Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Maja G | 2012-04-12 08:37 | |
![]() | Näää, hjälp henne inte med kojan... Hon har tänkt att fånga in oss alla där och låta oss svälta till döds!!! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-12 08:58 | |
![]() | dom kan ringa byggare Bob,nämen det kan jag inte tro om snörvlan du cyklar maja eller vad tror ni? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-12 08:58 | |
![]() | Nej, inte svälta ihjäl! Vilka ska jag då driva med?! Jag vill ju bara samla mina vänner och ni kan få lite choklad emellanåt! Eller kanelbullar... Fyra rum hade jag tänkt. Var glada ni att jag ska dra in el i kojan! | |
FarbrorFenix | 2012-04-13 14:16 | |
![]() | Känns som att alla lämnat här sedan du sagt som det är Snörvlan. Oroa dig inte, det gör lite ont att höra sanningen ibland, men dom kommer tillbaka. Dom inser snart att det är bättre att vara en marionett som följer dina nycker än att vara en marionett som planlöst svävar med vinden. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-04-16 00:07 | |
![]() | Hmmm, en fyrarummare säger du? var hittar du ett träd som klarar av den vikten? klart att jag hjälper till att bygga om det är till för oss, alla dina vänner. | |
Tanten61 - Ej medlem längre | 2012-04-16 11:46 | |
![]() | Ja,men Silfverkrok, det är väl inte svårt med vikten...vi har ju alla blivit så enormt smala av allt Betapetande utan måltider...o dessutom kommer det att kännas luftigt uppe i trädet, trots att vi alla är pinnsmala och tränger ihop oss som sardiner i en ölflaska! Tror du inte det? Jag kanske kan svettas bort några kilon ifall trädet inte skulle hålla... | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-04-16 13:36 | |
![]() | Jo det förstås, men om snörvlan bjuder på festmat däruppe kanske vi aldrig vill gå därifrån. under tiden ökar vi i vikt...och ja, resten kanske du kan räkna ut. skulle verkligen hjälpa om hon sade vad hon ska ha stugan till och om det finns ett tillräckligt stort träd. Har du fortfarande kvar den gula hatten förresten, tanten? Den klär dig verkligen inte. ska vi inte titta efter en ny? | |
aula | 2012-04-16 19:27 | |
![]() | ååå den gula hatten! den är så himla fin, vill ha den. Det va längesen nu, vad har du gjort på sistonde? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-16 21:58 | |
![]() | Jag har varit lite upptagen, det tar tid att bygga en trädkoja! Eller koja kanske är en underdrift... jag fick ta ner den på marknivå då jag bestämde mig för ytterligare två rum. Kom gärna förbi i helgen, då har nog rörmokaren varit där och dragit in vattnet. Rörmokare förresten... jag tänkte be Silfver om hjälp... Där har vi en som kopplar snabbt! | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-04-17 00:04 | |
![]() | jodå, kan fixa vattnet också men hur tusan ska du fixa avloppet? torrdass? nä nu ska jag till min visselkvartett och träna lite. vi ses när vi råkas. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-17 04:03 | |
![]() | Jag vill ha vattenklosett och dusch, men helst ett badkar där jag kan ligga och titta på stjärnorna. Vilka pippifåglar är med i din kvartett, då? Bofinken Knut och koltrasten Blackbird? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-17 07:38 | |
![]() | ska de vara pippande fåglar då kommer inte jag,fågelkvitter 4 på morgonen är luftgevär i tanken möjligen en mås | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-17 17:34 | |
![]() | Äsch, var inte så pryd, Titti. Pippande fåglar är väl inget att blygas över. Fast nu var det ju "pippifåglar" jag skrev i och för sig. Men man tolkar väl lite som man vill ;-) Hur som helst så inlägger jag en skarp protest mot att skjuta fåglar. Jag är djurvän. Tycker måsar är lite charmiga också. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-18 00:12 | |
![]() | när fåglarna pippar är dom tysta av sig,men låter 4 på morgonen när jag vill sova då kan don ha lite tystare lekar för sig alla pippis är så morgonpigga | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-04-18 01:19 | |
![]() | pippa mig hit och pippa mig dit. pippifåglar, var har ni fått det ifrån? jag sa att jag skulle träna med min visselkvartett. mönje och titti, sluta genast upp med att pimpla fernet branca. kul att ni äntligen har stickat klart luvan och koftan ni lovade mig. synd att vintern är slut bara :( | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-04-18 07:50 | |
![]() | Snart är det jul igen. Räkna med mjuka klappar. Var är mitt delfinsmycke? | |
seaburg | 2012-04-18 13:21 | |
![]() | Menar du smycket som du tyckte skulle med till loppmarknaden, så är det sålt. Du fick en lista med vad varje pryl såldes för, har du slarvat bort listan. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-04-18 15:53 | |
![]() | nä det är ett smycke jag skulle göra om vi hittade guld på snörvlans tomt. har väl inte gått så lysande än kan jag säga. hur går det med ditt idiotsäkra travsystem, seaburg? är det inte dags att vi börjar spela lite snart? | |
jaggillardej | 2012-04-18 17:35 | |
![]() | jodå! vi kan börja när du vill!! Slå en signal så kör vi! Förresten kan jag visa dig mitt nya recept på jaa.. du vet hembränt.. | |
seaburg | 2012-04-18 18:23 | |
![]() | Vad ska du jäsa den här gången | |