Spelrum
Giraffen | 53 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 89 |
Mobilspel
Pågående | 20 016 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-10 18:35 | |
Tack titti! Se till att rätt choklad kommer till rätt ställe bara, min motståndare är nämligen förkyld! Har du någon vårchoklad att ta till i regnet?! | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-10 18:38 | |
Aprilchoklad är gott. Växlande smak med ömsom sötma ömsom bitterhet. Uppmanar ni mig till fusk?! Jag som är så renhårig. Kommer inte på fråga att låta kohunden göra jobbet. Var inte den död förresten? Det ligger en hund begraven nånstans. | ||
Blasse | 2012-04-10 20:41 | |
hm vart tog kohästen vägen då??? å jag känner mig april-chockad | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-10 22:33 | |
kohunden har fått stegräknare och går norröver | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-10 23:30 | |
Aha, det kanske var kohästen som gick hädan? Världen är galen när till och med kohundar har stegräknare. Hoppas den vinner nåt riktigt gott. Själv siktar jag på en resa eller allra minst en god middag. Jiha! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-10 23:42 | |
nej nej dom har parat sig och nu ska det bli en kohundshäst,och dom ska alla ha stegräknare eller`? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-11 00:01 | |
Tänk att födas som kohundshäst... Vilka möjligheter ungen får! Den kan ge mjölk, vifta på svansen OCH trava! Alla andra djur blir avundsjuka på den. Klart den ska ha stegräknare! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-11 00:27 | |
jaja ,en på varje ben och en svansviftar räknare det blir det perfekta husdjuret eller vad tror du? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-11 07:01 | |
Låter ju toppen! Jag har ändå ledsnat på karlar, vart får man tag på en kohundhäst? Den kanske är det ultimata sällskapet. Bara den inte skäller då... | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-11 08:22 | |
Den gnäggar lite när den är glad! Säkert bättre än en karl. Kan användas som packåsna och fortskaffningsmedel också. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2012-04-11 08:27 | |
Trodde ni hade fått nog av packade åsnor? | ||
FarbrorFenix | 2012-04-11 09:50 | |
Känns lite kymigt att komma in här efter påsken och se att man som kavaljer blivit brädad av en kohundhäst. Vänta ni bara, kohundhästen må vara det ultimata sällskapet, men när ni vaknar upp efter att par fredagsbibbar och inser vilket taskigt ölsinne en kohundhäst har så blir det nog annat ljud i skällan. Gick det bra på Åsa-Nissekonventet Resurrection, lyckades du få med dig Eulalia hem? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-11 10:21 | |
Res om vi fått nnog av åsnor opackade eller inte så skulle ingenvara på denna sida,kohundhästar dricker inte öl,bara något överjäst soya om dom blir tvingade men vem orkar tvinga en kohundhäst till det,Eulalia sitter här i soffan och går inte stänga av hon babblar hela tiden vad göra? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-11 17:48 | |
Tryck in en skurtrasa i munnen på henne, Titti. Det kan hon inte missförstå. Så fördelen som du äger är bättre ölsinne än en kohundhäst, menar du farbror F? Tror Snörvlan vill se lite bättre takter om hon ska välja dig framför kohundhästen. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-11 19:56 | |
Mönje, det där skurtrasetricket testade jag på min fd svärmor! Funkade perfekt vid varje besök! Jag tror vi måste börja med att jämföra farbrorFs och kohundhästens stegräknare, jag vill ju kunna få sällskap på morgonpromenaden, sen ställer vi fram choklad och, ja varför inte lite öl. Risken att kohundhästen moffsar i sig det är ändå rätt liten. Jaha, då blev kanske inte valet så svårt?! | ||
Blasse | 2012-04-11 19:58 | |
skurtrase tricket testade du ju på mig med snörvlan :) jag tyckte det var gott jag mmm | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-11 20:42 | |
Men det var väl den gången vi spillde ut dunken i källaren?! Vill minnas att du inte mådde särskilt bra dagarna efter... Men du var rolig när du sprang runt i trädgården och sjöng Ta mig till havet! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-04-11 21:33 | |
Här kommer jag med brädor snörvlan. Vilket träd skulle vi bygga en koja i? Och varför vill du ha el draget till kojan? Plus att det är en jäkla massa brädor. Varför så stor koja och vad ska du egentligen ha den till? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-12 06:47 | |
Försöker du också charma Snörvlan? Tror att hon vill ha kojan för att kommendera upp karlarna i när de blir för jobbiga - som en skamvrå liksom. Eller var det ett kärleksnäste du planerade, Snörvlan? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-12 08:27 | |
koja ?ska kohundhästen bo där? | ||