Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2017-08-26 08:47 | |
Ny dag , i dag blir det till att städa,, önskar jag hade ett badkar men tyvärr inte får nöja mig med att duscha läääänge och varmt. Bitte | ||
en dum en | 2017-08-26 09:52 | |
Svept över golven med moppen, det får räcka. På med mattor så det känns trevligare. Tänker fortsätta måla i den andra hallen idag, blir samma där, tar lite i taget. | ||
kryddeluntan | 2017-08-26 10:49 | |
Hösten har kommit på allvar, kyligt i luften och löven börjar gulna. Det blir lite pyssel här hemma. Håller tummarna för gubbens V75 rader. Han brukar spela för en hundralapp, jag fattar inte tjusningen i den sporten. | ||
en dum en | 2017-08-26 19:50 | |
Är så glad att jag kan ha vår unghund och dotterns hund inne tillsammans. Var lite knorrande från båda till att börja med men nu ligger de på golvet bredvid mig. Lite avundsjuka på varandra är de och allra helst våran. Igår kväll låg jag i soffan och dotterns hund under bordet där våran bruka ligga men så vile han så komma upp till mej. Men istället för att komma mellan bordet och soffan så kom han klättrandes upp som bakom soffan över ryggstödet och trängde sig ner:) Han är speciell! | ||
kryddeluntan | 2017-08-26 21:21 | |
Våran sista hund var hopplös. Jag har alltid låtit dom ligga i fotändan på soffan, men så fort jag gick ifrån så tog hon min plats och vägrade att flytta på sig. Jag fick skuffa ner hunden och en surare hund har jag inte sett. En av yngsta dotterns hundar går på ryggstödet på soffan och försöker tränga ut mig, men det går inte, samma sak här, lyfta ner jycken. | ||
Bitte - Administratör | 2017-08-27 11:39 | |
Ny blir hålet i väggen som blir ett icke hål och dessutom så sätts det inte betongglas där , snart inga stor spår efter pannbytet =) Bitte | ||
en dum en | 2017-08-27 13:56 | |
Skönt när det är färdigt när man påbörjat något eller måste byta ut nåt. Jag fortsätter mitt målande men får nog tänka på att ta det lugnt med muskulaturen i ryggen som det känns. Har ett älghorn hängandes på en vägg med så jag måste få hem gubben först så han kan ta ner det innan jag kan måla där. | ||
kryddeluntan | 2017-08-27 14:30 | |
Här är det bykstugan som väntar. Gubben och jag har varit dåliga i magen. Undrar vad som är bra att äta när magen är orolig? Gogglade på det, men hittade inte nåt bra. | ||
Lill-IT | 2017-08-27 14:46 | |
Ät gärna milda saker, inget stekt eller starka kryddor. Kokt potatis, ris eller vit fisk - typ torsk. Naturell Verum fil eller någon annan fil eller yoghurt med snälla magbaciller kan hjälpa. Man kan gärna minska lite på matintaget medan magen bråkar, så att den får det lite lugnare. Men äta ska man.. bara lite mindre portioner. Sen hjälp hjärna kroppen att rensa ut det som den vill genom att dricka lite mer.. och glöm då inte att få i er lite extra salter. Krya på er. <3 | ||
kryddeluntan | 2017-08-27 14:47 | |
Här är det bykstugan som väntar. Gubben och jag har varit dåliga i magen. Undrar vad som är bra att äta när magen är orolig? Gogglade på det, men hittade inte nåt bra. | ||
Lill-IT | 2017-08-27 14:50 | |
Hjälp gärna* MIN hjärna är slut. Helt obegriplig. Ber återigen om ursäkt för mina obegripliga meddelanden. Får nog ta forumspaus.. | ||
kryddeluntan | 2017-08-27 15:42 | |
Dina inlägg är fullt begripliga Lill och tack för råden :-) | ||
en dum en | 2017-08-27 18:16 | |
Håller på att vänta på min dottern och mågen. De ska hämta hunden samt deras andra hund också som de har haft hundpassning till. Barnen har varit hos farmodern. Nu kommer dom Tjingeling. | ||
en dum en | 2017-08-28 17:43 | |
Var meningen att jag skulle på käkkirurgin i morgon men tandläkaren var sjuk som jag skulle ha. Nu blir det inte förrän den 26 september och jag hade ställt in mej på att göra detta nu med tandimplantaten:/ Nu får jag gruva mej en månad till. | ||
kryddeluntan | 2017-08-28 18:18 | |
Tycker synd om dig en dum en. Färdig jobbat för idag, ska titta på " mitt liv som valp" på kanal 7 lite senare. Ett underbart program för den som gillar hundar. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-08-30 07:16 | |
God morgon ha det bäst | ||
en dum en | 2017-08-30 07:57 | |
God morgon på dig med ttiittii och alla andra:) Få se om jag får hem gubben ikväll då. | ||
kryddeluntan | 2017-08-30 17:54 | |
Hej på er alla, allt bra här, lite kyligt mot kvällningen, annars har vi haft soligt och fint idag. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-08-30 19:57 | |
Om en vecka får min unge en unge,en ungunge spännande hoppas Det blir en kille. | ||
kryddeluntan | 2017-08-30 20:32 | |
Vilken lycka Ttiittii, grattis till det. Du har väl ett barnbarn redan? Vad blev det och hur gammal är han/ hon nu? | ||