Spelrum
Giraffen | 10 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 11 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2017-07-28 13:30 | |
Åskväder och regn, så stan får vänta | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-07-28 15:34 | |
Stor flytthelg för oss en unge flyttar i hop med en tjej.och en annan unge flyttar hemifrån till sin brors lägenhet. Jag ska på Vernissage och då är det bara 3 barn kvar det blir tomt utan han som sitter under mitt sovrum och spelar bas och gitarr så jag tröttnar.Nu blir det tyst iaf under hon som spelar ovanpå kommer bo kvar länge än och han brevid som spelar är permanent.bara jag blir frisk från snorsjukan nu så | ||
kryddeluntan | 2017-07-28 18:14 | |
Ja du Ttiittii, den dan när alla dina ungar har lämnat boet, DÅ blir det tyst. Du får bjuda hem hela högen med fruar/ äkta män, hundar, katter och ungar. Då blir det livat igen må du tro. | ||
Bitte - Administratör | 2017-07-28 22:01 | |
Livskvalitet måste vara att paddla i 1.5 timme på plattvatten i kvällssolen Bitte | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-07-28 23:28 | |
Vi har inte ett sånt förhållande så att jag bjuder hem någon.Här kommer dom och går som dom vill bjuda hem är inget för mig. Tyst på heltid blir det nog aldrig snart ska jag vakta den lilla när mamman ska snitta ut det nya lilla undret bara 2 veckor kvar spännande | ||
Bitte - Administratör | 2017-07-29 07:44 | |
Varm natt sovit nere med ytterdörren öppen , sol i dag med . ska ha kompisens småttingar under några timmar så vi ska åka och pluppa sten i havet , fika ute och bara mysa Bitte | ||
en dum en | 2017-07-29 08:38 | |
Tror jag kommer upp till dig i dag Bitte, för här regnar det:/ | ||
kryddeluntan | 2017-07-29 09:00 | |
Här är det soligt och varmt. Det blir ett besök på Bondens marknad idag, alltid kul att handla lite där, allt är ekologiskt och närproducerat. | ||
en dum en | 2017-07-29 10:23 | |
Bra väder att fixa lite inomhus. Är rätt skönt ute ändå men man är inte ute länge förrän man är dyngsur även om man skulle ha regnkläderna på. | ||
Bitte - Administratör | 2017-07-29 10:34 | |
Fick annat väder , det är varmt i temperatur men blåser kalla vindar , men vi har i alla fall hunnit ,meta abborre , nu är det våffelkalas i köket och sedan en sväng på en 4H gård innan vi lämnar småttingarna vidare till deras farmor/farfar Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-07-29 15:09 | |
Hemma från Bondens marknad i ett soligt city. Det blev hjortron och hallonsylt, ägg och en lustig tvål. Den var inuti kardat eller tovat får. Lite kläder till barnbarnen och örhängen till flickebarnet. Folk är trevliga, man pratar med folk man inte känner och nästa vecka blir det kantareller. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-07-29 18:54 | |
Hemma från Gysinge susanne Grip duktig konstnär målat skrotbilar fint måleri i jumma färger som förmedlar glädje. En bunt konstnärer till medverkade dom var alla i ett mellanskikt och inget jag mins. Åt paj vid dalälven den var god hemma igen beställt pizza latmasken är stor | ||
kryddeluntan | 2017-07-29 20:27 | |
Latmasken här med, det blev potatissallad och rostbiff, grönsaker till det. | ||
kryddeluntan | 2017-07-30 07:41 | |
Godmorgon på er, mulet men varmt. Klev upp onödigt tidigt efter att ha sovit som en stock. Vi brukar få en gratis tidning på söndagar, men inte idag, irriterande. Får läsa på plattan. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-07-30 10:53 | |
Forskare säger att vi produserar 19 gram snor/dygn...Hur fel har inte dom ! Drygt att vara sjuk jävla virus | ||
kryddeluntan | 2017-07-30 11:07 | |
Tiittii, jag googlade på det. En frisk människa producerar en halv liter snor på ett dygn. En förkyld en liter. Har du varit förkyld i 2 veckor, har du producerat 185,5 liter snor. Så nu vet vi det. Hoppas det går över för dig :-) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-07-30 11:12 | |
Tack krydde tappat dagarna på hur länge jag varit sjuk. | ||
en dum en | 2017-07-31 07:57 | |
God morgon! Igår var vi och fiskade med två av gubbens jaktkamrater som hade kommit upp till jaktstugan för några dagar. Vi hade en helt underbar dag vid en tjärn. Sol hela dagen och fick en del fisk ,ingen storlek men kul ändå. Bra att det blir fiskat. Idag packar vi och fixar husvagnen och drar iväg för några dagar, får se vart vi hamnar. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-07-31 09:30 | |
Kul ni fick fisk ede. Solen skiner här men det ser inte ut att bli långvarigt | ||
en dum en | 2017-07-31 15:51 | |
Blir inget av turen förrän i morgon kväll eller onsdagsmorgon på grund av orsaker. Men så kan det bli. | ||