag med det till? inget samlarvärde och jag har mina egna. | |
Kramerica_ | 2012-04-01 22:33 | |
![]() | Syns vi på brynäsmatchen på fredag eller? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-04-01 22:57 | |
![]() | Självklart! Wille Löfquist har fixat biljetter, men glöm inte bort dom stora pekfinger-vantarna som du gjorde sist :( Försökte göra egna i skumplast men dom såg förjävliga ut. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-02 06:58 | |
![]() | nä knappast jag som beställt snö,brynäs är nedlagt,skumplasten funkar helt klart | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-02 22:27 | |
![]() | Det gör väl inget Titti, det är okej med snö nu! Jag ska låna ut skotern till Silfver och det blir som lite lättare att köra dit den. Jag tror vi kan få användning av skumplasten nu faktiskt. Hur mycket behöver vi tro? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-02 22:41 | |
![]() | det är en bra fråga men jag vet inte riktigt ett par lastbilsflak kanske räcker,det är vitt ute här så skumplast behövs inte här ,men 3 lastbilar borde räcka vem kör? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-03 03:26 | |
![]() | Prästens lilla kråka kanske kör? Helst nån med körkort. Ifall farbror polisen kommer. Så det utesluter ju mig alltså. | |
Maja G | 2012-04-03 07:11 | |
![]() | Är du uppe o springer på nätterna nu igen, mönje? Kan du verkligen inte sova en endaste minut? Tycker du ska söka för det isf..... | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-03 07:38 | |
![]() | Maja uppe med tuppen som brukligt är,gå upp på vinden och städa nu försök inte komma undan pannkaka upp och sätt igång, | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-03 10:49 | |
![]() | Vad är det för spännande som ska ske på vinden eftersom den måste städas? Är det någon som varit olydig nu igen?! | |
Kramerica_ | 2012-04-03 11:58 | |
![]() | Medlaj! | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-03 17:40 | |
![]() | Nu är du obegriplig igen! Jag är vaken jämt, Maja, Vem behöver sömn när det finns kaffe? Fråga bara Blasse - han dricker 27 koppar om dan. Maja har ju alla grejer kvar från karlarna som har passerat. Kjelle och allt vad de heter. Börjar bli knökfullt på vinden. Latmajan måste rensa nu. Gör som Titti säger! | |
Maja G | 2012-04-03 20:46 | |
![]() | ......måste jag? | |
seaburg | 2012-04-04 08:03 | |
![]() | Det känns inget bra om du tar det så, framsteg och ekonomisk succe kommer inte utan lite umbäranden. Gör nu stretchövningarna glöm smärtan och full fart igen fram till lunch iallafall,, | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-06 07:31 | |
![]() | Nu tycker jag du är hård, det räcker med att orka ta sig från sängen till kaffebryggaren och tillbaka igen på morgonen. Jag är nyss hemkommen från Blåkulla och helt slut. Det här kommer bli en låååååååång fredag! Men alla vännerna var där och ikväll kanske vi fått nya krafter och kan hitta på nåt. Är det du som fått äran att vara påskhare i år? | |
BinaBambina - Ej medlem längre | 2012-04-06 07:35 | |
![]() | Jag är påskhare varje år, jag skuttar å busar:) Har du tjackat ny kvast eller har du samma som i fjol? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-06 07:52 | |
![]() | Kan du skutta hit med lite godis är du snäll. Choklad ska det vara, tack. Gärna mörk sådan. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-06 08:18 | |
![]() | Skutta vet jag inte... tar väl kvasten igen. Den jag ärvt efter min mormor och som jag kvastat på de senaste 62 åren. Choklad kommer här! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-06 08:32 | |
![]() | snurvlan ät nu inte för mycket godis så du får ont i magen igen,du vet vad kinkig mage du har | |