Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 20 197 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2017-08-19 08:58 | |
Hoppas att någon har sol, här har det regnat hela natten och det bara fortsätter, trist | ||
Miominmio11 - Ej medlem längre | 2017-08-19 09:13 | |
Regnade här på morgonen, men nu strålande sol :) | ||
Theresaaa | 2017-08-19 09:34 | |
Ösregn här | ||
en dum en | 2017-08-19 13:14 | |
Mulet, uppehåll, blåser lite, 15grader varmt. | ||
kryddeluntan | 2017-08-19 18:17 | |
Nu är det sol, blåsigt och känns kallt. Har hämtat ett lass med leksaker till barnbarnen i norr. Jag fick kontakt med en tjej som jag kände lite. Hon köper på tok för mycket kläder till sina barn och min dotter köper av henne. Helt klart en win-win situation för dem. | ||
kryddeluntan | 2017-08-21 18:36 | |
Hej hopp, har alla gått i ide redan eller vilse i kantarell skogen? En nära anhörig har nog fått TBE. De bor inte i fästing områden, men har besökt Södermanland där det finns gott om dessa äckliga kryp. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-08-21 21:13 | |
Det är sjukt mycket fästingar här.är i hallonskogen svampskogen i kombo med havsfiske | ||
en dum en | 2017-08-22 05:26 | |
Dottern var hemma överhelgen hos min andra dotter och när hon kom hit innan de skulle åka hem så märkte hon att hennes hund hade nåt uppe på nosbenet. Det var en fästing. Om den hade fått den där de bor eller när de kom hit vet vi inte. Jag tror att hunden hade haft den från där de bor för de har högt gräs runt om sin gård och han går lös hemma på gården. Hur som så hade jag fästingborttagare hemma så vi kunde ta bort den. Den brändes i kaminen sen. | ||
kryddeluntan | 2017-08-22 17:52 | |
Soligt med kalla vindar, fryser som en hund. Får fixa nåt att äta fast jag är inte hungrig. | ||
Bitte - Administratör | 2017-08-22 20:49 | |
Varit borta hela helgen ,, jobbat två långa dagar och dessutom hunnit till länssjukhuset för lite undersökningar på handen Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-08-23 05:34 | |
Snygg frisyr Bitte. Uppe med tuppen igen, det är bara att sätta på kaffet och kolla lokalblaskan. | ||
en dum en | 2017-08-23 06:57 | |
Lång dag på jobbet idag. Hoppar in extra en timma tidigare för vi är kort om folk och så stänger jag placet dessutom. Blir även långdag imorgon med då vi har p-möte. Dagen börjar närma sig när jag ska ta första svängen till käkkirurgin och börja på behandlingen av implantat. | ||
kryddeluntan | 2017-08-23 23:20 | |
Nu var det natt igen, fortfande pigg som en lort men får väl försöka sova. En dum en, jag står inför samma utmaning vad det gäller implantat. Tyvärr kan man inte göra nåt åt överbettet och saxbettet som jag har, det hade blivit en jättestor operation. Tja, har jag tuggat tokigt i 66 år, så är jag van vid det. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-08-24 07:58 | |
Inplantat är bra till det går sönder och sönder går det nästan alltid.en bettskena tillsammans med inplantat så inte inplantatet bits sönder på natten borde vara obligatoriskt.Men då tjänar inte tandläkare pengar på att laga inplantatet. | ||
kryddeluntan | 2017-08-24 14:19 | |
Låter trist Ttiittii, varit hemma en sväng för lunch. Den här staden har de dyraste luncherna i Sverige. Betalar inte 124-145 spänn för dagens rätt. Ocker tycker jag. | ||
Bitte - Administratör | 2017-08-25 06:53 | |
Ny dag och dessutom fredag , ledig helg men det blir till att städa efter de som installerat pannan men nu har vi den på plats bara lite småfix idag så ska det åter vara varmt i huset, har i alla fall varmvatten nu !!!! Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-08-25 18:38 | |
Så roligt att höra Bitte, om du har ett badkar , ta ett lååångt och skönt bubbelbad med lite lyx, tända doftljus, kanske ett glas bubbel eller annat gott :-) | ||
en dum en | 2017-08-25 18:51 | |
Ett badkar med varmt vatten med nån lugnande olja i skulle jag behöva. Tror att jag har dragit på mig en rygginflammation. Det är inte bra att träna! Och att lyfta tunga stenar samt barn. Två gnisslande hundar här. En löptik i området. Har hand om dotterns ena hund över helgen. | ||
-mary- | 2017-08-25 19:05 | |
*trevlig fredag* | ||
en dum en | 2017-08-26 08:35 | |
God morgon! Vaknade vid 06.00 och var upp en sväng men gick och la mig igen. Har ätit frukost och ska snart ut med hundar. Yngsta dottern fyller år idag och de är i Norge på havsfiske. Hoppas hon har njutit av att få vara ledig från jobb, hundar och ungar eftersom hon är ensam hemma med allt varannan vecka när sambon är borta på jobb. Har varit gräsänka jag med då gubben har åkt bort på jobb under en veckas tid. | ||