Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 20 696 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Naity_ | 2012-03-23 15:44 | |
Tack pebbs, mja jag skriver det som jag tycker är fint, och det som känns bäst, sedan om det är grammatiskt rätt är en annan femma. Tycker poesi har vidgade gränser :) | ||
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-24 15:21 | |
När verkligheten ter sig som ett stort svart hål och livet varken tycks ha mening eller mål. Då tänker jag på dig. | ||
Naity_ | 2012-03-25 20:20 | |
Idag har jag känt Att vindarna har vänt Solen har betryggat mig med värme Känns nu som kärleken är allt närmre Såna här dagar då allt känns skönt Då tänker man på att det verkligen är lönt Att längs vägen fortsätta Och inte vända om för att lätta | ||
Tina Marie - Ej medlem längre | 2012-03-25 20:23 | |
Trycker på *gilla knappen:) | ||
Naity_ | 2012-03-25 20:45 | |
Älskar er så mycket att det gör ont Att se era motgångar får det att skära inuti mig Ibland önskar jag att jag kunde ta det smärtsamma från er Men jag vet att det inte är möjligt, Då tänker jag på att kriser är förklädda möjligheter När det är över, står vi tillsammans och ler Glada och trygga Inget kan krossa vår kärleks brygga | ||
Naity_ | 2012-03-26 00:52 | |
Hur kan jag tillåta det där? Jag vill ju vara mig själv så kär Men icke, harmonin glider mig långt isär När går det över? intets svar. När? Kan någon mig säga, i vilken affär Kan jag köpa mig ur detta besvär? Fångad inuti förvirringens sfär Skarpaste knivarna i hjärtat mig beskär Andas in, laddar upp livslustens ampere Försöker konfrontera, dock inget tillfredsställt begär Du ser ytan le, men missar hur det inre mig tär Om jag bara kunnat skjuta ett hål med ett gevär Då en öppning jag genom trär Hittar tillbaka till glädjen och harmonins karaktär Låt mig ta del av en riktig premiär Men nu jag istället drömmer mig bort till lyckan så imaginär Vaknar upp, fortfarande fast i det här Suck, finns det något mirakel som vill vara till volontär? Så kanske jag kan färdas genom livet som en lycklig resenär | ||
Karmosin _ | 2012-03-27 18:27 | |
Att vara någon för någon är någonting. Att vara något för någon är ingenting. | ||
Naity_ | 2012-03-28 21:10 | |
Kort och bra, i like! | ||
Men dra nu - Ej medlem längre | 2012-03-30 20:26 | |
Dagens dikt Livet skrattar med hela tandraden Solen skiner på mig, tjohej Nu har jag äntligen kommit på rätt köl Finns inget bättre än piller och öl | ||
jonisk - Ej medlem längre | 2012-04-16 06:23 | |
I ett dygn fick jag låna din själ. I ett dygn såg jag din skönhet. I ett dygn kände jag din smärta. På ett dygn levde vi en livstid. | ||
piluttan007 | 2012-04-16 07:59 | |
Vad gör en tår i regnet när åndå ingen ser den Vad gör kärleken när ingen vet om den Vad gör en kram När åndå ingen tar emot den Så vad gör då ett skrik i ensamheten När åndå ingen hör det | ||
Bitte - Administratör | 2012-04-16 08:10 | |
I Mitt liv på jorden är jag så liten, liten likt en stjärna i vintergatan. Att syns så flyktigt, allt sker så snabbt. Nyss var jag här mitt i livet. Lika fort är jag borta. Allt förändras på en sekund, lågan blåses ut, jag inte var beredd. Den slocknar snabbt för att sedan flamma upp igen Ta vara på dagen, på nuet, på ditt liv Lev idag ,inte igår eller imorgon. Bitte | ||
marmeladov22 | 2012-04-16 08:12 | |
Jag vill flytta från ett galet ägg med storhetsvansinne från ett barn i strumpbyxor från en lögnare som döljer djup Tänk vad lätt vi hade bara druckit kaffe och skrattat åt alltihop jag och camilla | ||
Bazoo | 2012-04-16 22:51 | |
Sorg är kärlek som inte vill släppa taget Har jag inte hittat på själv men jag tyckte de orden var så vackra och tänkvärda att jag ville dela med mig till er. Läste det i en bok om sorgbearbetning tror jag... | ||
Naity_ | 2012-05-05 19:45 | |
Sitter och betraktar stillsamheten. Ändå är jag en av livets resenärer. Blicken vandrar ut genom fönstret mot solen I ljuset alla hopp och drömmar föds. Hur ser livet ut framför mig? Vilka destinationer reser jag mot? Är det jag som styr färden kanske? Varför så svårt? Försöker samla motivation och kraft | ||
Spira - Ej medlem längre | 2012-05-05 19:58 | |
Till slut När du förstå att kärlek är för de andra inte för dig När du ser hur Bitterheten använder din hud för att rista sina fåror När du vet att allt är försent Vad ska du göra då? Med alla dina långa tomma dagar? | ||
Spira - Ej medlem längre | 2012-05-05 19:58 | |
*förstår | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2012-05-05 20:01 | |
Tusan så duktiga ni är!!! | ||
Bitte - Administratör | 2012-05-05 20:04 | |
Du är luften som jag andas, min dag, mitt liv. varje hjärtslag som slår är våra gemensamma. Du och jag vi är för evigt sammanlänkade med våra själar ,vårt liv. Att leva med känslan av att du finns gör mig stark, lycklig , varm i hjärtat. Att veta att du är en del av mig Nu och för alltid Bitte | ||
Naity_ | 2012-05-06 17:37 | |
Jag springer flåsandes i totalt mörker Hjärtat pumpar som aldrig förr Försöker svänga in mot min säkra dörr Men kvar på samma ställe blir jag, hur mycket jag än springer. Hör fotsteg komma allt närmare Skriker med all kraft jag har, endast ett litet pipljud kommer fram. Vaknar | ||