Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
seaburg | 2012-05-02 14:35 | |
![]() | Jag kommer imorgon, putsa ni och träna på att pussas. Vissa passagerare ska kyssas på handen och en del på kinden, etikettshandboken ligger i kaptenshytten. Håller på med bokföringen av tidigare projekt, även negativt resultat ska redovisas till skattemyndigheten | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-02 14:41 | |
![]() | bra då kan vi kanske dra av en hel del förluster. säg ingenting till snörvlan, men jag hade inte hjärta att sänka hennes ex snöskoter i sjön. jag sålde den istället och la det på u-båten. köpte en del utrustning svart av fesebengt. | |
Fesebengt2 | 2012-05-02 15:26 | |
![]() | Precis som alla stora projekt skall man alltid köpa dyra säkerhetsprodukter av den billigaste leverantören. Passade de dubbelknäppta fustasupphängningsförkopp lingarna förresten? Knåpade lite för att få fram det efterfrågade bubblet men har ny kopplat ihop snörvlans snöskoter med sodastreamern och fått det att fungera både med och utan blindkäpp. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-02 20:54 | |
![]() | Jag undrade just vad för bränsle du använt till bubblet! Fick en jobbig flashback från Lappheden år 2003 så gnäll inte på mig om jag inte orkar lämnar din soffa nu på en stund! Tror ni inte jag känner igen den där skotern som står ute på gården?! | |
DAVVAPALLE | 2012-05-02 22:34 | |
![]() | Jasså, är det i Fesebengts soffa du har hamnat, din slinka! Knappt har du hunnit ur min förran du hamnar i en annan! | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-02 23:53 | |
![]() | Att jag låg i din soffa berodde ju på att du körde över mig på trottoaren. Du vet, det finns ambulanser för såna här ändamål... Men okej, jag överlevde den här gången! | |
enblommigkat | 2012-05-03 00:05 | |
![]() | ja men jag är så trött på att allmännheten ska behöva bekosta mina "olyckor" egentligen tänkte jag bara stöta till dig lite, för jag ville ju att du sskulle ligga på min soffa ;) | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-05-03 06:54 | |
![]() | Du borde börja med tolvstegsprogrammet för att få bukt med ditt missbruk att köra på folk och spela barmhärtig samarit som släpar hem offren till din soffa. Kanske du kan mjukstarta genom att begränsa dig till en i veckan? Och låt för Guds skull bli att placera dem skavfötters, Den där stackarn som fick fotsvamp i nyllet har inte återhämtat sig än. | |
Fesebengt2 | 2012-05-03 21:46 | |
![]() | Fotsvamp i nyllet skulle vara en ny affärside om vi kan genmanipulera dem att smaka kantarellsås. Kan man bara slicka sig lite i ansiktet till biffen. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-05-03 22:04 | |
![]() | Superbra idé! Vem gillar inte kantareller? Vi diversifierar och blir en hel koncern. Hur går det med deklarationen, Seaburg. Och ubåtsprojektet, Silvris? Vi har strålande idéer men vi har svårt att ro projekten i hamn. Behöver vi ta in en konsult eller kan vi ta oss i kragen? | |
Fesebengt2 | 2012-05-03 22:21 | |
![]() | Ett bra produktionsflöde för detta borde vara: - På med varma kängor och rasta kohundar i några timmar för att bygga upp en lagom svamp odling. - därefter en veckas vistelse ombord på silverkroks ubåt med vatten upp till fotknölarna. - hem till enblommigkatt för skavfötters förvaring eller tolvstegsprogram i ansiktet. | |
seaburg | 2012-05-04 14:27 | |
![]() | Deklarationen är skickad med vanliga flaskposten. Jag lite osäker på om avdragarna går att dra av som diverse förbrukning, men va då stövelknektar måste vi ha om vi ska odla hudnära. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-04 20:45 | |
![]() | hmmm, hur gör man ett periskop? eller kan man köpa ett sånt på Clas Ohlsson? klart stövelknektar går att dra av...skor med :) fotsvamp som går att äta? jag är skeptisk. jag bygger klart u-båten. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-05-04 22:54 | |
![]() | Kan du inte låna ett periskop från en militärubåt? Verkar onödigt att uppfinna hjulet på nytt så att säga. | |
Fesebengt2 | 2012-05-05 18:20 | |
![]() | Periskop är ju enkelt 2 toarullar en hushållsrulle och 2 speglar funkar inte så bra i väta dock. Men om du bygger en av av 3 speglar och lite glaspärlor får du ett coolt kalejdoskop. | |
eeistan | 2012-05-05 18:25 | |
![]() | När du tvättat klart ska du med på sverige-tjeckien? fixade två plåtar för 395 styck:-) | |
seaburg | 2012-05-05 18:53 | |
![]() | Det va som tusan, har hockeyförbundet rea på inträdet till ståplatserna. finns det ingen hake typ flera tusen för att bli utsläppt sen | |
seaburg | 2012-05-08 13:01 | |
![]() | Flaskposten med deklarationen vägrar lämna viken. Kan nån som kajakar förbi vara snäll o ta med den till verket | |
NickeMan | 2012-05-08 13:04 | |
![]() | Självklart seaburg! Ska ändå ha vägarna förbi, så jag löser de ;) möts vi på samma plats som sist? | |
magga | 2012-05-08 13:16 | |
![]() | Pratade med hälsocentralen och fick en tid hos sjukgymnast i nästa vecka, förresten, angående dina hemorrojder så tyckte de att du skulle vänta lite med att söka läkare | |