Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 21 095 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-31 07:47 | |
![]() | Och när blir jag hämtad?? Jag kan ta pumpsen, vi kanske kan ha dom att servera jordnötter eller vindruvor i zeppelinaren. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-31 07:52 | |
![]() | du blir inte hämtad snörvlan ,det är du som ska hämta min granne kom genast och hämta honom nu och lås in han i din källare | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-05-31 15:43 | |
![]() | Får väl lifta hem först, så du får stå ut med grannen tills i morgon. Vad har han gjort den här gången? | |
seaburg | 2012-06-02 11:38 | |
![]() | Du är värst,,, hur i helsike lyckades du få lift med Thorleifs ända från Sveg | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-06-02 14:11 | |
![]() | vi behöver en restaurang på zeppelinaren. hur går det med dina mcseaburgare?? och vad mer kan du laga till? efter fiaskot med ubåten tror jag starkt på det här. går en kurs på att lära mig flyga zeppelinare nu. vad tror ni om bungyjump från den? tror jag vi kan ta ganska bra betalt för. först en dyr biljett sedan en lyxrestaurang med astronomiska priser och bungyjump från 2km höjd som extra tillägg. vi kommer att bli rika. | |
seaburg | 2012-06-02 15:26 | |
![]() | Det blir BB`S (BirdieBurgare) uppe i stratosfären. Gäss som huvudingrediens, de flyger väl på hög höjd och är lättlurade också. | |
Branco - Ej medlem längre | 2012-06-02 15:30 | |
![]() | Du ska alltid försöka vara rolig, vad jobbig du är. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-06-02 16:17 | |
![]() | nä han är nog allvarlig...och det låter som en strålande ide. då har vi 2 rätter åtminstone | |
Fesebengt2 | 2012-06-02 21:25 | |
![]() | Finns det gäss i mikronesien? Eller skall resorna gå till gästrikland? Vi får kolla detta annars är det MC Seaburgare som gäller. Bra att du tagit lektioner för jag tror det behövs. Det är svårare att läsa molnkort en sjökort. Jag behöver all lättmetall ni kan frambringa till stommen. Tittade hemma i vinyl förrådet men hittade bara heavy metall där så det funkade inte. | |
-Agge-82 | 2012-06-03 18:14 | |
![]() | Ja, visst är det tungt att inte hitta det man letar efter. Kanske ska söka på hitta. se eller i skogen, finns lätt me tall där!! | |
Maja G | 2012-06-03 18:22 | |
![]() | Varför kommer vi inte iväg??? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-06-03 20:16 | |
![]() | Vi behöver metall till Bengans bygge. Vi kan inte åka förrän zeppelinaren är klar. Kom med alla burkar som du druckit ur. De duger nog. Panta alltså inga burkar av aluminium. Glass till efterrätt blir väl birdie nummer nummer efter gåsburgare som Seaburg steker på. Gässen fångar vi med sarongen eller? Har Titti sniffat klart snart? Och var fasen är Snörvlan när man behöver henne? | |
seaburg | 2012-06-04 00:11 | |
![]() | Bengan öppnar inte när man knackar på, men det hörs hög musik långt ut på gården Led Zeppelins återföreningalbum verkar snurra kontinuerligt på hans vinylsvarv. La en säck med lättade lättölsburkar i hans carport | |
Metapod | 2012-06-04 00:46 | |
![]() | Vad är lättöl? | |
seaburg | 2012-06-04 00:55 | |
![]() | Vet inte riktigt måste väl vara extra mycket alkohol i den sorten eftersom alkohol är lättare än humle/vattenmix | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-06-04 06:44 | |
![]() | Bra jobbat! Jag har också levererat nu. När Maja gjort detsamma räcker nog materialet. Bara Bengan har ork kvar efter maran. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-06-04 06:51 | |
![]() | Här har du mig! Det är jäklar inte lätt när Bengan beställt löttölsburkar. Jag hade fest i fredags och mina gäster är kvar än. De undrar när festen ska börja... | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-06-04 08:03 | |
![]() | Jaså, du hade fest utan att bjuda mig? Men kanske lika bra det. Dina gäster verkar rätt tröga. Rök ut dem, vetja! | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-06-04 08:04 | |
![]() | Eller ge dem en rejäl färdknäpp. Mer humant? | |
Fesebengt2 | 2012-06-04 17:58 | |
![]() | Burkar. Burkar! BURKAR!?! Å tomma är de med. Är det ingen utav er som kunde lämnat en ynka full burk åtminstonde? Vet ni hur jobbigt och varmt det är vid burksmälteriet. Och hur jobbigt det är att klämma ut slattarna för att åtminstonde få i sig lite vätska. Kom med fulla burkar och hjälp till.tttittii kan inte göra allt. | |