Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2017-07-25 08:58 | |
Bankärenden idag, hämta min nya BH som behövde justeras, åka till Återbruket och kasta skräp, sortera böcker som ska slängas/ doneras. Lite att pyssla med idag :-) | ||
en dum en | 2017-07-25 14:50 | |
Veden är under tak. Bara det var ett träningspass, och förmodligen lär få lida för det med. Kanske tur man ska till naprapaten då på torsdag;) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-07-25 14:55 | |
3 hus bort har det flyttat in någon som inte vet att hörlurarna är uopfunna.Nu har jag hört hans bas i 3 dagar.Så nu tänker jag gå och säga åt hen | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-07-25 15:15 | |
Fick ett hånflin så jag drog ut kontakten,2 muppar på en stege.Dom får ha hörlurar | ||
en dum en | 2017-07-25 18:04 | |
Bra jobbat ttiittii:) | ||
kryddeluntan | 2017-07-25 21:28 | |
Bra jobbat Ttiittii, du är rätt tuff må jag säga :-) | ||
kryddeluntan | 2017-07-26 13:06 | |
Halvmulet men varmt. Har varit till Återbruket och kastat gamla madrasser, sunkig micro och trasig radio. Snart iväg och donera en hel del böcker. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-07-26 13:25 | |
Phu jag är så impulsiv,tänker inte alltid före.En dag blir jag ihjälslagen precis som pappa.jag är bara mörkrädd. Kan inte vara rädd för människor.Det är både en brist och en styrka. Det år grått här | ||
Bitte - Administratör | 2017-07-26 14:10 | |
strålande sol & varmt i norr paddlat 3 timmar med syrran , nu altanen igen sedan kommer kompisen och småttingar ut och äter hos oss, ska även paddla lite med den barnen inne i vår vik i alla fall Bitte | ||
en dum en | 2017-07-26 19:03 | |
Sommarens första dopp men förhoppningsvis inte det sista gjordes idag. Kan inte påstå att det var nån värme i vattnet men..... Cyklade emot gubben idag när han skulle från jobbet och när han kom så bytte vi jag tog bilen och han cykeln hem. | ||
kryddeluntan | 2017-07-26 21:19 | |
Äntligen sol hos er i norr. Dottern har besök av kusinen och hennes barn. Stockholmsungarna njuter av lek och bus, bad, hönsen och hundarna, allt som inte är vanligt för dem. Stora flickan tar hand om två åringen och killarna är jämngamla och kul har de. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-07-26 23:29 | |
Ingen sol här fortfarande sjuk ont i huvidet | ||
en dum en | 2017-07-27 06:32 | |
Vad kul för ungarna kryddan, och vilken frihet de ska känna:) Krya på dig ttiittii. Åker snart till stan för behandling av naprapaten, ska bli skönt för jag har troligtvis en upphakning i bröstryggen med samt träningsvärk så massage sitter nog fint idag. | ||
kryddeluntan | 2017-07-27 10:40 | |
Då är den här semestern snart slut. Tiden har bara försvunnit. Känner inte direkt att jag vill börja jobba men får väl köra igång lite lugnt. | ||
Mormodern49 | 2017-07-27 15:35 | |
Godmiddag ! Ja Kryddan tycker du att du har gjort något roligt ock trevligt under semestern . Som kan ge dej styrka inför det som nu väntar dig framöver . | ||
kryddeluntan | 2017-07-27 15:46 | |
Mormodern, jag har umgåtts med syrrorna, vilket alltid är trevligt. Bokhylleprojektet har avslutats och du milde vad skräd som det fanns. Gubben är en ekorre, så äldsta dottern var här några dagar och hjälpte till. Jag fick att umgås med henne och barnbarnet. | ||
en dum en | 2017-07-27 18:50 | |
Jippi, nu är båda benen lika långa, men så det knakade i bröstryggen när han gick loss på den och sen fick jag massage, och stretching, så känns inte det av i morgon då är det konstigt. Åt lunch med min syster innan jag styrde kosan hem över med ett handlastopp. Behövde en bäddmadrass till en säng här hemma. | ||
kryddeluntan | 2017-07-27 20:09 | |
Hurra en dum en, så roligt för dig :-) gläds med dig. Jag har blivit bra mycket bättre i revbenen efter fallet och det känns skönt. | ||
Bitte - Administratör | 2017-07-28 08:50 | |
Ny dag , inga planer , njuta av solen och värmen , med lite ångest att efter denna vecka är det bara 1 vecka kvar av semestern för denna sommar, och tyvärr inga resplaner för denna vinter =/ Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-07-28 11:04 | |
Håller tummarna för att din sista semester vecka bjuder på sol och värme Bitte. Åker snart till city för att shoppa lte. Mulet och varmt här. | ||