Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 21 095 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-04-30 22:30 | |
![]() | Ska försöka vara tyst för din skull... *hick* ... Hoppsan... Visst ja, jag står ju för hoppet! Förhoppningsvis fixar vi det här både du och jag. Ska skärpa mig! | |
seaburg | 2012-05-01 01:33 | |
![]() | Om du skärper dig o håller koll på vindprognoserna kanske vi kan sätta segel på den och hoppas att vi på så sätt slipper besiktiga tankarna. Vi slipper bunkeroljakostnad och Maja slipper U-lägesklaustrofobin | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-05-01 13:15 | |
![]() | Jag är mycket förhoppningsfull inför ubåtsprojektet. Friskt vågat, hälften vunnet. Men vi har ju några oavslutade projekt. Vad beror det på? Har vi för platt organisation? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-01 13:19 | |
![]() | ja,allstå platta organisationer förekommer inte i min "värd",hela strukturen på progktet ör fel,eftersom du leder detta så har du bara ett par dagar på dig att omfördela och planera om, så att det kan bli sjösättning sanrast,har du införskaffat dykardräkt till kohunden? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-05-01 13:25 | |
![]() | Nej, attans! Dykardräkt till kohunden hade jag inte en tanke på! Bra att du påminde mig! Men tror du inte att den kan vänta på oss i land istället? Djur är så oberäkneliga till sjöss. Kohunden kanske ska hålla sig på land bland de andra krabborna? Om jag helt plötsligt har blivit projektledare så behöver jag assistans. Kanske Silvris kan bli min högra hand? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-01 13:26 | |
![]() | jag har cellskräck så jag står på land och vaktar ohumden | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-01 17:43 | |
![]() | Tror jag stannar på land med dig... Jag är trött på att vara under ytan! Hörde du vad som hände med mönjes hand? Nu vill hon ha Silfver att bli hennes högra, så hon fick väl amputera den efter olyckan antar jag. | |
Defrob | 2012-05-01 18:22 | |
![]() | Snörvlan var f-n gjorde du av kaffet?? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-01 22:13 | |
![]() | jag högra hand? vem var det som kom på ide´n egentligen? mönje får bli min vänstra fot...jag menar högra hand. tyvärr råkade jag dock bränna ner en del saker vi behöver när jag satte fyr på min majkase (mitt gamla hus). sjökorten och kaptensmössan rök all världens väg så vi får skaffa nya. men vad är det jag hör om att dom flesta ska stanna på land. kom seaburg, defrob och fesebengt så går vi på ett fik och smider planer. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-01 22:32 | |
![]() | Hörde jag nåt om fika?! Vänta på mig, jag vill också med. Defrob beskyller mig för kaffestöld, men ni som känner mig vet att det enda drickbara jag har hemma finns i en kran. Och det tack vare Maja! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-01 22:43 | |
![]() | jag tar kaffe jag med finns det mjölk? | |
marmeladov22 | 2012-05-01 22:44 | |
![]() | hej du | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-01 22:45 | |
![]() | nämen hej,någon liten delgivning kanske? | |
marmeladov22 | 2012-05-01 22:47 | |
![]() | hihi | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-01 23:03 | |
![]() | har maja fått med dig i länkarna snörvlan? spånken går ju ihop med sjön. nu vet jag inte om maja får vara med på projektet. inga torrbollar tillåtes. men kom över till kafeet för all del. ta med dig bästa tänkarmössan för det här projektet får vi inte sumpa. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-05-02 02:44 | |
![]() | Vänstra foten vill ha bakelser till kaffet. Tänker bäst när jag är mätt och glad. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-02 06:15 | |
![]() | Jag kan komma förbi och hämta upp dig, Lillstrumpan. Har redan druckit kaffe men påtår skulle sitta fint. Länkarna! Är du tokig, Silfver?! Jag försöker bara hjälpa Maja genom att vara en bra vän, så mitt hem är alkoholfritt en tid framöver. Jag åker hem till fesebengt på helgerna istället... Hur går det med projektet? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-05-02 06:35 | |
![]() | Tack, du är så gullig! Får jag följa med till Fesebengt sen? Han kanske kan bjuda på bubbel. | |
morotten | 2012-05-02 10:21 | |
![]() | Hörde att det inte blir något bubbel idag. Han hade visst fått nån jobb kommendering.. Vi kan ta lunch imorgon om det passar ditt schema? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-02 14:28 | |
![]() | klart det gör. kom ut till varvet så tar vi en picknick i ubåten. ta med dig en overall och hjälp till att fixa upp den lite, vet jag. ingen av dom andra syns till :( ju mindre man hjälper till desto mindre andel av vinsten. så det så. | |