Spelrum
Giraffen | 40 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-12 19:32 | |
![]() | Tror inte nystanet har så svårt med namnen. Hon döpte helt enkelt alla till Ernst. Är allt riggat och klart inför resan? Jag har köpte lite billiga flytvästar på Blocket. Uppblåsbara... Du skulle kunna testa en lite senare ikväll! | |
morotten | 2012-05-12 21:03 | |
![]() | Nej du... Jag behöver inte dina billiga flytvästar. Dem får du ge till din ilskna granne! | |
DAVVAPALLE | 2012-05-12 21:07 | |
![]() | Ja, det är inte bara flytvästarna som är billiga!! Nu ska hon sticka iväg med Fesebengt igen!! Tur att Tinna stannar kvar hos mig... | |
Maja G | 2012-05-12 21:15 | |
![]() | ..och gissa vilken flytväst jag fick. Jo, den med 4 hål i!!! | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-12 22:03 | |
![]() | Och?! Bättre fyra hål i västen än att flyta runt i en håla i hela livet... Det följde väl med en visselpipa? Testa så får du se om det händer nåt roligare då! | |
Maja G | 2012-05-12 22:23 | |
![]() | jomenvisst var det en visselpipa med....fullproppad med tuggummi så det hörs ändå inget. Tror någon vill få mig ur vägen va??? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-12 22:38 | |
![]() | Ja, titta inte på mig! Testa din egen pipa då! Kan det vara FarbrorF annars?! Det var länge sen jag såg till honom... det kanske är han som smyger runt och kletar tuggummi till höger och vänster... | |
FarbrorFenix | 2012-05-12 23:07 | |
![]() | Usch vad lågt, komma här med ogrundade beskyllningar! Jag som har fått National Geographic att sponsra vår expedition för att studera sjökohästen i havet utanför Mikronesien, först var de lite skeptiska, men jag lyckades övertyga dem att en korsning mellan fisk och däggdjur inte är så osannolik. Ditt hemliga förråd av fulsprit är tomt Snörvlan. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-12 23:33 | |
![]() | Tomt?! Vad säger du, hur gick det här till?! Men det är skönt att se att du både har slutat smyga och faktiskt gjort lite nytta under den senaste tiden. Ser fram emot sjökohästexpeditionen, nu ska vi visa vad vi går för! | |
Gripsholm | 2012-05-12 23:58 | |
![]() | Hörde av Johan att du fick jobbet :-) Grattis! Du får berätta mer på lördag. | |
Maja G | 2012-05-13 12:22 | |
![]() | va vilket jobb, Snörvlan?? Ska du överge oss nu? Har du hittat andra lekkamrater? Åh, detta hemlighetsmakeri.....:( | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-13 13:45 | |
![]() | Äää, bry dig inte om gripen. det är bara hans delirium som pratar. nä snörvlan och fesebengt åker snart med mig och u-båten till mikronesien. säkert att du inte vill följa med maja? jag har hittat en snygg hatt du kan använda. ok det är inte en sjökaptenshatt men en gammal orange texaco-hatt duger väl? | |
Maja G | 2012-05-13 13:54 | |
![]() | åh, en slokhatt typ eller?? Isf vill jag gärna ha den....men vad ska du ha på dig då?? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-13 16:08 | |
![]() | ehum...har faktiskt hittat en amiralshatt jag tänkte använda. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-05-13 19:43 | |
![]() | Men jag då? Får inte jag följa med? Jag vill simma med sjökohästarna. | |
Blasse | 2012-05-13 20:13 | |
![]() | klart att du får följa med dom jag är allergisk mot sjökohästar så tar en sväng till stan istället | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-13 20:19 | |
![]() | Japp, mönje har en säkrad plats! Det finns väl nån gammal torrdräkt kvar efter skoterhistorien på sjön. Officiellt kallar jag resan "mitt nya jobb". Vi behöver inte gå in på detaljerna med det har med bidrag och försäkringar att göra... Håll bara med om nån undrar! | |
Blasse | 2012-05-13 21:06 | |
![]() | jag håller med | |
bomah - Ej medlem längre | 2012-05-14 00:39 | |
![]() | Evert berättade nere på lanthandeln att du trippat moppen igen? Är du inte skraj för att bylingen kommer efter dig snart? | |
Fesebengt2 | 2012-05-14 21:49 | |
![]() | Har varit över hos silverkrok och installerat en apparat i ett av de främre torpedrören som utvinner frozen margarita direkt från saltvatten och tång. Förpiken har jag fyllt med sådant jag helst vill glömma. Tänkte vi kunde ta en sväng om Marianergraven och dumpa det där. | |