Spelrum
Giraffen | 42 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 73 |
Mobilspel
Pågående | 21 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-20 20:21 | |
![]() | det är klart,tänkte inte så långt,men om det nu skulle bli ungar så får du ta hand om dom jag har redan huset fullt gör du det? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-20 22:00 | |
![]() | hmmm, jag har ett tråkigt besked. fick nyss besök av säpo och flottans underrättelseväsen. vår u-båt hade tydligen fortfarande ett par fullt fungerande vapensystem monterade. sista gången jag köper en begagnad u-båt från nordkorea för att rusta upp :(. så den är beslagtagen och vi får tillbaka den när den är pacificerad. kan ta allt från några månader till några år tydligen. ingen annan som har en brukbar u-båt till övers? eller någon annan farkost vi kan ta oss till mikronesien med??? | |
witchgame | 2012-05-20 23:08 | |
![]() | Nej, men jag har en svävare du kan fara med till macrofesien, men di får blåsa upp den själv ;D | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-20 23:51 | |
![]() | Och här står jag... utan jobb och bostad... redo att åka... lätt packad. Nån svävare blir det väl inte tal om. Men mitt liv blev lite svävande känner jag. Har du ett rum tills övers åt mig Silfver?! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-21 00:10 | |
![]() | jag har en soffa om det duger? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-21 00:10 | |
![]() | joraa. har byggt klart mitt nya hus efter det gamla jag brände ner som majkase. Hade ju tänkt hyra ut det men det blir till att stanna kvar ett tag till tydligen. har ett rum i källaren med eget badrum du kan ta om du vill, men vad hände med ditt hus då? målade vi inte om det åt dig? du måste ju ha fått en massa stålars om du sålde det? men vad tusan ska vi hitta för jobb? bengt hade ju tydligen inte sagt upp sig från sitt, så han klarar sig. attans otur att man inte hade ett jobb där jobbarkompisarna inte märker om man är borta. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-21 00:21 | |
![]() | Fint, jag tar ttiittiis soffa och kommer på en gång! Jag sålde huset eftersom jag trodde vi skulle åka iväg och pengarna hade jag gömt i ubåten! Vi får väl sätta igång ett nytt projekt. Idéerna brukar ju flöda här likt Bengans bubbeldrinkar! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-21 00:24 | |
![]() | ta ubåten hit då | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-21 00:30 | |
![]() | den är ju beslagtagen av säpo ju :( kommer att sakna bengts frozen marguerita maskin :( och vad ska jag nu med en amiralshatt till? jag bara frågar. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-21 00:34 | |
![]() | altså ni är helt odugliga på det mesta,så fort inte jag är här så slarvar ni bort u-båtar maskiner och hem och arbeten måste jag vara här och styra hela tiden blir så trött,gå en kurs eller nått | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-05-21 04:40 | |
![]() | Jag har mina ljusa stunder. Sa aldrig upp mig. Anade att nåt kunde gå fel. Är inte född igår. Sarongen är användbar även i Sverige. Amiralshatten får Silvris ha på nästa maskerad. Den här gången ska jag vara hulahulatjej. Vad vill du vara? | |
Fesebengt2 | 2012-05-21 18:23 | |
![]() | oroa er inte allt är inte förlorat jag har sparat ritningarna till frozen marguerita maskinen. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-05-21 18:25 | |
![]() | Hurra! Alltid lika pålitlig. Skönt att man kan lita på nån i det här gänget. | |
seaburg | 2012-05-22 09:29 | |
![]() | Funderar vidare på nya varianter av Mac Seaburgare. För mig som ibland är bakom flötet finns funderingar på mört som kalkrikt näringstillskott i laxfärsen. Tipset om rå blodpudding faller på sin egen orimlighet. Vad tror du om mört, har testat braxen o det funka inte alls,,, | |
Fesebengt2 | 2012-05-22 14:00 | |
![]() | Mört, Brax, Asp och Id är i samma familj och kan blandas direkt i kvarnen. Dryga ut smeten med gädda så blir det säkert gott. | |
seaburg | 2012-05-23 10:44 | |
![]() | Tror nog vissa kommer känna sig mindre trygga om det är Id i färsen. Tar till mig snörvlis attack om min grönsaksfobi och forskar nu om nyttiga brännässel och maskrosrötter,,, | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-23 19:56 | |
![]() | Sjögräs och alger kan funka också. Eller en McBläckburgare säger väl allt?! Vi kanske ska satsa på en krog nu när ubåten ligger på is. Bengan får bygga ihop en drinkblandare eller två och vem av tjejerna vill servera tro? | |
Fispropp - Ej medlem längre | 2012-05-23 19:57 | |
![]() | Tjena snygging! ;) Jag vill bara berätta att jag är frisk nu och är inte längre en fara för mig själv eller andra. Ska vi börja dejta igen? ;) | |
seaburg | 2012-05-24 20:55 | |
![]() | Ida-Fia bad mig meddela att ditt förtroende är förbrukat, sorry. Kul att höra att terapin fungerat, är det verkligen säkert att du ska sluta låtsas vara pilot nu,,, | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-25 20:13 | |
![]() | vad håller ni på med är ni i england eller frankrike? | |